Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Veterán Alumínium javítás, hegesztés, visszamunkálás

Collapse
X
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

  • Veterán Alumínium javítás, hegesztés, visszamunkálás

    Veterán autómotor felújító gépműhelyben
    13éves tapasztalattal,
    Alu Hegesztést vállalok, valamint vasöntvényborda pótlást, főtengelyvég hegesztés, szelephimba kopófelület felhegesztés, vissza köszörülés
    Gyertyamenetek telibe hegesztését, ujrafúrást,
    hengerfej átalakítás dupla gyertyásra, meg amire igény mutatkozik, minden megodlható.

    Munkáim közt megtalálható, BMW R12
    Porsche boxer, Mercedes W123,
    Panhard&Levassor, Alvis, jaguar V12
    Ferrari V12, Ferrari Dino, Steyr 2, 50, 200, 220
    Mini Morris, Ford Fleathed. VW bogár,
    és sok más egyéb tipus amit évek hosszú során
    hegesztettem javítottam.

  • #2
    Helló! Szívesen várjuk, hogy szakmai tapasztalataidat megosszad velünk. Sokunkat érdekel ez a terület. Remélem nem vagy "fiókban reszelős" típus.

    Nyithatsz új topicot is, vagy írhatsz a felújítási fogásokba is.

    Üdv közöttünk !
    maradona67, mátéapu és sepy kedvelte ezt.

    Komment


    • #3
      Munkáimról egy pár fotó
      Alfa 2,6 benzin sor 6-os hengerfej átalakítás, hengerenkénti dupla gyertyásra a tulaj kérésére. /ez már a második/
      Utoljára szerkesztve a következő által: maradona67; 2018 okt. 24, 22:26.

      Komment


      • #4
        Ferrari V12-es blokkról a két hengerfej lehúzatása célszerszám gyártással /saját ötlet és gyártás/ mivel az egy garnitúra HF csavar 1580 Font lett volna.
        Végül a kész motor. :-)
        Utoljára szerkesztve a következő által: maradona67; 2018 okt. 24, 22:29.
        zahi és mátéapu kedvelte ezt.

        Komment


        • #5
          Posche Boxer 6H hengerfejek hűvelyperem fészek felhegesztése.
          mátéapu kedvelte ezt.

          Komment


          • #6
            Szelephimba felhegesztés, ha nincs új.

            Komment


            • #7
              Lancia VR4-es hengerfej sérült égéstér és gyertyamenetek telibe hegesztése

              Komment


              • #8
                Mercedes 123 sor 6-os lap hengerfej, utólagos kijavítása, /egy Német szaki hegesztette/ kicsit zárványos, kicsit jukas, kicsit kifolyik belőle a víz :-) .

                Komment


                • #9
                  CZsolti eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                  Helló! Szívesen várjuk, hogy szakmai tapasztalataidat megosszad velünk. Sokunkat érdekel ez a terület. Remélem nem vagy "fiókban reszelős" típus.

                  Nyithatsz új topicot is, vagy írhatsz a felújítási fogásokba is.

                  Üdv közöttünk !
                  Hát úgy döntöttem nem "reszelek a fiókban tovább,, mutattam pár apróságot, szösszenetet az életemből, ami szebbé tette a napjaimat

                  Komment


                  • #10
                    Le a kalappal , gyönyörű munka , szép varratok ! csak gratulálni tudok ,jó tudni hogy van szép hazánkban is olyan szaki , aki ilyen komoly színvonalat képvisel . Azért ha nem gond , tehetnél még több képet is ! A merci SV motor hengerfejbe, komplett esztergált betétek lettek ugye behegesztve a zárványok miatt . Nem húzódott el az egész ( gondolom hegesztés előtt fel kellett az egészet vagy 180 °C -ra hevíteni ...) , vagy esetleg egyengetni kellett utána ? Az alfa kétgyertyásításnak nem tudod mi lett az eredménye, vagy mit akart a tulaj elérni ?

                    Komment


                    • #11
                      zahi eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                      A merci SV motor hengerfejbe, komplett esztergált betétek lettek ugye behegesztve a zárványok miatt
                      Telibe lehetett volna hegeszteni az összes gyerta menetet, de így láttam jobbnak, mert így volt a legkissebb hőbevitel. Az ilyen régi veterán hengerfejeket nem lehet egyengetni mert
                      lehetetlen, meg majdnem alapméretű volt a fej így síkoláskor nem jött le 0,2 mm sem

                      Előzőleg marógépenn, kimunkáltam a hengerfejet, legalábbis kettőt először 2- es 4-es hengerét majd megvizsgáltam a fej falvastagságát
                      és ahhoz esztergáltam a perselyt, mert az anyagvastagságot mindenkor figyelembe veszem, annak függvényébenn készítettem a perselyt meg persze az
                      előzőhöz azért hasonlítson amit szét égettek.
                      amikor ez kész lett begyököltem kézi turbómaróval utána kemence és körbe vartam az egészet.

                      Komment


                      • #12
                        zahi eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                        Az alfa kétgyertyásításnak nem tudod mi lett az eredménye, vagy mit akart a tulaj elérni ?
                        Az Alfa Twinspark sor 6 hengerfej ritkaságszámba megy, a gyári fej tehát nem olcsó, ezért kellett kitalálni rá a második gyertya pozícionáló
                        célszerszámokat, az első fejre mire kitaláltam mi hogy legyen több variációt készítettem, végül ez a fotónn látható tetszett a tulajnak
                        s ezt fejleszetettem tovább. Az első az kb 2, 2,5 hétbe került a célszerszámok gyártásával a második kb 1 hét alatt megvolt.
                        Azért ez sem volt egyszerű, mert a két gyertya tömítő felületnek egy szintbe kellett lenni, de megoldottam.
                        az utómunkálatok sem voltak egyszerűek mert a gyertya felől is egyformának kellett azért kinézni, ahogy a fotónn is látszik,
                        valamint az égéstér felől is kézzel turbö maróval alakítottam vissza mindent.
                        Utoljára szerkesztve a következő által: maradona67; 2018 okt. 26, 21:56.

                        Komment


                        • #13
                          BMW R12 motorkerékpár blokk felújítás után.

                          Komment


                          • #14
                            Szintén egy veterános érdekesség.
                            Egy sor hatos EMW vasöntvény motorblokkon a felirat átalakítása BMW- re.
                            A tulaj kérésére, nagyonn elégedett volt a munkával.
                            Utoljára szerkesztve a következő által: maradona67; 2018 okt. 26, 21:50.

                            Komment


                            • #15
                              Kár érte ... Az EMW is "elég" ritka , sőt . A tulaj igy nem csak mást , saját magát is átb@ssza .... Azért nem szembetűnő az átalakítás , részedről le a kalappal , bár illetlennek tartom .

                              Komment

                              Working...
                              X