Sziasztok.Azt szeretném megkérdeni tudná valaki hogy hol van a Dnepr Mt9 alvázszáma?
Közlemény
Collapse
No announcement yet.
Dnepr Mt9
Collapse
X
-
mátéapu eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseSzerintem :rossz válasz!Everything is better when you decide you don't care.
- 2 likes
Komment
-
UK eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseViszont csak gondolom, mert nem vagyok profi Dnepr-ben.
Nem tudom mert ,én sem ismerem a kórtörténetét ezeknek a gépeknek,viszont nehezen tudom bevenni,hogy számozás nélkül jöttek ki...Hasonkó módon magyarázzák az MTZ-50-es traktorokat.Szerintem a szocialista rendszer sokkal jobban dokumentálta a járművek alkatrészeit,főleg a fő darabokat,szerintem sok esetben még az is kideríthető:név szerint ki szerelte ..ellenőrizte a járműveket..Az más kérdés,hogy a mai érdekek igyekeznek elhomályosítani,bagatelizálni ezeket az alapos adatbázisokat...."Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.
- 3 likes
Komment
-
Szervusztok! Én csak a Riga 16 alapján nyalatkozom!
Jelentem!: NINCS a Riga vázban sehol vázszám beütve, CSAK a váznyaktáblán.
Talán más gyártmányok is így készültek... Gondolom egyszerűbb a lemezbe ütni, mert az kisebb.
Meg talán az is játszhat, hogy a végzetes vázsérülés esetén a csere darab könnyen legalizálható. Szegecs levágva, a lemez át szegecselve az új vázra...
Komment
-
Menetirány szerint bal oldali teleszkóptartó vas teteje. Ha van neki. Általában nincs. Ha a megadott helyen nincs a vázba verve, sehol máshol nem lehet. Némelyik 9-esbe 10-esbe beleverték, 11-be, 16-ba már biztosan nem.
Ezek nagy részét úgy használták, mint a rotációs kapákat itt nálunk. Sohasem voltak forgalomban.
Némelyiknek vázszáma sincs. Az UK által emített M72N-re is ez lehet a magyarázat: katonai motorokon csak motorszám van: 9-es MTré-ből nem volt katonai, de az ukrán roncs bármiből összeállhatott, szóval lehetett MW650 az ősök közt.
Ezek K750B/MW750 MTré-9 és 12-es MTré adattáblák. Évjárat, és motorszám. Semmi más.
Pontosabban a Nyipróknak "azonosító száma" van, ami a motorszám. Így az a vázszám is. De a vázon ez ritkán van beütve, a K750/K650-et még követték így, mivel 750 blokkból sokkal többet gyártottak,mint motorvázból( önjáró ágyú, aggregát, repülőmotor, mocsárjáró csónak, stb.)
Utoljára szerkesztve a következő által: wsievers; 2021 ápr. 24, 22:35."When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
"Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"
- 5 likes
Komment
-
pasetta eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseSzegecs levágva, a lemez át szegecselve az új vázra...
- 1 like
Komment
-
Jankó51 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseEz igen!! Tudná értékelni jónéhány csepeles, danuviás, pannóniás, stb. barátunk!Everything is better when you decide you don't care.
- 5 likes
Komment
-
Pityu eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseTermészetesen az alvázon. Az oroszok a legalsó alvázcsore szokták tenni, hogy ne legyen könnyen cserélhető.
Az Uralnál volt ilyen az M63-tól, de az is szerintem utólagos, ott a váznyak mellett a bal levele tartó bölcsőcsőbe vertek, a tank alatt. Ebben UK tud nyilatkozni. Többek közt a 66-ba se vertek számot már, ennek ellenére van olyan 67, amibe igen.
KMZ M72:
MMZ M72
IMZ M72:
XT3 (Harkovi traktorgyár) M-72:
IMZ M-62:
M63:
M66:
M67:
KMZ K-750(B)-Nagyon korai K-750, a gyártás legelső hónapjaiból. a 2100-as alvázszám alatt még a telótartó tetején levő, a későbbiekben az alvázszámot fogadó felöntés sincs meg(ilyen az enyém):
Dnepr K-750M:
MT-9:
MT-10, 10-32, 10-36 11, 12, 16 stb. nincs alvázszám. (ha van, az utólagos) Nyaktábla van csak.
Más helyen NEM lehet szám.
Az MT-ken a 3-as általában szögletes. De mint látod, a fentebbi MT-9 példán is van mindkét féle. A beütésekre jellemző az igénytelenség.Utoljára szerkesztve a következő által: wsievers; 2021 jún. 03, 12:16."When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
"Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"
- 4 likes
Komment
Komment