Sziasztok! Nemrég csatlakoztam a csoporthoz és máris egy olyan kérdésem lenne, hogy milyen olajat ajánlanátok egy 4 ütemű Kawasaki ltd 454 -es járműhöz? (1988-as gyártmány (EN 450 A4)). Előre is köszönöm hozzáértő személyek válaszát!!
Közlemény
Collapse
No announcement yet.
OLAJ kérdés
Collapse
X
-
L.zsolt eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintésemilyen olajat ajánlanátok egy 4 ütemű Kawasaki ltd 454 -es járműhöz? ("Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.
-
Kedves Zsolt!
Utánanéztem,hogy melyik is az a Kawasaki EN 450 A 4 és elég sok találatot kaptam a neten.Egy kissé jobban keresgélve találtam egy költségmentesen letölthető szerelési útmutatót is,melyben remélem meg fogod találni az ajánlott olaj minőséget is!Mellékletként felteszem a szerelési útmutató keresésének lehetőségét a neten,magamnak nem töltöttem le,mert nincs rá pillanatnyilag szükségem és elég sok időt venne igénybe.
Üdvözlettel:Che2 képek
Komment
-
mátéapu eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseEzért ajánlom azt amit az embr az auzójába önt azt tegye a motorjába is
Ja és az olajcsere periódus is 7000km.
wsievers, jagdtigger és 3 további látogató kedvelte ezt.
- 5 likes
Komment
-
ritt74 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseMi a véleményetek ebben a témában? Köszönettelzahi kedvelte ezt."Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.
- 1 like
Komment
-
mátéapu eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseTudtommal van gépkönyved..halgass arra!
Komment
-
zahi eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseÉs a gépkönyv mit ír elő , az orosz szabvány szerint ?Utoljára szerkesztve a következő által: ritt74; 2020 febr. 24, 18:51.
Komment
-
ritt74 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseez nekem nem sokat mondott
A szabvány leírásából egyértelmű, hogy motorolajról van szó, a szám pedig a kinematikai viszkozitásra utal.
A mellékelt táblázatokat összevetve nyugodt szívvel mondhatom, hogy SAE 15-20W/30-as, nagyon alacsony adalékolású ásvány olaj alapú motorolajról van szó. (API SA, SB lehetetett)
- 4 likes
Komment
-
Ezek szerint kb ugyan az kell bele mint a Pannoniába . Adalékolatlan ,( pl: egyfokozatú ) motorolaj , hogy a parafás kuplung ne csússzon meg . Én SAE 30W/30 -ast használok , de jól teljesít az egyhengeresekben , sőt az RD Yamaha-ban is . A csapágyaknak , fogaskerekeknek elegendő kenést biztosít , és az adalékok hiánya miatt nem csúszik tőle a kuplung sem . A 80W/90 inkább a Jawa-ra jellemző tudtommal .
Pl:
http://olajshopnet.hu/spd/NA_SD-1_75...SAE-30-1-liter
https://aruhaz.kauffer.hu/index.php?...od=34228&cat=5
https://olaj.rs3.hu/webshop/details/...sae-30-2l.html
http://www.mogulhungaria.hu/hu/terme...isgep-kenoolaj
Mivel leginkább fűnyírókba - kapálógépekbe teszik szerintem a kertbarátok boltjában , vagy az Agroker -nél is van ....
- 3 likes
Komment
-
zahi eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseÉn SAE 30W/30 -ast
Ez a SAE 30 az a SEA 30, amit a Piros könyv is ajánl? Lassan nekem is aktuális lesz az olaj kérdés remélem. (Most még csak a tömítést farigcsálom, lassan ott tartok mint az egyszeri ács, aki már harmadszor vágott a gerendából, de még mindig rövid volt neki, egy kicsit mindig még igazítani akarok rajta). Én eddig a Botond olajat használtam (volt aki megvetett érte), nálam jól működött, nekem legalább úgy tünt az áráról nem is beszélve. Ha ez jobb, ám legyen, lényeg, hogy minél hüvösebben fusson a gép.
Erről van tehát szó:
Komment
-
dvtamas58 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
Elsőre nekem sem, de egy kis keresgélés az orosz oldalakon már ad némi támpontot.
A szabvány leírásából egyértelmű, hogy motorolajról van szó, a szám pedig a kinematikai viszkozitásra utal.
A mellékelt táblázatokat összevetve nyugodt szívvel mondhatom, hogy SAE 15-20W/30-as, nagyon alacsony adalékolású ásvány olaj alapú motorolajról van szó. (API SA, SB lehetetett)
Komment
-
zahi eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseEzek szerint kb ugyan az kell bele mint a Pannoniába . Adalékolatlan ,( pl: egyfokozatú ) motorolaj , hogy a parafás kuplung ne csússzon meg . Én SAE 30W/30 -ast használok , de jól teljesít az egyhengeresekben , sőt az RD Yamaha-ban is . A csapágyaknak , fogaskerekeknek elegendő kenést biztosít , és az adalékok hiánya miatt nem csúszik tőle a kuplung sem . A 80W/90 inkább a Jawa-ra jellemző tudtommal .
Pl:
http://olajshopnet.hu/spd/NA_SD-1_75...SAE-30-1-liter
https://aruhaz.kauffer.hu/index.php?...od=34228&cat=5
https://olaj.rs3.hu/webshop/details/...sae-30-2l.html
http://www.mogulhungaria.hu/hu/terme...isgep-kenoolaj
Mivel leginkább fűnyírókba - kapálógépekbe teszik szerintem a kertbarátok boltjában , vagy az Agroker -nél is van ....
Az enyém már nem parafás, bakelítos tárcsás.
Komment
-
Van 3db. K55 blokkom,ebből egy bontatlan és nem tudom,hogy parafás,vagy bakelit lamellák vannak e a blokkban,de a másik kettőben,amelyek szét vannak szedve,azokban bakelitből készült kuplung lamellák vannak.Az olajról azt gondolom,hogy bármelyik a gyári paramétereknek megfelelő tisztán ásványi eredetű motorolaj megfelelő.
- 2 likes
Komment
Komment