Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Homokszórás

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    #76
    Na! Holnapra kész lesz a kabin. Már csak a kesztyű kell és lehet kísérletezni A flakonban üveggyöngy és nemeskorund van 5-5 kiló.
    Kényelmesen elfér a Pannónia váz.

    Komment


      #77
      Én nem értek hozzá de nem aprózod az biztos. Én lehet, hogy veszek egy rózsa fűzért és azt morzsolgatom nem az üveg gyöngyöt. Igaz nem is akarok festeni.

      Komment


        #78
        SzBalogh eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
        Kényelmesen elfér a Pannónia váz.
        Ezek után elkezdek irígykedni......
        "Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.

        Komment


          #79
          Anyu jött ma látogatóba... nem tudta mi vár rá. Megvarrattam vele a kesztyűket
          Első próbák üveggyönggyel.

          Komment


            #80
            Ugyan az a porlasztó korunddal szórva 6-8 bar nyomáson. Közben rájöttem, hogy először korunddal vagy homokkal kell szórni, majd utána üveggel, akkor nem csak tiszta lesz, de a foltok is eltűnnek.

            Komment


              #81
              SzBalogh eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
              majd utána üveggel,
              Ha már ennyire benne vagy... a karbit finomabb anyaggal szórd. A többi rendben (gratula) de annak az alkatrésznek sima felületűtenek kell lennie.

              Komment


                #82
                Hát igen, ez így annyira nem jó. Tegnap próbáltam egy hátsó teló porvédőt is karbiddal (40-es jelű, 0,5mm körüli szemcsék). Na abban voltak mély rozsdalyukak is, sajnos az apró lyukakat nehezen tisztította ki. A karbidból sokkal apróbb szemcse kell majd.
                Az oldaldeklin nem látszik de érzem amikor tapizom, hogy érdes a felület és annyira nem is fényes mint szeretném. Üvegből pedig sokkal nagyobb szemcseméret lesz majd jó. A mostani az 200-300 mikronos. Akár 1mm-es is. Szemezek az acélsöréttel is, de az meg csak 25 kilós zsákban kapható jelenleg.

                Komment


                  #83
                  Nehéz úgy adni tanácsot , hogy tessen , de nem tudom megállni . Ha nem csak néhány alkalomra tervezed azt a dobozt , akkor valami kidobott linóleummal béleled ki . Főleg ha még acélsörétről is álmodsz .

                  A karbit meg tedd ki dísznek , emlékeztetőül , hogy ez volt az első munkád .

                  Komment


                    #84
                    Üvegszemcsét használok jelenleg 3 féle méretben. Amit kivesz az élszívó ,az a finomító anyag.

                    Komment


                      #85
                      mir-mur eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                      Üvegszemcsét használok jelenleg 3 féle méretben. Amit kivesz az élszívó ,az a finomító anyag.
                      Üvegyzsemcse vagy üveggyöngy? A második mondatot elmagyaráznád kérlek? Kezdő vagyok a szakmában és ezt a szlenget nem értem :/

                      Komment


                        #86
                        joker eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                        Nehéz úgy adni tanácsot , hogy tessen , de nem tudom megállni . Ha nem csak néhány alkalomra tervezed azt a dobozt , akkor valami kidobott linóleummal béleled ki . Főleg ha még acélsörétről is álmodsz .
                        Köszönöm szépen! Már más is jelezte, meg hogy az üvegre tegyek fóliát.

                        Komment


                          #87
                          SzBalogh eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                          Üvegyzsemcse vagy üveggyöngy? A második mondatot elmagyaráznád kérlek
                          Szemcse ! Érthetőbben üveg morzsalék, amit szintén osztályozva lehet kapni. A gyöngy az más, és lényegesen drágább. Az elszívóban ( ciklonban ) lerakodott liszt finomságú szemcsével lehet kényes dolgokat tisztítani. Pl km óra számlap v fogaskerék stb.

                          Komment


                            #88
                            Megint a Triumph-ot szerelgettem. Sikerült beindítani de elég hektikusan viselkedett. Újabb kört futok a karburátorok tisztításával. Immár az alapjárat keverék szelepet is szétszedtem és találtam pár írást és videót, amiben szódabikarbónát használnak tisztításra. Tegnap ki is próbáltam Amit én használtam valójában mosószóda volt (Na2CO3) mert ez volt otthon. Most viszont vettem szódabikarbónát (NaHCO3) a többihez. Állítólag a vas felületet passziválja is, nem kell utána azonnal festeni, mint pl. homokszórás után.
                            Az a jó benne, hogy a kis járatokba is be lehet fújni, ki lehet vele tisztítani. Persze eldugul, de utána vízel (pl. ultrahangos kádban) kioldható.

                            Komment


                              #89
                              SzBalogh eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                              Megint a Triumph-ot szerelgettem. Sikerült beindítani de elég hektikusan viselkedett. Újabb kört futok a karburátorok tisztításával. Immár az alapjárat keverék szelepet is szétszedtem és találtam pár írást és videót, amiben szódabikarbónát használnak tisztításra. Tegnap ki is próbáltam Amit én használtam valójában mosószóda volt (Na2CO3) mert ez volt otthon. Most viszont vettem szódabikarbónát (NaHCO3) a többihez. Állítólag a vas felületet passziválja is, nem kell utána azonnal festeni, mint pl. homokszórás után.
                              Az a jó benne, hogy a kis járatokba is be lehet fújni, ki lehet vele tisztítani. Persze eldugul, de utána vízel (pl. ultrahangos kádban) kioldható.
                              Na , végre valaki !!!!!!

                              Komment


                                #90
                                SzBalogh eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                                Ez a karbi egy átok,nekem a Kawasakin van egy páros:szépen működik míg valami szemcse...trutyi kopás nem zavarja meg az összhangot!Először segit a javító készlet utána rájössz mégsem bírja sokáig:túlfolyik a karbi:a probléma a tűszelepfészek kopásában rejtőzik,hiába cseréled a betétet a ház van ....félre...elkopva!Vedd ki,tégy bele ujat... de nincs..!!!!!Végy uj karbit 240000-ft-tiszta üzlet,ha csak ennyi bajod van megéri!!!!
                                "Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.

                                Komment

                                Ugrás az oldal tetejére
                                Working...
                                X