Közlemény

Collapse
No announcement yet.

JAWA-CZ rajongóknak!

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    CZsolti eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    Katonai kiadásban. Egyetlen hiányosságot látok csak: a két kormányt össze kéne kötni egy rúddal, így a hátul ülő kormányozni is tudna. Nagy előny, amikor kilövik az elölülőt, akkor még irányítható marad a motor.
    Azt mivel magyarázod, hogy mindkét kormány az elől ülő előtt van? Na, itt lett vége a "vizualitásomnak"!
    Amit St.Z.350 posztolt, még csak-csak, de a Wsievers-é kiverte a biztosítékot rendesen
    CZsolti kedvelte ezt.

    Komment


      a két kormányt össze kéne kötni egy rúddal,
      Össze van az, nem is eggyel, kettővel!
      sepy, CZsolti és 2 további látogató kedvelte ezt.

      Komment


        CZsolti eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
        két kormányt össze kéne kötni egy rúddal,
        Szerimtem két ruddal is össze van kötve ......
        sepy és Fergusson kedvelte ezt.

        Komment


          Azt mivel magyarázod, hogy mindkét kormány az elől ülő előtt van?
          Az oktató hátulról finoman rásimul a tanulóra.... Inkább nem folytatom.
          Milyen jó, hogy engem csak rádión keresztül ...instruált az oktató, a motoron egyes egyedül voltam (ami ráadásul egy Pannónia volt!)
          sepy, CZsolti és Fergusson kedvelte ezt.

          Komment


            CZsolti eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
            Katonai kiadásban. Egyetlen hiányosságot látok csak: a két kormányt össze kéne kötni egy rúddal, így a hátul ülő kormányozni is tudna. Nagy előny, amikor kilövik az elölülőt, akkor még irányítható marad a motor.
            Összekötötték azt két rúddal, tessék jobban mgnézni.
            Az én gondom a kezelőkarok prioritásával van, az oktató felül tudja e bírálni a tanulót, vagy bárki húz valamit az meg van húzva és kész. ez ugye főleg a gáznál érdekes, mert ha a tanuló ugye megbátorodik.
            Fergusson kedvelte ezt.

            Komment


              Szervusztok!


              Jó is a két rúd,ha "jányok" csüngenek rajta.Amúgy négykezest motoron soha,hagyjuk meg a zongoristáknak.

              Üdv.:Che
              sepy és Fergusson kedvelte ezt.

              Komment


                dongos78 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                Össze van az, nem is eggyel, kettővel!
                Okés, igazatok van. Húzó-nyomó, ahogyan kell.
                Fergusson és dongos78 kedvelte ezt.

                Komment


                  Képzeld el ha egy tenyeres paraszt gyerek a tanuló és egy nyeszlet az oktató- irány a szalmakazal jó esetben!
                  Fergusson kedvelte ezt.

                  Komment


                    Fergusson eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                    A páros hengerek "durúzsolásában" van valami megnyugtató...-talán, hogy mindenhonnan haza tudok vele menni, ellenben az egy hengeressel (nekem, sajna, volt tapasztalatom). Az élet viszont ilyen...néha kalandos
                    Ne reménykedj ha csak egy henger megy olyan szinten elvesztette az erőt a 360-asom Pestnél hogy esélyem nem lett volna Sopronig menni vele. Konkrétan a negyediket el sem bírta. Persze ha csak 2 km-re vagy az otthonodtól, addig elmegy
                    Fergusson kedvelte ezt.

                    Komment


                      Ba701 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                      Ne reménykedj ha csak egy henger megy olyan szinten elvesztette az erőt a 360-asom Pestnél hogy esélyem nem lett volna Sopronig menni vele. Konkrétan a negyediket el sem bírta. Persze ha csak 2 km-re vagy az otthonodtól, addig elmegy
                      Üdv, Karesz!

                      Nos, nem tudom...Nekem, nem sok esetem volt "egyhengerezni", de a szomszéd városból vagy faluból mindig haza hozott a CZ-m
                      Az igaz, hogy Budapest-Bécset nem jártam vele, de Tőle mindig otthon aludtam.

