Egy vendéglős gondolt egyet és elindított egy felhívást,nem túlzott hírveréssel nehogy ellenérzést váltson ki...Veterán találkozó és családi nap.Mivel tervben volt a gyermeklátogatás is így a pannónia került felkészítésre,a hónapok óta esedékes :hengerfejtömítés a világítás,karbi-pucolás egy tisztogatás is erősen ráfért a gépre.Az utat furcsán,de tisztességesen bírta. Nem túl sokan ,de összeverődtünk a tulaj OT-Pannóniával,JAWA Ideálja és T-5-öse után én T-5,Komár -1es,Star-Simson,Junak,Junak Duna oldalassal,Simsonok,mikor én eljöttem,találkoztam három gyönyörű Pannóniával,ők is oda tartottak,a nem OT-és azok közül való.A fotók a vendéglátó képei közül vannak.
Haza felé már kissé sötétedett,gyengécske,de bevállalható világítással "forszírozott"90-es tempóval jól beöltözve pötyögtem haza,egész úton egy gázlevétel után nagy durranás,szemöldököm felszaladt..,de azután semmi különös,gyertyaslussznak tudtam be a dolgot,és gyűrtem hazáig. Össze-számolva Titus útjának felét 240-km-t mentem.
Haza felé már kissé sötétedett,gyengécske,de bevállalható világítással "forszírozott"90-es tempóval jól beöltözve pötyögtem haza,egész úton egy gázlevétel után nagy durranás,szemöldököm felszaladt..,de azután semmi különös,gyertyaslussznak tudtam be a dolgot,és gyűrtem hazáig. Össze-számolva Titus útjának felét 240-km-t mentem.
. Jól felkészített motorral nem lehet probléma. A világítás mondjuk nálam sem volt a toppon, nem sokkal fél nyolc előtt már igyekeztem az előttem haladó autó nyomában járni, és kellemetlen volt a szemből jövők tompítottja is, mert közben semmit sem láttam. A 82-esről letérve aztán nyugisabb tempóban, 50-60-al haladtam a sötétben. Egy kivilágítatlan
gyalogos szerencséje(meg az enyém is) az volt, hogy a terelővonal mellett motoroztam, mivel kihalt volt az egész útszakasz Pannonhalma és Ravazd között. A lényeg, hogy sikerrel hazaértünk, vagyis jót motoroztunk
majd ha festésre kerül a sor kicserélem a lengőkart is nagyfék-dobosra.Egyenlőre
szolgáljon!

! ...csak az a fránya buborék
!
.
Komment