Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Beszélgetések két MiniTorino között :-)

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    Beszélgetések két MiniTorino között :-)

    Beszélgetések két MiniTorino között...

    #2
    FIAT 238-ról tud valaki? Teljesen menthetetlen is érdekel. Amit a neten mentőautót hirdetnek arról tudok.

    Komment


      #3
      Szevasz!

      Tedd fel a kérdést a fiat850.hu-n (is)...
      Ott találsz olyat is, aki Olaszországból hoz be autókat :-)

      Komment


        #4
        Akkor kezdeményeznék egy témát. Ezt a csodát nem rég találtuk a neten. Kinek mi a véleménye?

        Az új Topolino:

        Click image for larger version

Name:	Fiat_Topolino_AI_Large.jpg
Views:	1
Size:	106.1 KB
ID:	129442
        Akos kedvelte ezt.

        Komment


          #5
          Gyöngyi&Szilárd és -t5- kedvelte ezt.

          Komment


            #6
            Talán ezzel a gondolattal itt mind egyetértünk.
            Viszont a piros szerintünk nem sokban hasonlít elődjére... sokat kell keresni legalábbis az egyezőséget.

            Komment


              #7
              A hátulja azért annyiban hasonlít, hogy ugyanolyan rövid, mint az eredetié :-)



              Veteránosokat érintő, készülő nemzetközi egyezmény:MAVAMSZ - Fiva - FIVA Torinói Charta

              Komment


                #8
                Jaaaj, hát legalább a felni hasonlíthatna.

                Komment


                  #9
                  Veterános sütisdobozok sütivel a Metro áruházban; bruttó 1800 Ft./db.:

                  Click image for larger version

Name:	Fényképek-1533.jpg
Views:	1
Size:	56.3 KB
ID:	129453 Click image for larger version

Name:	Fényképek-1534.jpg
Views:	1
Size:	57.0 KB
ID:	129454 Click image for larger version

Name:	Fényképek-1535.jpg
Views:	1
Size:	48.6 KB
ID:	129455 Click image for larger version

Name:	Fényképek-1536.jpg
Views:	1
Size:	43.7 KB
ID:	129456 Click image for larger version

Name:	Fényképek-1537.jpg
Views:	1
Size:	48.2 KB
ID:	129457

                  Komment


                    #10
                    Még egy észrevétel a Topolino-hoz: sárvédőíveket is tettek rá, hogy hasonlítson kicsit az "öregre"

                    Komment


                      #11
                      Na, az TALÁN hasonlít.

                      Komment


                        #12
                        Akos eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                        Még egy észrevétel a Topolino-hoz: sárvédőíveket is tettek rá, hogy hasonlítson kicsit az "öregre"
                        Talán egyszer megint divatba jönnek ezek az ívek, hiszen sok autóban nincs ott semmi, ami megakadályozná a „sárhányó” kialakítását. Gondolom az egyszerűsítés miatt hagyták el annak idején, aztán meg már „meg is szoktuk”, más lett a divat.
                        Zen3D: bolg a 3D nyomtató építésről

                        Komment


                          #13
                          Ha tesztvezetni szeretnél egy új FIAT 500-ast:Fiat 500 – Pici ékszerdoboz olasz mesteremberektől - Blikk.hu

                          Komment


                            #14
                            Szervusztok!

                            Nézem ezt a gyönyörű kis autót és nem tudom miért,de nem "indulok be" tőle.Nem is értem,miért nevezték el FIAT 500-nak,bár a homlokfal és a hátsó lámpák sziulettje egy kissé hasonlatos az ősre,de azonkívül semmi.Nem értem,miért kell 100 lovat kisajtolni belőle és miért kell 180 körüli sebességet kihozni belőle?Az-az nagyon is értem,a gyárak ebben az iszonyú túltermelési és fogyasztói lázban,minden eszközt,minden praktikát felhasználnak,a "kedves vevőért" folytatott ádáz küzdelemben,-vedd meg,-fogyassz és legfőképp fizess!Milyen boldog leszel,-hogy megnéznek és hogy fognak irigyelni a szomszédaid,és ráadásul,milyen jó a töréstesztje és még pohártartó is van benne és a csomagtér,....hát az maga a csúcs,belül több mint kívül.