                      Komment


                        Ba701 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                        Ne reménykedj ha csak egy henger megy olyan szinten elvesztette az erőt a 360-asom Pestnél hogy esélyem nem lett volna Sopronig menni vele. Konkrétan a negyediket el sem bírta. Persze ha csak 2 km-re vagy az otthonodtól, addig elmegy
                        Mezőtúrtól Békéscsabáig jöttem vele haza. Az alsó megszakító telement olajjal. Miskolcról indultam egyébként akkor. Útközben kétszer tisztítottam. Mezőtúrnál meguntam. Simán hazajött egy hengerrel. Igaz, hogy harmadiknál följebb nem kapcsoltam.

                        De úton még egyszer sem hagyott. Babetta, Verhó viszont igen.
                        sepy és Fergusson kedvelte ezt.

                        Komment


                          1989-körül vettem egy Velorexet / Jawa 350/ Szolnok mellett egy tanyán és Nagymágocs közelében / 11km/ tőlünk elcsendesült az egyik henger. Haza vitt igaz nem száguldoztam vitt az öröm haza.Mint kiderült még nem állítottak rajta gyújtást előzőleg 18000km-t mutatott az óra. Nagyon üzembiztos gép volt.Kasznisként ténykedtem a városban béreltem egy műhelyt és evvel jártam melózni az autó otthon a családé volt. Télen mikor rendesen lefagytak az autók/ Skoda alsó benzincsőben víz stb. / ismerős lehet sokunknak. A szemben lévő autószerelő srác átjött mert látta a Velót 10 cm-es hó alatt mert napközben esett és kérdezte mivel megyek haza / Gyopárosra / mondtam kint a gép. Erre kinevetett Ő egész nap a lefagyott autókat mentette én meg evvel a sz@r al akarok haza menni , majd tavasszal ha kiengedett!. Persze fogadás tárgya lett az indítás: szivatóval kétszer átfordítottam berántóval / direkt nem önindítóval / 3.-ra gyújtás rá és 1 rántás pöfögött a gép. Nem írom hova küldött a haver / melegedőbe /. Ennyit a két hengeresről mely néha a mi jóindulatunk / túlzott kenés/ miatt válik 1 hengeressé.
                          Titus és Fergusson kedvelte ezt.

                          Komment


                            Ott a négy gömbcsap és a csatlórudak...

                            - - - Updated - - -

                            Ne reménykedj ha csak egy henger megy olyan szinten elvesztette az erőt a 360-asom Pestnél hogy esélyem nem lett volna Sopronig menni vele. Konkrétan a negyediket el sem bírta.
                            Ez így van. 80 max, ha kiveszed a rossz hengerből a gyertyát(vagy leveszed a hengerfejet), és szigorúan 3. sebesség. Én már jöttem így haza Gyöngyösről, a motor fél oldala tiszta olaj volt utána.
                            zahi, sepy és Fergusson kedvelte ezt.
                            "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
                            "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

                            Komment


                              wsievers eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                              Ez így van. 80 max, ha kiveszed a rossz hengerből a gyertyát(vagy leveszed a hengerfejet), és szigorúan 3. sebesség. Én már jöttem így haza Gyöngyösről, a motor fél oldala tiszta olaj volt utána.
                              Ez mind érthető, de HAZA HOZOTT!!!
                              CZsolti és zahi kedvelte ezt.

                              Komment


                                Sajnos, én is jártam már így a pannoniával (egy henger...) , de szerintem nem tudtam volna vele úgy hazamenni , és valahogy sikerült megbabrálni . Ha nem is két hengerrel , de másféllel hál' istennek hazavitt . Igazsághoz hozzátartozik az is hogy egy hengerrel a harmadik is nehézkes volt neki , pedig öt van benne ... Egyébként a megszakító b....tt ki velem akkor , de volt nálam egy használható csak a "gyujtásbeállítás - saccra" nem lett tökéletes .
                                sepy, CZsolti és Fergusson kedvelte ezt.

                                Komment

                                Ugrás az oldal tetejére
                                Working...
                                X