Meszeljem fehérre a hengert?
Közlemény
Collapse
No announcement yet.
Gyöngyszórás-alutisztítás Siófok illetve Győr környékén
Collapse
X
-
Akkor most betömjem valamivel vagy ne???!
Nem kell betömni semmivel.
A trisós vizet teszteld le valami kisebb motoralkatrészen(mondjuk a kis kihajtásfedélen), mert van olyan aluöntvény ami a trisótól befeketedik.
Amúgy ha nem nagyon koszos, próbálozhatsz féktisztító spray-el is.
Vagy brigéciol ecsettel, majd nagynyomású mosó.Utoljára szerkesztve a következő által: wsievers; 2014 jan. 28, 00:20."When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
"Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"
- 3 likes
Komment
-
Ha szép lenne a blokkom én sem kísérleteznék de mint már írtam a hideg zsíroldót rajta felejtettem és ocsmány lett. A blokk közepet nem akarom és nem is lehet polírozni meg az énszerintem csúnya ezért gondoltam a kémiához fordulok segítségül.Mi a tapasztalat ha fúrás előtt a hengert homokszóratnám?, kicsit idegenkedek tőle mert olyan alattomos és ha esetleg lesz maradvány az káosz! Az MZ -nél nincs gond a hengerrel azt könnyebb rendbe tartani mint a vashengereseket, ezért gondoltam kívülről befújom horgannyal még a hővezetése is jobb mint a festéknek meg minden Cz hengere fekete!!, a fekete váz mellett jobban nézne ki az alu. szín. Azután majd a valóság dönt!!.
- 3 likes
Komment
-
hideg zsíroldót rajta felejtettem és ocsmány lett
a fekete váz mellett jobban nézne ki az alu. szín
A vasat jobb homokszóratni, mert nem rakódik bele a homok, mint a puhább alumíniumba. Még a csatornákat is ki lehet vele takarítani. Ha úgyis utána lessz fúrva, akkor mindegy.Utoljára szerkesztve a következő által: wsievers; 2014 jan. 28, 11:43."When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
"Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"
- 3 likes
Komment
-
wsievers eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseSok lessz a benntöltött idő!
Komment
-
A homok bizony nem barátja a gépeinknek ahogy az mir-mur is írta már előttem. Ha mindenképpen homokszórásra kerül a hengered sepy, javaslom próbáld meg valamivel lezárni a felömlőket a henger talpánál. Egy darab lemezt fogatni rá a tőcsavarfuratokon keresztül leszorítva. Ez alá a járatok végébe meg mehet egy kis darab rongy. Persze a másik felükön is bejuthat a homok ezért a hengerbe mehet a rongy maradéka, egyik felét a hengernek be kellene dugaszolni hogy ne tudja kifújni. Mondjuk a tetejét egy hengerfejjel. Én valahogy így próbálkoznék.
A lényeg hogy minél kevesebb homok jusson a csatornákba, meg egy alapos mosás a homokszórás után.
- 1 like
Komment
-
Mikor a Jawa hengereit homok szórattam a henger szoknyáját lefenekelt (furattal) lemez hengerbe bújtattam ami a henger talp formájú takaró lemezre támaszkodott, a felső részt egy átfúrt tárcsa zárta. Mindezt a hengeren áthaladó csavar tartotta össze. A kipufogó csonkba esztergált dugó került.
- 4 likes
Komment
-
Azért nem kell ettől félni -nem harap .Lehetőség szerint jól letömíteni , bedugózni és kész . Én pl. ezért elteszek minden gumi , parafa, műanyag dolgot ami alkalmas arra hogy bedugjunk vele egy védendő felületet . Aztán elteszek még használt vízcsövet (autó) ,benzincsövet stb. amit meg rá lehet húzni valamire , pl. tőcsavarra . Aztán használjunk nyugodtan szigetelő szalagot (3-4 réteg elég ) .
De a lényeg : szemcseszórás után (homokolás )egy olyan edényben , annyi benzinben kell emlosni az alkatrészt ,hogy az teljessen ellepje , lehessen "fürdetni " !
a benzint nem kell kiönteni -ülepíteni kell -aztán néhány nap pihenő után leönteni a a tetejét ,amivel lehet tovább mosogatni más dolgokat.
.
- 7 likes
Komment
-
apacsavo eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseMintha azt olvastam volna hogy egy éjszakára!!!?
A hengerfejet kb 10 percig áztattam trisóban, levitt minden szennyeződést, de ha tovább hagyom már a felületet is megkezdte volna. Ezért úgy gondolom hengerhez, főleg ha azt szeretnéd hogy a furat felületminőségében ne legyen feltűnően nagy különbség, akkor mindenképp körültekintően kell eljárni..
- 1 like
Komment
Komment