                            Az után a sok reklám és megvásárolás után,-mikor már úgy érzed "toppon" vagy ez a spicc,-szinte repülni tudnál,-megjelenik egy másik kicsi utánérzés a Topolínó és máris azt csodálják és te is elkezded a vágyakozást,-boldogságod romjain,az új típus után.Arról már nem szól a reklám,-ha vezérműszíjat kell cserélned,miszlikre kell szedned és legjobb lett volna,ha csontlágyulással születsz,vagy a karod a körömtől a vállizületig flexibilis lenne,mert semmihez a motortérben hozzáférni nem lehet,még egy égőcsere is szakszervizi beavatkozást igényel,-természetesen a hozzá rendelt órabérrel.Mire megfejted a műanyagbolhák kipattintásának titkát,számosat szétroncsolsz ezekből a nélkülözhetetlen és sokszor pótolhatatlan filléres tüttyökből.No és a hat sebesség,hát az maga csoda,-van ám szinkrongyűrű bőven,-de azok el is romolhatnak,-meg mi a fenének a Magyar utakra,-sokszor itt
                            már a harmadik is sok.

                            Mielőtt még bárki is kikiáltana FIAT ellenségnek,én pontosan FIAT rajongó vagyok,-mely tulajdonképp,dacból fakad.A hatalomátmentést követően volt szerencsétlenségem egy Bayor autóbontóban nem éppen építőjellegű munkát végezni,és tapasztaltam az ottani emberek elfogultságát,minden Német autóval szemben.Minden ami BMW,VW,usw.,volt az maga a tökély,az összes többi hulladék.Láttam szitává korrodált cápákat,Opeleket,stb,amelyek semmivel nem voltak jobbak a FIAT ritmónál,argentánál,vagy épp egy R5-nél,-ennek ellenére a FIAT-ot,(Fabrika Italiana Automobile Torino),úgy fordították germánra,hogy Feller in alle teile (hiba minden alkatrészben),és ekkor született meg bennem a dac.

                            Az első autóm egy FIAT 850 sport coupe,melyet,bár igen rongy állapotban a mai napig őrzök és semmiért meg nem válnék tőle,ez már több mint egy harminc éves történet,-lehet szégyellni kellene,de én büszke vagyok rá.Minden bizonnyal,született nála szebb és jobb autó,de nekem az a formavilág,szerkezeteinek javíthatósága,sokat jelent,-bár az is lehet,hogy csak tova tűnő ifjúságom emlékeit őrzöm benne.Az viszont nagyon jó lenne,ha kis 850-eseket,nem kezdené utánérezni a torinói gyár,-mert az a 850-es,már nem lenne az a "nyócötvenes"-mint-ahogy az 500-as sem az a ötszázas.

                            Üdvözlettel:Che
                            Utoljára szerkesztve a következő által: Che; 2011 nov. 30, 02:23.
                            Gyöngyi&Szilárd és kedvelte ezt.

                            Komment


                              #15
                              Hát, sok igazság van benne, de a szerelhetőség hiánya szinte mindegyik mai, új autó jellegzetessége...
                              Egy számítógépvezérlésű rendszert biztos nem lehet a parkolóban rendbehozni, mint annak idején a Trabant-motorokat hétvégenként a panelházak előtt....

                              Szerintem, azért akinek új ötszázasa van, nem biztos hogy lecseréli Topolino-ra; a kép alapján kisebb lehet benne sokkal a hely...
                              Max. megveszi az "asszonynak"

                              Nekem tetszik az 500-as, főleg abarthosítva; nyáron vettem is egyet, persze nem igazit, csak az RC-változatát...ha frissen van töltve az akkumulátora, még driftelgetni is tud...:-))

                              / / / / /

                              A 850 SC-d fel lesz újítva valamikor még?

                              Komment

                              Ugrás az oldal tetejére
                              Working...
                              X