Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Főtengely felujitás

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    Főtengely felujitás

    Üdvözlök minden veterán barátot.

    175. sport czetka főtengelyt szeretnék felujitani ha valaki tudd elfogatható áron dolgozó
    mühelyt legyen szivesegy pársorban írni és kb milyen áron elég rossz a főtengely kösz előre is.


    üdv winetu.

    #2
    Helló Winetu! Egy szekszárdi gépműhelyt ajánlok, ugyan elég messze tőled, de postán is lebonyolítható a javíttatás.
    Hengerfúró KKT. 74/510920
    Nem túl drágák, jól dolgoznak.
    Nem írtad mit értesz az elég rossz főtengelyen. Ha nagyon vállas a főtengely akkor a Nagy Gépműhelyt ajánlom Kecskeméten, ott fémfelszórással ezt is tudják orvosolni.
    Persze így a postadíj viszi fel az árat, érdemes az alkatrész kereskedőknél érdeklődni, általában szoros kapcsolatuk van valamilyen felújító műhellyel.
    maradona67 és emu kedvelte ezt.

    Komment


      #3
      üdvözölek.

      köszönöm a segitséget de szoboszlon sikerült egy öreg mestert találni nagyon szépen megcsinálta.

      üdv. winetu

      Komment


        #4
        Madifranci eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
        Nagy Gépműhelyt ajánlom Kecskeméten, ott fémfelszórással ezt is tudják orvosolni.

        Hello Madifranci,

        Meg tudnád adni az elérhetőségüket? Bár tőlem is messze van,de anyósomék Kecskeméten laknak és sűrűbben járok náluk,mint szeretném,gondoltam,egyszer legyen valami haszna is! :-) Nekem T5 Pannonia főtengelyt kellene felújítani.
        nyemi, Titus és 4 további látogató kedvelte ezt.

        Komment


          #5
          Helló! Nekem egy uaz főtengelyt kellene felujitani valaki tudna segiteni benne hogy mennyibe kerölne meg a csapágyak mennyibe kerülnének hozzá?

          Komment


            #6
            Csabiárki eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
            Helló! Nekem egy uaz főtengelyt kellene felujitani valaki tudna segiteni benne hogy mennyibe kerölne meg a csapágyak mennyibe kerülnének hozzá?
            helló ! hol laksz ? menj be az első gépműhelybe ahol köszörülnek főtengelyt és megmondják . Nem nagy az eltérés ebben a dologban , az egész országban .Csapágyat pedig akkor vehetsz ha megmérték és megmondták a méretet . Pl.:a RACIGBAZÁR oldalon is árulnak sok UAZ alkatrészt .

            Komment


              #7
              Szevasztok!Csabiárkinak Küldöm:Uaz-ban van egy sándorfalvi kolléga aki viszi a pálmát., Evvel foglalkozik ,csak orosszal.Nekem a Nivámhoz szerzett cuccokat.Megbizható srác.Ha érdekel megadom a számát.Van nála :zil kamaz uaz niva stb.Hali.

              Komment


                #8
                Hi! Miskolc v. Debrecen v. Nyíregyházán érdekelne főtengely felújítására alkalmas szakműhely.
                "Kétfejűmhöz p21"

                Komment


                  #9
                  üdv.
                  Motorosoknak ajánlani tudom: Gyöngyös Omega Motors OMEGA MOTOR
                  Korrekt műhely. P21 főtengelyem szépen megcsinálták. Össze szerelésnél viszont elkövettek egy bakit amit itthon orvosoltam. Kicsit drágán dolgoznak. 10/7-re értékelném őket.

                  Komment


                    #10
                    Sziasztok!

                    A Budapesten a VI. kerületbe a 4 Kelemen Kft.-hez irányítottak. Van valakinek tapasztalata velük. Érdemes oda vinni a főtengelyt és a hengert?

                    Válaszotokat előre is köszönöm.
                    Üdv,
                    Laller

                    Komment


                      #11
                      Czapári nem jó Miskolcon? Nekem 10-et mondott a főtengelyre. Ha a BMW-t meg tudja csinálni, a Nyiprót is...
                      "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
                      "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

                      Komment


                        #12
                        Szia!

                        Mos a Pannónia T1-t csinálom annak kellene a főtengelyét rendbe rakni. Ritkán megyek arra. Egyszerűbb lenne itt Pesten vagy a környéken. De azért kössz. Vagy megy szerintetetk postán is? Üdv, Laller

                        Komment


                          #13
                          Ez is egy főtengely ( meg lendkerék ) , és éppen .....ujjítódik (ma , vasárnap ) : Click image for larger version

Name:	ü.v. kiegyensújozás 001.jpg
Views:	1
Size:	195.5 KB
ID:	150199Click image for larger version

Name:	ü.v. kiegyensújozás 002.jpg
Views:	1
Size:	197.9 KB
ID:	150200Click image for larger version

Name:	ü.v. kiegyensújozás 003.jpg
Views:	1
Size:	196.6 KB
ID:	150201Click image for larger version

Name:	ü.v. kiegyensújozás 004.jpg
Views:	1
Size:	200.3 KB
ID:	150202Click image for larger version

Name:	ü.v. kiegyensújozás 005.jpg
Views:	1
Size:	188.1 KB
ID:	150203Click image for larger version

Name:	ü.v. kiegyensújozás 006.jpg
Views:	1
Size:	194.8 KB
ID:	150204

                          Komment


                            #14
                            Úgy látom centírozódik szépen.

                            Komment


                              #15
                              Tavasszal voltam Debrecen mellett egy úriembernél aki az ilyen műveletekhez készít műszereket , de elvégzik a kiegyensúlyozást is ha kell ! Turbófeltöltők középrésze, nagy villanymotorok újra tekercselés után , főtengelyek , főtengelyek lendkerékkel könnyítés után.....
                              Valami számítógépes piezó-érzékelős padok különböző méretben , a turbókhoz két fajta is kell. A tulaj elmondása szerint , már az egyetemen is ezzel foglalkozott , ehez volt kapcsolható a vizsgamunkája is . Mit mondjak engem meg győzött .Bár egy főtengely egyensúlyozásnál nem egészen tiszta a dolog , a sonkák (mint ellensúly) miatt . Azok mérete , illetve tömege , nem a hajtókar , dugó , gyűrű, csapszeg kombótól - mármint azok tömegétől - függ ? Vagyis azokat is illik egyformára grammolni , mert máskülönben nincs meg az eredmény , nem forog olyan könnyen a vas , rezonál ? Ha jól gondolkodom , a főtengely könnyítés (ha van ...) után az előbb említett alkatrészek tömegének beállítása következik a könnyítés mértékének megfelelően , majd a centrírozás a plusz súly figyelembe vételével ? Vagy mivel ezek egymással szemben helyezkednek el (mármint a sonkák) nem kell vele foglalkozni ? Bár minél több helyen csapágyazott a főtengő , annál kevésbé hajlamos az üzem közbeni rugalmas torzolásra ... viszont a csapágyak surlódása is nagyobb , ami ugye nem előny ...
                              Bocs csak megint hangosan gondolkodtam ...

                              Komment

                              Ugrás az oldal tetejére
                              Working...
                              X