Közlemény
Collapse
No announcement yet.
125/49??
Collapse
X
-
ritt74 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintésemi az hogy egyik sem?
Egyébként lehet igazad van ,de lehet régebbi gépé is,akkoriban sok motoron volt hasonló felfogatás,mivel régebben világítás nélkül adták ki a motorokat,és a kereskedők csábítása volt a plusz szerelék,kürt,lámpa,pumpa,hátsó ülés,hátsó lámpa,csomagtartó......Jankó51 kedvelte ezt."Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.
- 1 like
Komment
-
Titus eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseEgy szép régi Csepel lámpa. A keret belsejében hogyan van rögzítve az üveg, fülekkel, vagy rugókkal? Úgy sejtem, hogy a füles a régebbi és elvileg ez is az lehet.
Komment
-
Titus eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseEgy szép régi Csepel lámpa. A keret belsejében hogyan van rögzítve az üveg, fülekkel, vagy rugókkal? Úgy sejtem, hogy a füles a régebbi és elvileg ez is az lehet.
Komment
-
mátéapu eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseSzerintem a számítógép saját megjegyzése:egyik eddigi kategóriába sem tudja besorolni....(Ez csak tipp)
Egyébként lehet igazad van ,de lehet régebbi gépé is,akkoriban sok motoron volt hasonló felfogatás,mivel régebben világítás nélkül adták ki a motorokat,és a kereskedők csábítása volt a plusz szerelék,kürt,lámpa,pumpa,hátsó ülés,hátsó lámpa,csomagtartó......
Az első világítás nem igen volt luxus, hiszen már a legelső motorokon is volt gázfejlesztős (acetilén azaz karbid fajta).. a többi valóban..mátéapu kedvelte ezt.
- 1 like
Komment
-
ritt74 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseAz első világítás nem igen volt luxus, hiszen már a legelső motorokon is volt gázfejlesztős (acetilén azaz karbid fajta)."Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.
Komment
-
ritt74 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseJól lőttem be?
Komment
-
Titus eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseA foglalat tényleg furcsa, én még nem láttam ilyet, de a többi stimmel, szóval 125/49-nek tökéletes. Ez még ráadásul a régebbi lámpakapcsoló slussz állás nélkül. Két oldalt van a tompított és a reflektor, középen pedig nem világít az első lámpa. A 100/48 használati utasításában nem találtam egy betűt sem a motor leállításáról, gondolom volt a kormányon egy külön slussz kapcsoló. Ezen a lemezvilláson ugyanígy lehetett megoldva.
Komment
Komment