Szervusztok!
Abarth,csak addig volt,amíg a zseniális Carlo Abarth élt,és tuningolta a kis hagyományos léghűtéses 500-asokat,majd később a 850-es motorok is sorra kerültek,de Abarth már halott.Úgy gondolom ezek a mai"utánérzett" Abarthok,-szintén a " kedves vásárlók" kegyeiért született és már csak abarth,legalább is nekem.
A coupémat illetően,-nagyon szeretném,még életemben régi fényében látni és törekszem rá,hogy felújítsam.Sajnos a műhelyem kinőttem,bár egy autó bőven elférne benne,hisz a régebbi időkben ott karosszéria munkákat végeztem,jelenleg túl van pakolva szerszámgépekkel,melyeket nem tehetek ki a szabad ég alá.Fejlesztenem kellene és bár van elképzelésem és hozzá engedélyezett tervem,de "szolgám" nincs,-Így "magad uram",-és ez nagyon nyögve-nyelős.
Úgy gondolom,mivel még fiatal vagyok,-csak 64 éves,van rá reményem,hogy talpra álljon még a FIAT.A karosszéri munkával kapcsolatosan,azonban rájöttem,hogy az én régebbi gyakorlatomat és tudásomat túlhaladta a kor.Napjainkban már nem lánggal és nem CO-val hegesztenek,ami érthető is.Sajnos egy megátalkodott maximalista vagyok (és egyre hülyülök),be kell látnom,hogy AVI kell,és ami a nagyobb gond,szükség van egy kalapálógépre (Eckold),a fentiek nélkül nem tudom elképzelni a tökéletes munkát.Tanulnom kell és költeni egy keveset a fent említett dolgokra és építkezni.
Üdvözlettel:Che
Abarth,csak addig volt,amíg a zseniális Carlo Abarth élt,és tuningolta a kis hagyományos léghűtéses 500-asokat,majd később a 850-es motorok is sorra kerültek,de Abarth már halott.Úgy gondolom ezek a mai"utánérzett" Abarthok,-szintén a " kedves vásárlók" kegyeiért született és már csak abarth,legalább is nekem.
A coupémat illetően,-nagyon szeretném,még életemben régi fényében látni és törekszem rá,hogy felújítsam.Sajnos a műhelyem kinőttem,bár egy autó bőven elférne benne,hisz a régebbi időkben ott karosszéria munkákat végeztem,jelenleg túl van pakolva szerszámgépekkel,melyeket nem tehetek ki a szabad ég alá.Fejlesztenem kellene és bár van elképzelésem és hozzá engedélyezett tervem,de "szolgám" nincs,-Így "magad uram",-és ez nagyon nyögve-nyelős.
Úgy gondolom,mivel még fiatal vagyok,-csak 64 éves,van rá reményem,hogy talpra álljon még a FIAT.A karosszéri munkával kapcsolatosan,azonban rájöttem,hogy az én régebbi gyakorlatomat és tudásomat túlhaladta a kor.Napjainkban már nem lánggal és nem CO-val hegesztenek,ami érthető is.Sajnos egy megátalkodott maximalista vagyok (és egyre hülyülök),be kell látnom,hogy AVI kell,és ami a nagyobb gond,szükség van egy kalapálógépre (Eckold),a fentiek nélkül nem tudom elképzelni a tökéletes munkát.Tanulnom kell és költeni egy keveset a fent említett dolgokra és építkezni.
Üdvözlettel:Che
Komment