Üdv!A váltót hátulról kell támadni,hidróház le ,előreadó tengely ki,két hátsó nagy f.kerék ki csak utána jön a bolygó tengely az oldalsó kihajtásokkal.A baloldali nagy f.kerék balmenetes felfogatású, a balos fékleszorító szintén balos.Egyszer viszont találkoztam hogy a balos féltengely helyett jobbosat tettek be.Jó hogy le nem téptem.Finoman kell működni.Kinyomót még nem néztem.Motor fontosabb most.
Közlemény
Collapse
No announcement yet.
k25
Collapse
X
-
Adj Isten!nem tudom hol tartatsz a motor kissé kemény dió de megoldható.Ha a vezérműtengelynél jársz akkor a vezérmű-fogaskeréknél van egy anya az bal menetes!!!Nagyon sokat szenvedtünk vele 3db kulcsot barkácsoltunk rá,de simán kijött volna ha tudtuk volna,hogy balos.Amúgy nincs vele baj.Csak az hogy le kell venni az egész adagolót mert nem jön le tőle az első fedél.Jó munkát!
Komment
-
Adj Isten,fordulóponthoz érkezett a k25 felújítása innen már nincs szét csak össze.Ma teljesen szét kaptuk a váltót a nyeles tengelyt kivéve.Azt szeretném kérdezni merre jön ki befele vagy kifele?Persze holnap ez is ki kerül helyéről.Aztán 90 fokkal elfordítjuk a váltót és egy sarokcsiszolónak nevezett tárgyal nekiállunk és megtisztítjuk a váltó egyik majd másik oldalát is.A csapágyakat még ma megrendelem hozzá a HABI tól.A csapágyak megérkeztekor összerakásra kerül a váltó.A motor nekem is le van rögzítve és raklapra van téve ő is várja az utazást.
Na meg az alkatrészeket
Komment
-
A nyeles végén van kettő csapágy egy közvetlenül a nyeles tengelyen a háta mögött még egy kúpos csapágy koronás anyával rögzítve. Az anyába beszúrás van ,huzal biztosításnak .A kúpos csapágy végül is a kúpkerék tengelyén van.Huzalt ki kel operálni,koronás anya le.Hátra ki a kistengely kúpkerékkel.A nyeles elején négy csavar le fedelestől.Finoman ütve bronzzal hátra a nyelest kibújik .Az előre adó tengely fogaskereke bele esik,de azt ki lehet emelni a reteszelő leszerelése után.A kúpkerék négy csavarral van rögzítve azt is ki ,de hát ez tisztán látszik.
Komment
-
Üdv !Nem kell skf Szlovákot vegyél olcsó nem ráz .Ezt nem hányja ki.Nincs vele gond.Én még találtam Magyart is bele tettem nyugodt szívvel.Csak Kínát ne.Van egy Orosz is,ez jó nagy,és érdekes egy görgővel több van benne mint más gyártmányba.Szimeringek kellenek jó minőségűek,két ajákos a tuti.Érdeklődtem kinyomó ügyben,ha nem lesz legyártatjuk.Most nézik kint.Ma én haladtam egy kicsit.Felbuktam a levegő szűrőben.Na ez meg kimaradt?Szétszedtem,volt benne két kiló föld.Beáztattam,gőzborotvával lemostam szinte ragyog a bele.Már csak festeni kell.Holnap kuplung szerkezetet csinálom.Szét van szedve leszabájozva,a lábak is.Összerakom ,kipipálom ezt is.
Komment
-
Adj Isten a kinyomócsapágyat honnan szerzed be?A váltó csapágyaival kapcsolatba ragaszkodok az skf hez,ez számomra a tuti minőség.A kuplung jelenleg pihen felújításra vár Debrecenbe a fékeket is ott csináltattuk a Fékcentrumban nagyon korrektek voltak felület kezelve és homok-fúvózva adták vissza mint ha új lenne.A lendkereket egy esztergáshoz elvisszük aki betudja fogni gépébe.A lendkerék olyan volt mintha finoman lecsiszolták volna semmi érdessége nem volt.
Komment
-
Üdv!Még nincs csapágy de rajta vagyok.Lesz neked is ne aggódj.Én nem ragaszkodtam az skf-hez volt olasz például -ugyan olyan minőség -mondták .Nem nem,majd én tudom.Nem ma kezdtem.A lendkerékből csak halványat levenni,épp hogy tisztára kiadja.Ugyan úgy a kuplung nyomlapból is le kell venni.Így teljes a felújítás.Ha sokat kell levenni akkor a tárcsát vastagabbra kell csináltatni.Tárcsa vastagság min.4mm.csináljuk!
Komment
-
A lendkereket,ha szabályozni kell,ugy kell levenni belőle,ha látszik a lépcsőből megsacolni a kopást +szabályzás KB-1-mm.
UGYANANNYIT le kell venni a felfogatórészből is igy megmarad az arány és gyári tárcsa mehet bele.Tanulókorom óta csinálom igy eredménnyel,a jó sima felület pedig előny,nem szabad esztergálni lehetőleg köszörült felület kellene,az autókét szuporköszörüvel simitom fel,jobb a tapadás,és nem kell összekopnia.Che kedvelte ezt."Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.
- 1 like
Komment
-
Üdv!Hát én nem nyitok ebből vitát,de kicsit sántít.Ha mindent rendbe teszünk és a tárcsa kopik,egy idő után nem tudnánk utána állítani.Meg csúszna gyári tárcsával.Nálam a szerkezet is le van szabályozva ,meg a három láb is ,hogy ne érjen túl a szerkezet tárcsáján mert felmarja.Mindenki csinálja ahogy jónak látja, az élet igazolja hogy melyik a jó.A másik hogy egy síkesztergálással is el tudunk érni igen jó minőségű felületet,főleg a mostani szuper lapkákkal.Holnap a motornak nagy utazás .Viszem, kérek árajánlatot.Csináljuk!mátéapu kedvelte ezt.
- 1 like
Komment
Komment