Szeretném segítségeteket kérni! Keresek olyan Szakit ki szerelte kb 25-30 évvel ezelőtt a SZÖVAUT telephelyein a CORROSTOP nevezetű elektronikus korrózóvédelmi rendszert. Ez sokunkat érdekelhet mert ez egy kipróbált és működő dolog volt. Egy jó ismerősöm mint oktató ki a kocka ladával szinte hihetetlen 500.000 km-t ment motorjavitás nélkül!. Anód és katód elven működött. 2,7 V-os feszültséget hoz létre a karosszéria és egy elektróda között.Ennek hatására a negatív töltésűvé vált fém rész ellöki a szintén negatív OH ionokat. Ez a két mondat egy megörzött eredeti leírásból származik. Ekkora futásteljesítmény után egy helyen volt rozsdásodás, aki ismerte a tipust szerintem ritka madár. Igaz újkorában alváz és üregvédtük mint evvel és karosszéria javítással foglalkozó szakműhely. Úgy gondolom ez most is aktuális hiszen a környezet védő sózás rendesen károsítja a télen is futó járműveket. Biztosan van ehhez az elfeledett technikához értő Szakember, kérem segitségeteket a felkutatásában. üdv. Sepy
Közlemény
Collapse
No announcement yet.
Corrostop korrózió védelem
Collapse
X
-
Kedves Sepy!
A fórumon volt már szó az elektronikus korrózió védelemről,bár nem a CORROSTOP-ot taglalta,de azért kapcsolatos anyag,érdemes elolvasnod.Az írást Csikós Zsolt publikálta,Szíváshét,szenteste-Belsőség címmel,valahol fent van a fórumon,ha nem pirosodik ki a a fenti cím megpróbálok rákeresni.
Üdvözlettel:Józsi (Che)
Nem pirosodott be,ezért beteszem ide,hogy mit keress:
-
Szervusz Berlin!
A fenti corrostop-ok,szinte mind festékekről szólnak,olyan irodalmat keresünk,melyet elektromosan kell csatlakoztatni,egyrészt pl.,az autó karosszériájához,másrészt,annak akumlátorához és akkor létrejön egy olyan igen keveset fogyasztó áramkör,mely elektromosan korrózióvédelmet biztosít,a jármű,vagy bármely fémtárgy számára.
Úgy tudom,nem egy mai találmány,-csak valahogy nem ment át,az általános köztudatba.Nem-igen találni róla referenciákat,vagy olyan tapasztalatok leírását,mely a készülék hasznosságát igazolja.Gondolom,-az autógyáraknak különösen érdekeltsége nincs is ebben az ügyben,mert akkor soha nem rozsdásodna át egy karosszéria,-nem menne a "bót".
Üdvözlettel:Chekorompaiistvan és OdinHEM kedvelte ezt.
- 2 likes
Komment
-
Che eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintésemelyet elektromosan kell csatlakoztatni,egyrészt pl.,az autó karosszériájához,másrészt,annak akumlátorához és akkor létrejön egy olyan igen keveset fogyasztó áramkör,mely elektromosan korrózióvédelmetkorompaiistvan és OdinHEM kedvelte ezt.
- 2 likes
Komment
-
Szervusz Joker!
Van igazság az írásodban,meglehet sok is,de most korlátozzuk,a nevezett kütyü használatát a "mi veterános" járműveinkre.
Azt tudom,hogy az elektromos befecskendezésű autók javításkor,az akkusarkok eltávolítása után,mindjárt az ECU.-t kell kivenni,amennyiben,valamilyen elektromos géppel akarunk dolgozni,vagy esetleg,hegesztünk a karosszérián.
Üdvözlettel:Chekorompaiistvan kedvelte ezt.
- 1 like
Komment
-
Che eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseNem-igen találni róla referenciákat,vagy olyan tapasztalatok leírását,mely a készülék hasznosságát
Meg kell vizsgálni,és az kézzelfogható tapasztalat lessz."Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.
Komment
Komment