Ha szeretnél csatlakozni hozzánk, beszélgetni, kérdezni, vagy válaszolni, üzeneteket küldeni, szavazni, akkor kérlek, szánj néhány másodpercet a regisztrációra.
Na! Holnapra kész lesz a kabin. Már csak a kesztyű kell és lehet kísérletezni A flakonban üveggyöngy és nemeskorund van 5-5 kiló.
Kényelmesen elfér a Pannónia váz.
Én nem értek hozzá de nem aprózod az biztos. Én lehet, hogy veszek egy rózsa fűzért és azt morzsolgatom nem az üveg gyöngyöt. Igaz nem is akarok festeni.
Ugyan az a porlasztó korunddal szórva 6-8 bar nyomáson. Közben rájöttem, hogy először korunddal vagy homokkal kell szórni, majd utána üveggel, akkor nem csak tiszta lesz, de a foltok is eltűnnek.
Hát igen, ez így annyira nem jó. Tegnap próbáltam egy hátsó teló porvédőt is karbiddal (40-es jelű, 0,5mm körüli szemcsék). Na abban voltak mély rozsdalyukak is, sajnos az apró lyukakat nehezen tisztította ki. A karbidból sokkal apróbb szemcse kell majd.
Az oldaldeklin nem látszik de érzem amikor tapizom, hogy érdes a felület és annyira nem is fényes mint szeretném. Üvegből pedig sokkal nagyobb szemcseméret lesz majd jó. A mostani az 200-300 mikronos. Akár 1mm-es is. Szemezek az acélsöréttel is, de az meg csak 25 kilós zsákban kapható jelenleg.
Nehéz úgy adni tanácsot , hogy tessen , de nem tudom megállni . Ha nem csak néhány alkalomra tervezed azt a dobozt , akkor valami kidobott linóleummal béleled ki . Főleg ha még acélsörétről is álmodsz .
A karbit meg tedd ki dísznek , emlékeztetőül , hogy ez volt az első munkád .
Nehéz úgy adni tanácsot , hogy tessen , de nem tudom megállni . Ha nem csak néhány alkalomra tervezed azt a dobozt , akkor valami kidobott linóleummal béleled ki . Főleg ha még acélsörétről is álmodsz .
Köszönöm szépen! Már más is jelezte, meg hogy az üvegre tegyek fóliát.
Üvegyzsemcse vagy üveggyöngy? A második mondatot elmagyaráznád kérlek
Szemcse ! Érthetőbben üveg morzsalék, amit szintén osztályozva lehet kapni. A gyöngy az más, és lényegesen drágább. Az elszívóban ( ciklonban ) lerakodott liszt finomságú szemcsével lehet kényes dolgokat tisztítani. Pl km óra számlap v fogaskerék stb.
Megint a Triumph-ot szerelgettem. Sikerült beindítani de elég hektikusan viselkedett. Újabb kört futok a karburátorok tisztításával. Immár az alapjárat keverék szelepet is szétszedtem és találtam pár írást és videót, amiben szódabikarbónát használnak tisztításra. Tegnap ki is próbáltam Amit én használtam valójában mosószóda volt (Na2CO3) mert ez volt otthon. Most viszont vettem szódabikarbónát (NaHCO3) a többihez. Állítólag a vas felületet passziválja is, nem kell utána azonnal festeni, mint pl. homokszórás után.
Az a jó benne, hogy a kis járatokba is be lehet fújni, ki lehet vele tisztítani. Persze eldugul, de utána vízel (pl. ultrahangos kádban) kioldható.
Megint a Triumph-ot szerelgettem. Sikerült beindítani de elég hektikusan viselkedett. Újabb kört futok a karburátorok tisztításával. Immár az alapjárat keverék szelepet is szétszedtem és találtam pár írást és videót, amiben szódabikarbónát használnak tisztításra. Tegnap ki is próbáltam Amit én használtam valójában mosószóda volt (Na2CO3) mert ez volt otthon. Most viszont vettem szódabikarbónát (NaHCO3) a többihez. Állítólag a vas felületet passziválja is, nem kell utána azonnal festeni, mint pl. homokszórás után.
Az a jó benne, hogy a kis járatokba is be lehet fújni, ki lehet vele tisztítani. Persze eldugul, de utána vízel (pl. ultrahangos kádban) kioldható.
Ez a karbi egy átok,nekem a Kawasakin van egy páros:szépen működik míg valami szemcse...trutyi kopás nem zavarja meg az összhangot!Először segit a javító készlet utána rájössz mégsem bírja sokáig:túlfolyik a karbi:a probléma a tűszelepfészek kopásában rejtőzik,hiába cseréled a betétet a ház van ....félre...elkopva!Vedd ki,tégy bele ujat... de nincs..!!!!!Végy uj karbit 240000-ft-tiszta üzlet,ha csak ennyi bajod van megéri!!!!
"Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.
Komment