Ha szeretnél csatlakozni hozzánk, beszélgetni, kérdezni, vagy válaszolni, üzeneteket küldeni, szavazni, akkor kérlek, szánj néhány másodpercet a regisztrációra.
Szia Atti69! Esetleg Simson tank belső kezelését vállalnád? Ha igen mennyiért? Fényezést megoldom, de a belsejét rendbe kellene tenni. Előre is köszönöm a válaszodat!
Leküzdendő akadály. Ahol a fényezésen apró (gyufafejnyi,vagy kisebb) pukli,hólyag van...alatta szinte tuti,hogy lyukas. Az alja és a teteje sem különb. Ezeket kezelni kell,hogy a rozsdamaró a tartályban maradjon amíg végzi a dolgát. Utána darabolás javítás következik.
- - - Updated - - -
Most forrasztgatás után újra maratás következik. Ilyenkor jól jöhet egy-két ismert imádság,hogy sokkal több lyuk ne legyen. (van esély de kevés) Lehet nem úszom meg, s szét kell darabolni, kívül-belül homokszórni és javítás után összehegeszteni.
Én ha javasolhatom sose forraszd mert a réztől törni- szakadni fog hegeszd azt utólag is lehet az újbóli forrasztás meg még rosszabb. Pl. Co-val forróvizes- zsíroldós mosás után kompresszorral / ha nincs Hajdu - Rakéta porszívó fújós oldala/ folyamatos levegő bejuttatásávan kívül pedig körbe vizes rongy és kis helyen ég meg a festék. Folyamatos levegőtől nem tud oly mennyiségű benzin gőz keletkezni, hogy robbanjon. A Ladák tankjának az alja szeretett elrohadni én evvel a technikával javítottam őket és nem pukkantak el. Attila, hogy Te mikre vállalkozol ?! Gratulálok!
Még a beöntő nyílást kell cserélni,s kivágni az oldalát mert az előző mester bekalapálta és felülborította a térdguminál a porózus lemezt. Az NSU tartály krómozva lesz,ezért rá kell szánni az időt a kalapálásra. Szép katonai szine van... s a belseje gyárilag valamilyen lakkszerű anyaggal kezelt. Már 90%-osan kikalapáltam,még az emblémák környékén kell finomítani. Szerencsére igen erős 1mm vastag lemez.
Sajnos ma én is beálltam azok sorába akiknek volt már dolga repedt, lyukas benzintankkal.
A 638-asomon adta meg magát a bal oldali tartó fül hegesztése. A Jawan hegesztették nem rézzel forrasztották.
Éppen csak volt valami nyoma, egy vékonyka üzemanyag csík a tank alján. Valószínű a tegnapi motorozás volt a kegyelemdöfés.
Ma levettem a tankot mivel gyújtást akartam állítani akkor vettem észre. Ez szerencse volt
Vettem a Demeter által belinkelt tankjavító anyagból már csak azért is mert Joker szerint is jó anyag.
Tudom az igazi megoldás a forrasztás lenne de sajnos a három színű tank festése miatt nem lenne előnyös.
Holnap reggel feltöltöm a tankot és reménykedek hogy tényleg jó anyag!
Sziasztok szerintem en is irtam mar valahol korabban a Limitless-rol en tobb tankot is csinaltattam veluk es eddig meg mind jol megcsinaltak az arakra nem emlekszem de az biztos hogy az itteni arakhoz kepest mindenfelekeppen megeri.Jut eszembe Hogy probaltam megnezni a futarszolgalattal (nemzetkozi)tobbekerult volna a szallitas mint a munkadij igy mindig szerveznem kell az errejaro ismerosokkel a tankok eljuttatasat visszahozasat.
Hmmm végre egy vélemény róluk, jó lenne ha más is referálna még érdeklődve nézegetem olvasgatom a honlapjukat. Ha meg szabad kérdezni mennyit kértek el a munkáért?
Nekem Nagykanizsán rakták rendbe a tankomat. Limitless KFT. Interneten találtam őket. A tankon lévő horpadást egy helyi oldtimereket felújító cégnél javították ki. Homokfújták és le is alapozták. Nekem tetszik
Hasonló van nekem is a tankon(hegesztésnél megrepedt) és tökéletesen bírja.
Amikor azt megcsináltam(3-4 hónapja) akkor a maradékból gyúrtam egy is golyót, és betettem egy kis doboz benzin-etanol-2T olaj keverékbe. Néha megnézem, de ugyan olyan az állaga mint volt
(2K lakk darab szintén ott ázik mellette már pár hónapja, azon sincs semmi változás)
Leave a comment: