Közlemény
Collapse
No announcement yet.
Beszélgetések két MiniTorino között :-)
Collapse
X
-
Azt nem tudom,hogy,hogyan kerül ezekre a minden kétséget kizárólag egyedi építésű játékautókra rendszám?Nem vonom kétségbe az építők szakszerűségét,de azért egy Pannónia amit ugyan összeszedett darabokból építenek össze,mégiscsak valaha egy erre szakosodott gyárban készült és az a papírozás útvesztőiben elveszik és vagy nem,vagy nagyon nehezen,különböző trükkök felhasználásával kaphat csak rendszámot.
Üdvözlettel:Che
- 1 like
Komment
-
Che eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintésevagy nem,vagy nagyon nehezen,különböző trükkök felhasználásával kaphat csak rendszámot."Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.
Komment
-
Akkor jöhet a belső felület festése- kezelése. Rá nézésre egyszerű feladat a cseréje tapasztalataim szerint viszont sokkal nehezebb mint egy 4 ajtóson cserélni. Anno mikor még a nyugati autók alkatrész beszerzése igen keserves volt és köztudottan nem a leg tartósabb kezelésen ment át a Fiat még krupniba hajlítottam fenék lemezt. A muszáj nagy úr volt. Kardán alagúttól kifele teljes csere és akkor még a CO nálunk ismeretlen volt. Egy sarok csiszoló is csak cégeknél volt fellelhető. A lánghegesztő által bevitt hő miatt is nem volt egyszerű. Ma sem elhanyagolható feladat!!
- 3 likes
Komment
-
Én gondolatom: horganyzás akkor lemaratják a gyári semmi festéket. Mivel CO- val és lyukasztó- peremező fogóval előkészítve kevés helyen ég le a bevonat. Azt pedig érdemes Horgany prével pótolni. Jó lenne ha jófajta jó küszó képességű üregvédőt még lehetne kapni amit spec. üregvédő pisztollyal kifújni nem holmi dobozossal próbálgatni. Bocs nem okoskodni akarok de 8 évig gyakoroltam folyamatosan a kaszni javítást és mellette az alváz üregvédelmet spec evvel foglalkoztunk. Nem tudom mi lett a Ladámmal melyre horganyozva lettek a javító elemek majd 8 liter üregvédőt és 9- 10 kg. alvázvédőt fújtam rá. 2 napig volt az emelőn jófajta nem csöpögős / nem bitumen / alvázvédővel. Majd dobokat raktam bele igaz Standox festékkel lett festve! Ennek a belsejét öntöttem ki Katepoxal amibe Juta zsákot raktam egészem a tűzfalra és azt is többször bekentem. Aki beült mind megkérdezte miért ilyen csendes ez az autó. Mivel a Katepox 2K-s megkötött és úgy oda ragadt, hogy nem vált el. Nem tudott alá menni a kondenz. A szőnyeg alá a fürdőszobákba használatos műa. rácsot tettem és nem párásodott be mert az öli meg a kocsi alját. Ez az én ötletem és tapasztalatom.
- 4 likes
Komment
-
Én nemrégtől használom a gumitüskés gumi lábtörlőt, tüskével lefelé, szintén, hogy szellőzzön az alja.
Az üregvédőből, amit használok, két 400 ml.es ment be a két küszöbbe + tovább a két lengőkarba előrefelé, javítás után.
Nem tudom, mi a véleményed róla: Motip Hollow Section Wax, van spray-ben befújócsővel (porlasztóval a cső végén) és nagyobb kiszerelésben is.
https://www.motipspray.hu/webshop/au...o-spray-500ml/
Komment
Komment