Ha szeretnél csatlakozni hozzánk, beszélgetni, kérdezni, vagy válaszolni, üzeneteket küldeni, szavazni, akkor kérlek, szánj néhány másodpercet a regisztrációra.
hogy savazás előtt nem látszik a bemaródás ami a rozsda miatt lehet rajta, az csak utána jön ki.
Nem arról volt szó, hogy ilyen krátereknél rézzel dolgoznak alá? De hiszen a fényező sem a sivatagban fényez hammerite-tal mert az meg áll a rozsdán. Trehány munka és még drága is. Szép!
Elővettem újra a dolgokat, csináltam pár képet, mindenki vonja le a konklúziókat. Ne hogy az legyen hogy kampányolok ellenük, mert fel tettem 2 képet és abból indul ki mindenki. Én korrekt gyerek vagyok.
You can't buy happiness, but you can buy a bike and that's pretty close
Beszéltem velük, azt mondják hogy amennyire lehetett becsiszolták és az anyagvastagság miatt nem merték jobban leszedni nehogy beszakadjon. Meg hogy savazás előtt nem látszik a bemaródás ami a rozsda miatt lehet rajta, az csak utána jön ki.
Ezzel nem tudok mit kezdeni...
Ezt azért ne hagyd annyiban, itt nem csak egy két mélyebb "kráterről" van szó, hanem az egész munka silány, főleg ennyi pénzért, ahogy említetted a kipufogók is silányak lettek, csinálják meg rendesen újra.
Látom közben tettél föl több képet is.
Utoljára szerkesztve a következő által: supermax; 2012 okt. 30, 10:33.
Beszéltem velük, azt mondják hogy amennyire lehetett becsiszolták és az anyagvastagság miatt nem merték jobban leszedni nehogy beszakadjon.
Akkor, pedig kötelességük felhívni, és tájékoztatni hogy mi várható. Én sem hagynám ennyibe ! Mond meg, hogy a referenciaként felrakott képek nem ezt a szar minőséget mutatják. Te azt akarod kapni, amit a honlapon is láttál. Ha nem azt kapod, akkor az a fogyasztó megtévesztése, és mész a fogyasztóvédelemhez .
Vajon mi lehet az oka, hogy a legtöbb helyen ilyen minőségben dolgoznak?
11 éve elvittem egy fickónak az összes krómozni valót a motoron, ő egy állami cég galvánüzemében dolgozott és maszekban krómozta le az alkatrészeket. A kipufogókat úgy ahogy volt kokszosan adtam oda és teljesen tiszta belsővel kaptam vissza. Számomra ez azt jelenti, hogy a savfürdő simán elbánik bármivel...ennek fényében hogyan lehetséges az, hogy a frissen krómozott motyón néz ki a rozsda itt-ott? Simán fémtisztára kéne a fürdőnek maratnia minden zugot, ha elég időt töltene benne az alkatrész. Most a teleszkóp alsó száraim belseje rendesen berozsdált mire visszakerültek. Fejjel lefelé lehettek felaggatva, mert a permen belül egy-két centit ferdén látszik hogy ott fémtiszta. Miért nem lehet úgy alámeríteni, hogy ne maradjon benne levegő? A horganyzásra szánt vasaimat nem vállalta el egy jobb üzem, mert nyavajgás van, hogy a milliós értékű fürdőjüket tönkreteheti egy-két nem odavaló dolog. Minden üzemnek csak a nagy volumenű munka a kedves, frissen gyártott, új alapanyaggal, mert az nagy pénz. A mi szarjainkkal meg csak a baj van, mert sokkal több gondot kell (kéne) fordítani rá...kb. itt gyökerezhet valami.
Megtaláltam a megoldást! Nem kell ezentúl semilyen műhellyel bíbelődni. Olcsó is gyors is és kb annyira tartós mintha több tíz ezer Ft-ért "szaki"hoz vinnénk.
Utoljára szerkesztve a következő által: zsíráf; 2012 okt. 30, 13:23.
Másik motor cuccait ott fogom csináltatni, nem fog érdekelni az hogy 20 vagy 30 ezerrel drágább,
Még ennél is drágábbat akarsz?
És én még azt hittem az edelényi króm sz@r-ott legalább korrektek voltak, egy Csepel lámpakeretet, ami nem igazán sikerült nekik, megcsinálták ingyen másodszorra.
Utoljára szerkesztve a következő által: wsievers; 2012 okt. 30, 14:55.
Az a baj (nem csak a krómozó műhelyekkel), hogy sose lesz olyan minőségi az elvégzett munka és a végeredmény, ahogy azt Te elvárod, csak akkor ha Te csinálod Magadnak, vagy ha Te vagy a "mester" legjobb cimborája, esetleg ha többszörös árat kérnek az elvégzett munkáért!
Már kezdtem afelé hajlani, hogy a távolság nem lehet akadály, ha minőségi munkát szeretnénk, de van egy kipróbált hely, ahol korábban minőségi munkát adtak ki a kezeik közül, de úgy tűnik már ez sem garancia semmire...
Vagy csak kezdünk visszatérni a régi idők "AS" szabványához, hogy épp melyik két bal lábával kelt fel reggel az iparos?!
Dehogy viccelek, de ha azt vesszük alapul hogy ez ennyi volt és ilyen szar, akkor ha ezen a gondolat meneten megyek tovább, reális hogy a jobb drágább lehet. Többet ennyit nem fogok csináltatni mert a másik motoromon fele ennyi krómozandó lesz. Ez csak egy vad példa akart lenni, nyilván én is az olcsóbbat fogom keresni, csak akkor mi alapján döntsem el hogy valaki drága vagy olcsó.
You can't buy happiness, but you can buy a bike and that's pretty close
Az a baj (nem csak a krómozó műhelyekkel), hogy sose lesz olyan minőségi az elvégzett munka és a végeredmény, ahogy azt Te elvárod, csak akkor ha Te csinálod Magadnak,
Szerintem azért az ember nem érthet mindenhez , és nem lehet mindenhez megfelelő műszaki háttere sem ---meg szerintem az itt lévők már kinőttek ebből a korból.... --bár divat a retró ..
Komment