Közlemény

Collapse
No announcement yet.

EAN esztergák szerelése, karbantartása

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

  • mátéapu
    replied
    Az a váll az illesztőperem a menet pedig nem trapéz,hanem éles menet(ekkora emelkedésnél az éleket már kerekíteni kell)
    Mr.X. eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    odébb van. Szerencsére tisztában vagyok a képességeimmel.
    Nincs odébb :más képességét akarod fejleszteni?A tanulótársaim velem köszörültették a késeket"neked könnyebben megy"(igen és egyre,egyre könnyebb volt)

    Ne hagyd magad,ha akarsz:mindenből tanulsz,ha kikerülöd az alapokat a tudásod másokétól függ majd.......

    Leave a comment:


  • Mr.X.
    replied
    Hát ez még kicsit odébb van. Szerencsére tisztában vagyok a képességeimmel.
    Az lenne még a kérdésem,hogy a főorsón a tokmány hátlapot a trapéz menet mögötti tengely rész,vagy az az utáni váll pozicionálja?
    Elnézést,ha nem pontosan,vagy érthetően fogalamzok.

    Leave a comment:


  • mátéapu
    replied
    Mr.X. eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    Szép napot mindenkinek!
    EAN1000 gyári késtartóba keresnék
    Szép napot neked is!
    Szerintem azért vetted a gépet,hogy használd...Esztergáld meg a hátlapot és a csavarokat,,a csavaroknak legjobb a hegesztett-lapkáskés szára alapból c-45-ös anyag,gyakorolni is jó meg büszkén mondhatod ,hogy te készítetted.a fúrótokmány,ütköző,metsző-vezető,szegnyeregbetéteket,főorsóba való kúpos ütközőt is érdemes elkészíteni,több db-ot és majd mikor gyorsan kell:csak méretre kell szabályozni.

    Leave a comment:


  • Mr.X.
    replied
    Szép napot mindenkinek!
    EAN1000 gyári késtartóba keresnék 3-4db használt,vagy esetleg 8+2 új négylapfejű csavart.
    Meg esetleg tokmány hátlapot 200-as tokmányhoz.
    Köszönöm.

    Leave a comment:


  • Hofoglu
    replied
    Üdvözlök Mindenkit!
    A napokban vettem egy EAN1000 esztergapadot és szeretném a használatbavétel előtt lecserélni az olajat benne.
    Tudnátok segíteni, hogy milyen olajat használjak illetve hol lehet leereszteni, feltölteni?
    Autószerelő vagyok, de ezen nem találtam nívócsavart sem...
    Segítségeteket előre is köszönöm

    Leave a comment:


  • Mr.X.
    replied
    Üdvözletem mindenkinek!
    EAN1000-hez keresnék meghajtó ékszíjakra való gyári fém burkolatot.
    Akinek van szóljon.
    A gép jelenleg revízión van,és kiderült hogy nincs meg ez a borítás,mivel egy nagyobb motort kapott valamikor.
    Köszönöm előre is.

    Leave a comment:


  • A_László
    replied
    mátéapu eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    Mindegy milyen gép,ha kopott a szán és az állítóléc utána van állítva akkor ahol nem járt, szorul.Semmi nagyobb gond nincs belőle,idősebb szerkezeteknél így van ,trükközni kell,ha azon a részen akarsz dolgozni :akkor a szükséges ideig meglazítod az állítólécet és utána vissza.

    Végleges megoldás a szánok felújítása,gondolom a többi rész is kapott az idők folyamán...
    Köszönöm a segítséget!

    Leave a comment:


  • Kopasz 1
    replied
    Mr.X. eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    legyen valaki akit felhívhatok végső esetben,ha a kérdésemre sehol sem találok választ.
    Küldtem a gépkönyvet. Itt a fórumon szinte minden esetben kapsz kielégítő választ. Nagyon segítőkész a társaság. Amiben tudunk, szívesen segítünk.

    Leave a comment:


  • Mr.X.
    replied
    Szia!
    A telefonszám megjött,a gépkönyvet is kérném újra,ha lehet.
    A Dunakanyarban lakom,csak azért kértem a számod,hogy legyen valaki akit felhívhatok végső esetben,ha a kérdésemre sehol sem találok választ.
    Köszönöm a bizalmat.

    Leave a comment:


  • Kopasz 1
    replied
    Mr.X. eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    véletlen töröltem az üzeneted
    Küldtem. Helyileg hol laksz? Lehet, hogy innen "messziről" telefonon nem nagyon tudok segíteni, de megpróbálhatjuk.

    Leave a comment:


  • Mr.X.
    replied
    Sziasztok!
    Kérdeznék a tudás birtoklóitól:
    EAN 170/1000-nél a jobb oldali "láb"on található ajtó mögött mi található?
    A gépet még csak megvettem,nincs nálam. Próbálok ismereteket szerezni.
    A szállítás is megérne egy misét,hogy milyen lehúzós árajánlatot kaptam....

    Leave a comment:


  • Mr.X.
    replied
    Kopasz 1 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    Gondolom gépkönyved sincs hozzá. Ha adsz egy e-mail címet, elküldöm az enyémet. Benne vannak például fogaskerékadatok és sok más.
    Szia!
    Voltam olyan balfék,hogy véletlen töröltem az üzeneted,kérlek küld el újra a telefonszámmal együtt.
    Nagyon szépen köszönöm!

    Leave a comment:


  • mátéapu
    replied
    A_László eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    Mi okozhatja?
    Mindegy milyen gép,ha kopott a szán és az állítóléc utána van állítva akkor ahol nem járt, szorul.Semmi nagyobb gond nincs belőle,idősebb szerkezeteknél így van ,trükközni kell,ha azon a részen akarsz dolgozni :akkor a szükséges ideig meglazítod az állítólécet és utána vissza.

    Végleges megoldás a szánok felújítása,gondolom a többi rész is kapott az idők folyamán...

    Leave a comment:


  • A_László
    replied
    Szevasztok! A keresztszánomat nem tudom teljesen a nóniuszig kitekerni. A fotón látható távolságot tudom elérni max. Ahogy kézzel hajtom a tekerőt érzem, hogy az orsó (?) szorul. Nem akarnám erőltetni. Túlsó végpont közelében hasonló a helyzet. Aggódjak ezen, vagy fogadjam el, hogy ilyen? Mi okozhatja? A gép egyébként egy EAN 170.

    Leave a comment:


  • Kopasz 1
    replied
    Mr.X. eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    miszteriksz
    Küldtem. Remélem, hasznos lesz.

    Leave a comment:

Ugrás az oldal tetejére
Working...
X

Debug Information