Termeszetesen ez igy egyszerubb lenne de sajnos az eszterga gep meg varat magara eloszor a helyet kell megcsinalni neki. ott a garazs vegebe lessz az alvanyosfuro es az esztergepad mar elvileg megvannak .De mielott beallitom oket leakarom rakini jarolappal es folvakolni a betonfalakat viz ,villany, levego, halozatok stb es ezek utan a beallitas .Legkozelebb megyek es csinalok rola kepot marmint az esztergarol.
Közlemény
Collapse
No announcement yet.
Motoclub Trieste 110 anni
Collapse
X
-
movisz eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése.Probalok par fotot fol raknimovisz eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintésehelyet kell megcsinalni neki.
- 2 likes
Komment
-
Probaltam a Pannoniat turhetoen megy jol indul a hengerfej ala ebbol vagtam .Tartja az alapjaratot valoszinu hogy a gyertya mellett mar regebbtol kifujt mert mindig olajos volt a kornyeke.Szukseg megoldasnak jo ez a helicoid de kell egy masik hengerfejet beszereznem ,talan meg kozepgyertyasra meg csinalni mint ajanlotta Mateapu .
- 4 likes
Komment
-
movisz eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseLehet hogy elfogult vagyok ezzel a modellel szerintem ez volt a esztetikailag legszebb harmonikusak az aranyok nincs semmi ami kilogna vagy ures reszek.
Nagyon alacsony az eredeti ,nekem is arányos gépként szerepel az ízlésemben!!!"Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.
- 2 likes
Komment
-
movisz eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintésepar foto
Valami ismerős hozta és nem indult. Aztán valahogy el/hazatolta
Később majdnem vettem egy Zündappot de az orrom elött elvitték. A "tartalék" blokkot-váltót viszont nem, azt én hoztam el 1500Ft-ért. Később eladtam 5ezereért. Nagy üzelt volt, mindez a 70-es években
Érdekességnek, a Zündapp seb.váltója lánc áttételes volt
Galbusera
Vegyük már észre hogy ez egy V8 kétütemű!
- 2 likes
Komment
-
horex eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseIlyen vagy hasonló Zündappot tologattunk a 70-es években az utcánkban
Valami ismerős hozta és nem indult. Aztán valahogy el/hazatolta
Később majdnem vettem egy Zündappot de az orrom elött elvitték. A "tartalék" blokkot-váltót viszont nem, azt én hoztam el 1500Ft-ért. Később eladtam 5ezereért. Nagy üzelt volt, mindez a 70-es években
Érdekességnek, a Zündapp seb.váltója lánc áttételes volt
Galbusera
Vegyük már észre hogy ez egy V8 kétütemű!
Komment
-
Erdekes a tortenete ennek a motornak mivel egy speedway pilota aki Fiumei(Rieka) volt az tervezte kozepen van a valto igy konnyen lehett ket4 hengeresbol csinalni de csak egyet gyartittak amirol vannak dokumentumok az alapjan keszult azott lathato replika.A tervezoje "Toyo" 1946 ban a Triesti salakmotorpaltan balestet szenvedett es meghalt.Utoljára szerkesztve a következő által: movisz; 2021 jún. 21, 21:02.
Komment
Komment