Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Gyöngyszórás-alutisztítás Siófok illetve Győr környékén

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    #46
    Meszeljem fehérre a hengert?
    Az a veszélyes hulladék semlegesítéséhez kell. Vagy egy kis gipszel keverve ,kijavíthatod vele amit a vegyszer kimart.
    dongos78, madorka és 3 további látogató kedvelte ezt.

    Komment


      #47
      Akkor most betömjem valamivel vagy ne???!
      Ha trisózni akarod a hengert, akkor a mosás után gyors szárítás a villanyrezsón, cserépkályhán, vagy hőlégfúvóval, esetleg végső soron hajszárítóval, majd azonnal olajozás vagy zsírozás(az acél részt mindenütt). Így nem lessz baja. ( legjobb az, ha azonnal használatba is veszed, de felújításkor ez nem mindíg lehetséges)
      Nem kell betömni semmivel.
      A trisós vizet teszteld le valami kisebb motoralkatrészen(mondjuk a kis kihajtásfedélen), mert van olyan aluöntvény ami a trisótól befeketedik.
      Amúgy ha nem nagyon koszos, próbálozhatsz féktisztító spray-el is.
      Vagy brigéciol ecsettel, majd nagynyomású mosó.
      Utoljára szerkesztve a következő által: wsievers; 2014 jan. 28, 00:20.
      "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
      "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

      Komment


        #48
        Ha szép lenne a blokkom én sem kísérleteznék de mint már írtam a hideg zsíroldót rajta felejtettem és ocsmány lett. A blokk közepet nem akarom és nem is lehet polírozni meg az énszerintem csúnya ezért gondoltam a kémiához fordulok segítségül.Mi a tapasztalat ha fúrás előtt a hengert homokszóratnám?, kicsit idegenkedek tőle mert olyan alattomos és ha esetleg lesz maradvány az káosz! Az MZ -nél nincs gond a hengerrel azt könnyebb rendbe tartani mint a vashengereseket, ezért gondoltam kívülről befújom horgannyal még a hővezetése is jobb mint a festéknek meg minden Cz hengere fekete!!, a fekete váz mellett jobban nézne ki az alu. szín. Azután majd a valóság dönt!!.

        Komment


          #49
          hideg zsíroldót rajta felejtettem és ocsmány lett
          Rendelj jokertől acélgyapotot!

          a fekete váz mellett jobban nézne ki az alu. szín
          Nagyon el fog ütni.
          A vasat jobb homokszóratni, mert nem rakódik bele a homok, mint a puhább alumíniumba. Még a csatornákat is ki lehet vele takarítani. Ha úgyis utána lessz fúrva, akkor mindegy.
          Utoljára szerkesztve a következő által: wsievers; 2014 jan. 28, 11:43.
          "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
          "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

          Komment


            #50
            Még a csatornákat is ki lehet vele takarítani.
            Nem javasolnám ! Az apró mikron méretű szemcsék megragadnak a felületen, aztán egyszer csak elindul befelé a hengerbe. Ezt már Apae is írta valahol.

            Komment


              #51
              Ez az aggályom nekem is.De külső felületen gondolom nem okozna problémát, igaz a mostani hengert kézzel bűvöltem és úgy festettem- szép lett ,matt fekete hőállóval fújtam 3 rétegben.

              Komment


                #52
                Beáztattam!!!!Trisós meleg vízbe!Persze nem fogom tudni melegen tertani,így majd csak holnap derül ki mi történik vele!Ha meg marja akkor megy fúrásra is!Minden esetre izgulok!

                Komment


                  #53
                  csak holnap derül ki mi történik vele!
                  Sok lessz a benntöltött idő!
                  "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
                  "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

                  Komment


                    #54
                    wsievers eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                    Sok lessz a benntöltött idő!
                    Mintha azt olvastam volna hogy egy éjszakára!!!?

                    Komment


                      #55
                      A homok bizony nem barátja a gépeinknek ahogy az mir-mur is írta már előttem. Ha mindenképpen homokszórásra kerül a hengered sepy, javaslom próbáld meg valamivel lezárni a felömlőket a henger talpánál. Egy darab lemezt fogatni rá a tőcsavarfuratokon keresztül leszorítva. Ez alá a járatok végébe meg mehet egy kis darab rongy. Persze a másik felükön is bejuthat a homok ezért a hengerbe mehet a rongy maradéka, egyik felét a hengernek be kellene dugaszolni hogy ne tudja kifújni. Mondjuk a tetejét egy hengerfejjel. Én valahogy így próbálkoznék.
                      A lényeg hogy minél kevesebb homok jusson a csatornákba, meg egy alapos mosás a homokszórás után.

                      Komment


                        #56
                        Mikor a Jawa hengereit homok szórattam a henger szoknyáját lefenekelt (furattal) lemez hengerbe bújtattam ami a henger talp formájú takaró lemezre támaszkodott, a felső részt egy átfúrt tárcsa zárta. Mindezt a hengeren áthaladó csavar tartotta össze. A kipufogó csonkba esztergált dugó került.

                        Komment


                          #57
                          Én azt hiszem megfogadva tanácsaitokat maradok a manufaktúránál,kicsit tovább tart de nem lesz maradandó hiba forrása!Nem sok kvarc kristály kell ahhoz ,hogy tönkre menjen tőle a motor. Úgy a henger mint a főtengely a homok meg alattomos azt tudom!

                          Komment


                            #58
                            Azért nem kell ettől félni -nem harap .Lehetőség szerint jól letömíteni , bedugózni és kész . Én pl. ezért elteszek minden gumi , parafa, műanyag dolgot ami alkalmas arra hogy bedugjunk vele egy védendő felületet . Aztán elteszek még használt vízcsövet (autó) ,benzincsövet stb. amit meg rá lehet húzni valamire , pl. tőcsavarra . Aztán használjunk nyugodtan szigetelő szalagot (3-4 réteg elég ) .

                            De a lényeg : szemcseszórás után (homokolás )egy olyan edényben , annyi benzinben kell emlosni az alkatrészt ,hogy az teljessen ellepje , lehessen "fürdetni " !
                            a benzint nem kell kiönteni -ülepíteni kell -aztán néhány nap pihenő után leönteni a a tetejét ,amivel lehet tovább mosogatni más dolgokat.
                            .

                            Komment


                              #59
                              apacsavo eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                              Mintha azt olvastam volna hogy egy éjszakára!!!?
                              Az 1 éjszakás kaland, az a citromsavra vonatkozik. A trisóhoz tényleg sok lesz, mint ahogy wsievers is írta!
                              A hengerfejet kb 10 percig áztattam trisóban, levitt minden szennyeződést, de ha tovább hagyom már a felületet is megkezdte volna. Ezért úgy gondolom hengerhez, főleg ha azt szeretnéd hogy a furat felületminőségében ne legyen feltűnően nagy különbség, akkor mindenképp körültekintően kell eljárni..

                              Komment


                                #60
                                OK!Ki vettem hamar!Különben is gyenge volt az oldat!Valamennyire letisztult,de(!)a hengerfejet feketére festették a hengert meg ezüstel!?????!!!!Őrület!Most azt kel eltávolítani!Mire nem képes az emberi elme?!Mindig el tudok csodálkozni!

                                Komment

                                Ugrás az oldal tetejére
                                Working...
                                X