Közlemény

Collapse
No announcement yet.

EAN esztergák szerelése, karbantartása

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

  • mir-mur
    replied
    Sziiigi eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    egy másolat az EAN 1000 gépkönyvéről
    Nekem kocka EAN gépkönyvem van.

    Leave a comment:


  • Kopasz 1
    replied
    Sziiigi eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    Privát üzenetben el tudom juttatni önhöz az E-mail címemet?
    Szia! Küldd nyugodtan azzal együtt amit kérsz és küldöm.

    Leave a comment:


  • Sziiigi
    replied
    Kopasz 1 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    Ha érdekel, van hozzá gépkönyvem. Adsz egy e-mail címet és elküldöm, ha Neked nincs meg a gépkönyv.
    Kedves Kopasz 1!

    Engem érdekelne egy másolat az EAN 1000 gépkönyvéről. Nemrég vásároltam egy ilyen fajta gépet és sok hasznos segédlet lenne benne. Privát üzenetben el tudom juttatni önhöz az E-mail címemet?

    Előre is köszönöm a válaszát!

    Üdv.:
    Sziigi

    Leave a comment:


  • Kopasz 1
    replied
    teljesen ki kel szednem mindent ?
    Nagyon régen javítottam már ezt a típust, nem emlékszem.

    Leave a comment:


  • Bendzsi
    replied
    Kopasz 1 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    Szia! Gondolom EAN 170 -es gépről van szó. Mindenképp érdemes szétszedni, mert jobb nem lesz. Valószínű a vonóorsó csigakerekének a tömítő "O" gyűrűi, vagy szimeringjei (attól függ, milyen évjárat) vannak elkopva.
    A gèp 1966 èvjárat hozzá fèrek a tömitö gyűrűhöz vagy teljesen ki kel szednem mindent ?

    Leave a comment:


  • Bendzsi
    replied
    pasetta eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    Szervusztok! ÉS ACÉL betétes bakancs legyen rajtatok.... Jobb félni...
    Az alap ha kimegyek a mühelybe szerelnszereln

    Leave a comment:


  • pasetta
    replied
    Kopasz 1 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    Legjobb, ha ketten szerelitek, az egyikőtök tartja a lakatszekrényt, a másikótok szedi ki a csavarokat.
    Szervusztok! ÉS ACÉL betétes bakancs legyen rajtatok.... Jobb félni...

    Leave a comment:


  • Kopasz 1
    replied
    Bendzsi eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    szètszerelèsnèl nem eshet szètt semi?
    1. variáció: A vezérorsót és a vonóorsót a nortonnál szét kell kötni, valamint az ágy végén le kell venni a tartóikat. Utána a lakatszekrény csavarjait ki kell venni a szánrendszerből, és így simán levető. A lakatszekrény csavarkivételnél vigyázz, nehogy leessen a lakatszekrény.
    2. variáció: A vezérorsó és a vonóorsó tartóját leveszed az ágy végéről. Utána kiveszed a lakatszekrény csavarjait, majd a lakatszekrényt lehúzod a vezér- illetve vonó orsókról.
    Legjobb, ha ketten szerelitek, az egyikőtök tartja a lakatszekrényt, a másikótok szedi ki a csavarokat.

    Leave a comment:


  • Bendzsi
    replied
    Kopasz 1 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    Szia! Gondolom EAN 170 -es gépről van szó. Mindenképp érdemes szétszedni, mert jobb nem lesz. Valószínű a vonóorsó csigakerekének a tömítő "O" gyűrűi, vagy szimeringjei (attól függ, milyen évjárat) vannak elkopva.
    Rendben a szètszerelèsnèl nem eshet szètt semi? Vagy kell valamire figyelni ? Mèg nem szedtem szét ez lenne az első

    Leave a comment:


  • Bendzsi
    replied
    Kopasz 1 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    Szia! Bocsánat a késői válaszért, de nem kapok meg minden hozzászólást a csoportból. Nem lehet, hogy meg van csavarodva a gépágy? Ezért nem tudsz elöl és hátul egyformát mérni.
    Köszi közben megoldodot a problèma most jobb mint volt .

    Leave a comment:


  • Kopasz 1
    replied
    Bendzsi eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    ha elöl jo akkor hátul már egyáltalán nem
    Szia! Bocsánat a késői válaszért, de nem kapok meg minden hozzászólást a csoportból. Nem lehet, hogy meg van csavarodva a gépágy? Ezért nem tudsz elöl és hátul egyformát mérni.

    Leave a comment:


  • Kopasz 1
    replied
    Bendzsi eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    Sziasztok olyan problèmam van az EAN lakatszekrèny alján az vonoorsonal elèg jol csöpög az olaj
    Szia! Gondolom EAN 170 -es gépről van szó. Mindenképp érdemes szétszedni, mert jobb nem lesz. Valószínű a vonóorsó csigakerekének a tömítő "O" gyűrűi, vagy szimeringjei (attól függ, milyen évjárat) vannak elkopva.
    Attached Files

    Leave a comment:


  • Bendzsi
    replied
    Sziasztok olyan problèmam van az EAN lakatszekrèny alján az vonoorsonal elèg jol csöpög az olaj . Nem tudom hogy menyi olaj kell bele megnèzni ugy tudtam bele dúgtam egy hosszú pálcát amin 10 mm van az olajszint az alján a többi kifolyt elèg ez ? Vagy szedjem szét hogy mitöl csöpög enyire?

    Leave a comment:


  • mateatek
    replied
    Szia!

    Az EAN géped szóró olajozással keni az orsóház alkatrészeit. A forgó fogaskerekek fölverik az orsóház fedelére az olajat, ahonnan ez az olaj belecsorog az olaj-elvezető hornyokba, innen pedig a főorsóhoz jut el. Ha nincsen a géped vízszintbe állítva, akkor nem garantált, hogy az olaj eljut a főorsóhoz. Másodlagosan pedig a forgácstálcába lejutó emulzió sem tud visszacsorogni a gyűjtőtartályba maradéktalanul.
    A lakatszekrényed már szivattyús olajozású, ha kihúzod a hossz-szán kézikerekét és azt forgatod, akkor a szivattyút hajtva juttattja el az olajat az olajozási pontokra, így ott már nem számítana a vízszint.

    Leave a comment:


  • Bendzsi
    replied
    Üdv olyan porblèmám van vettem egy EAN esztergát költöztetés volt új helyére na most van nekem ez a spèci gepbealitó vízmérték 0.2/1000mm vagy miféle az a helyzet hogy sehol nem tudok egyformán mérni vele ha elöl jo akkor hátul már egyáltalán nem mennyire kellene bele merülni mennyire fontos ennek a gèpnek? Egy egèsznapom rá ment .Vagy ha tudtok mivel orvosoljam a csavarokon álitgattam de sehogy nem jön össze. Köszönöm a segitsèget elöre is .

    Leave a comment:

Ugrás az oldal tetejére
Working...
X

Debug Information