Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Jawa & CZ

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    sziasztok nemrég szertetem egy jawa 477 est és felszeretném az utolsó csavarig újítani nem találok kapcsolási rajzot hozzá mivel a kábelok már igen szét éredtek már 1971 óta ha esetleg valakinek van és ha megosztaná velem nagyon megköszönném sziasztok

    Komment


      a 634 es kapcsolása jólessz hozzá,megtalálod a letöltések közt, te találtam a gépen szóval tessék: Click image for larger version

Name:	jawa_350_634_kapcsol_si_rajz_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Views:	1
Size:	205.7 KB
ID:	140355Click image for larger version

Name:	pillanatfelvétel5.jpg
Views:	1
Size:	140.5 KB
ID:	140356
      Utoljára szerkesztve a következő által: Gergőke; 2014 jún. 30, 17:18.

      Komment


        Viktor megtalálod a letöltések között a rajzát de mielőtt hozzá látsz készítess egy hozzávaló kábel köteget vagy ezt rakd rendbe szín alapján és egy fontos a kötéseket forraszd és saruzd!

        Komment


          a kábelköteg beszerzés nem egyszerű jawahoz, nekem se sikerült szereznem, pedig az összes telefonszámot végighívtam amit összdobot a ársaság:-) viszont rájöttem, hogy jawashopon lehet rendelni, ahoz viszont paypal kell

          Komment


            viktor12 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
            jawa 477 est
            Bocs, de CZ 477-esed van. Maradjunk a tényeknél. EZ a gép nem Jawa, hanem Cezet. A többi stimmel. Itt találsz róla mindenfélét. Sajnos magyar nyelvet - egyedül azt!!! - nem lehet beállítani.ÄŒEZETmania - neoficiální stránka pÃ…â„¢íznivců motocyklů ze Strakonic

            Itt is van róla mindenféle: ÄŒz - Letöltések - Veterán fórum

            És szívesen segítek másban is.
            kvaga kedvelte ezt.

            Komment


              köszönöm elfog kélni a segítség
              Utoljára szerkesztve a következő által: viktor12; 2014 júl. 01, 10:40.
              CZsolti kedvelte ezt.

              Komment


                Tessék itt van:
                Click image for larger version

Name:	Bek.jpg
Views:	4
Size:	156.1 KB
ID:	140369
                "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
                "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

                Komment


                  Javítva. Bocsi közben utánaoovastam.

                  Gergőke ha gondolod van paypal-om, ha nem nagy összeg szívesen segítek.
                  Utoljára szerkesztve a következő által: snorh; 2014 júl. 15, 22:35.

                  Komment


                    Sziasztok !
                    Ezt találtam , lehet hogy segit . Sok sikert !
                    Veterán sedla | Elektroinstalace
                    sepy kedvelte ezt.

                    Komment


                      Sziasztok! Nincs véletlenül valakinek egy felesleges komplett gázszekciója Jawa 250/559-hez? A legutóbbi szerelésnél sikerült eltörnöm, sajnos egy műanyag alkatrészt benne.... Előre is kösz!

                      Komment


                        Sziasztok szakik!
                        Lenne egy kérdésem a hozzáértőkhöz dinamó ügyben. A motoron 350-es dinamója volt, ám mivel az pont 0,0 feszültséget tudott csak előállítani lecseréltem egy 50 W-osra ami jól működött. A forgórészt viszont nem cseréltem. Lehet-e ebből valami problémája a dinamónak?
                        Le akarom tisztítani a forgórészt, úgy nézem mostanra koptak be az új szénkefék, talán ezért csökkent a töltőfeszültség 3,5 V környékére. A feszültség szabályozó szerintem jó.
                        Ha már leveszem az állórészt, könnyebben kicserélem a forgórészt is, csak ezért kérdezősködöm.

                        Előre is köszönök minden segítő választ!

                        Komment


                          Alapjáraton kössd direkt gerjesztésre a dinamót, és picit pördítsd meg a motort. Ha megugrik a feszültség jóval 6V fölé, akkor jó a dinamó. Egy ilyen pár másodperces teszt semminek se fog ártani. Ha valami ekkor elfüstöl, annak úgyse sok lett volna már hátra. Ha így se ugrik meg a feszültség, akkor dinamó gond. Ha megugrik, akkor csak a feszszabályzót kell beállítanod.
                          Titus kedvelte ezt.

                          Komment


                            Nagyon köszönöm a választ gesszti! De most lett egy új kérdésem, hogyan köthetem direktre a gerjesztést? Közben azért áttanulmányozom a kapcsolási rajzot, hátha rájövök. De inkább megvárlak Téged.

                            Komment


                              Nézd meg a feszszabályzó működését. 3 állapot közt szabályoz. Vagy direktben köti a forgórészt gerjesztésre, vagy egy ellenálláson keresztül, vagy rövidre zárja a két pólusát. Ha ezt a három állapotot végig tudod követni a feszszabályzóban, és a vezetékeken, akkor könnyebben boldogulsz majd a töltéssel kapcsolatos szerelgetés során.

                              Komment


                                gesszti eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                                Alapjáraton kössd direkt gerjesztésre a dinamót, és picit pördítsd meg a motort. Ha megugrik a feszültség jóval 6V fölé, akkor jó a dinamó. Egy ilyen pár másodperces teszt semminek se fog ártani. Ha valami ekkor elfüstöl, annak úgyse sok lett volna már hátra. Ha így se ugrik meg a feszültség, akkor dinamó gond. Ha megugrik, akkor csak a feszszabályzót kell beállítanod.
                                Vigyázat, a Jawa szabályozó a gerjesztés test oldalán működik, tehát csak a gerjesztő szál testelésével köthető "direktbe".
                                Amúgy barátunk nem tudom, hogy mit csinált de a csepptankos dinamója 45 W-os (pozitív testelés) a 634-é pedig 75W (negatív test). A kettő lényegében csak a forgórészben különbözik, tehát ha az megmaradt akkor nem csinált semmit.
                                CZsolti kedvelte ezt.

                                Komment

                                Ugrás az oldal tetejére
                                Working...
                                X