Közlemény

Collapse
No announcement yet.

125/49??

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

  • 125/49??

    Sziasztok, segedelmet kérnék.. jól gondolom hogy Csepel 125/49 lámpa? Amúgy egyben van,a gyújtás kapcsoló fordítógomb kivételével.. Click image for larger version

Name:	IMG_20200724_180603.jpg
Views:	46
Size:	20.7 KB
ID:	223918 Click image for larger version

Name:	IMG_20200724_180553.jpg
Views:	34
Size:	23.4 KB
ID:	223919 Click image for larger version

Name:	IMG_20200724_180523.jpg
Views:	35
Size:	65.9 KB
ID:	223920
    Kopasz 1, Jankó51 és 2 további látogató kedvelte ezt.

  • #2
    mi az hogy egyik sem? a 125/49 az egy típus, a lemezvillás...

    Komment


    • #3
      ritt74 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
      mi az hogy egyik sem?
      Szerintem a számítógép saját megjegyzése:egyik eddigi kategóriába sem tudja besorolni....(Ez csak tipp)

      Egyébként lehet igazad van ,de lehet régebbi gépé is,akkoriban sok motoron volt hasonló felfogatás,mivel régebben világítás nélkül adták ki a motorokat,és a kereskedők csábítása volt a plusz szerelék,kürt,lámpa,pumpa,hátsó ülés,hátsó lámpa,csomagtartó......
      Jankó51 kedvelte ezt.
      "Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.

      Komment


      • #4
        Egy szép régi Csepel lámpa. A keret belsejében hogyan van rögzítve az üveg, fülekkel, vagy rugókkal? Úgy sejtem, hogy a füles a régebbi és elvileg ez is az lehet.

        Komment


        • #5
          Titus eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
          Egy szép régi Csepel lámpa. A keret belsejében hogyan van rögzítve az üveg, fülekkel, vagy rugókkal? Úgy sejtem, hogy a füles a régebbi és elvileg ez is az lehet.
          üdv fülek vannak benne

          Komment


          • #6
            Titus eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
            Egy szép régi Csepel lámpa. A keret belsejében hogyan van rögzítve az üveg, fülekkel, vagy rugókkal? Úgy sejtem, hogy a füles a régebbi és elvileg ez is az lehet.
            melyik típusé? Jól lőttem be? Köszi a segítséget

            Komment


            • #7
              Nekem a foncsoron lévő izzófelfogatás idegennek tűnik.. de a többi Csepel. A lemezfelfogatás miatt lemezvillásé.. akkor+ 49.. jó sejtés.
              Titus kedvelte ezt.

              Komment


              • #8
                mátéapu eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                Szerintem a számítógép saját megjegyzése:egyik eddigi kategóriába sem tudja besorolni....(Ez csak tipp)

                Egyébként lehet igazad van ,de lehet régebbi gépé is,akkoriban sok motoron volt hasonló felfogatás,mivel régebben világítás nélkül adták ki a motorokat,és a kereskedők csábítása volt a plusz szerelék,kürt,lámpa,pumpa,hátsó ülés,hátsó lámpa,csomagtartó......
                Üdv

                Az első világítás nem igen volt luxus, hiszen már a legelső motorokon is volt gázfejlesztős (acetilén azaz karbid fajta).. a többi valóban..
                mátéapu kedvelte ezt.

                Komment


                • #9
                  ritt74 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                  Az első világítás nem igen volt luxus, hiszen már a legelső motorokon is volt gázfejlesztős (acetilén azaz karbid fajta).
                  Igen igazad van!A hátsó lámpa valahogy sokkal később került a motorokra(igaz csak akkor érték útól,ha tolták).
                  "Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.

                  Komment


                  • #10
                    ritt74 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                    Jól lőttem be?
                    A foglalat tényleg furcsa, én még nem láttam ilyet, de a többi stimmel, szóval 125/49-nek tökéletes. Ez még ráadásul a régebbi lámpakapcsoló slussz állás nélkül. Két oldalt van a tompított és a reflektor, középen pedig nem világít az első lámpa. A 100/48 használati utasításában nem találtam egy betűt sem a motor leállításáról, gondolom volt a kormányon egy külön slussz kapcsoló. Ezen a lemezvilláson ugyanígy lehetett megoldva.

                    Komment


                    • #11
                      Titus eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                      A foglalat tényleg furcsa, én még nem láttam ilyet, de a többi stimmel, szóval 125/49-nek tökéletes. Ez még ráadásul a régebbi lámpakapcsoló slussz állás nélkül. Két oldalt van a tompított és a reflektor, középen pedig nem világít az első lámpa. A 100/48 használati utasításában nem találtam egy betűt sem a motor leállításáról, gondolom volt a kormányon egy külön slussz kapcsoló. Ezen a lemezvilláson ugyanígy lehetett megoldva.
                      Köszönöm a segítséget

                      Komment


                      • #12
                        ritt74 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                        Köszönöm a segítséget
                        ....Nagyon szívesen!

                        Komment

                        Ugrás az oldal tetejére
                        Working...
                        X