Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Kipufogókönyök hajlítás

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    #16
    Szia!
    Nekem gyártott több félét is egy Győrzámolyon "alkotó"ember.Erdélyi Ferencnek hívják.
    Pannonia TLT,K750M,sőt Velorexhez is pedig az nem egyszerű...
    Minta jó ha van! A DS 350-es Zündappomhoz a több mint 70 éves könyök alapján olyat
    hajtott,hogy minden passzolt a felszereléskor. Nem expressz dolgozik,de szuper!
    Kóranyag,jó átmérők,és polírozás...
    Ha kell a számát elküldöm.
    Minden jót!

    Komment


      #17
      Szia!

      El tudnád privátba küldeni akkor az elérhetőségét és az árakat, rozsdamentesre dolgozik szerinted?

      Üdv és köszi
      Minsk/Voskhod 14V-os "generátort" keresnék egy "kIZSérlethez", ha van egy kedves fórumtagnak ilyen.

      Komment


        #18
        stalker eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
        Szia!

        El tudnád privátba küldeni akkor az elérhetőségét és az árakat, rozsdamentesre dolgozik szerinted?

        Üdv és köszi
        Szerintem azért érdemes lenne hagyományos acélcsőben is gondolkodnod! Talán kevésbé vesződséges szakit találni rá (ha nehézséget jelent rozsdamentessel dolgozni), és az alapanyag árkülönbözetéből kis szerencsével akár a krómozás is kijön, nem?

        Komment


          #19
          Azért az nem mindegy, hogy "örökre" készül-e valami, vagy csak addig amíg a "fürdőszobakróm" rajtamarad. Szerintem megéri küzdeni érte, még ha valóban drágább és nehézkesebb.
          Segíteni nem tudok, de drukkolok!
          Zen3D: bolg a 3D nyomtató építésről

          Komment


            #20
            TZ eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
            Azért az nem mindegy, hogy "örökre" készül-e valami, vagy csak addig amíg a "fürdőszobakróm" rajtamarad. Szerintem megéri küzdeni érte, még ha valóban drágább és nehézkesebb.
            Igen, ebben igazad van. Személyes tapasztalataim is vannak az ügyben.

            Arra gondoltam csak, hogy a szomszéd téma alapján már kezd számomra körvonalazódni, hol készítenek - elvileg - normális minőségű krómot is. És mivel új alkatrészről van szó, az előkészítési munka és így a végösszeg is kevesebb lehet, mint egy átlagos veterános krómozásnál.

            Komment


              #21
              Itt is ajánlhatok cimborát.

              Hangsúlyozom, nem alegolcsóbbak ( bár nekem nem utcai áron dolgoznak ) de nagyon profi gépeik vannak, maguk csinálták jó részüket.

              Ők a PROEX.
              3 műhelyük is van. A fő műhely 17 kerület Bujákhida utcában, alműhely a Kőér u-ban ( 10 krület ), a verseny műhelyük pedig a 16 kerületben a Cinkotau uttól nem messze. Ez egyébként kevéssé publikus hely, inkább csak versenygépek felkészítése megy, és a versenycsapat székhelye is.

              Hajlítanak, szeletelnek, saját fejesztésű dobjaik is vannak, nagyon ismerik a szakmát.
              Csinálnak autó ( verseny és utcai ) és motor dobokat, komplet rendszereket. Akit eddig hozzájuk irányítottam, nem volt rossz visszajelzés.

              Itt a honlapjuk :
              www . proex . hu

              Komment

              Ugrás az oldal tetejére
              Working...
              X