Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Dnepr k750???

Collapse
X
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

  • #16
    Ebből látszik milyen szegényes még a tudásom Dnepr téren.... Egyébként olyan kérdésem lenne még, hogy mi a helyzet a 2 kulcsos fékkel az mely évjáraton volt rendszeres? Mert eddig még azt csak a fentebb említett MT 12-őn figyeltem meg.(legalábbis élőben)Illetve a "térdvédő"? Bár az utóbbit az enyémről sajnos "lenyúlták"...

    Komment


    • #17
      Én úgy tudom hogy az MT-10 nél jelent meg a kétkulcsos fék, és az MT-9/MT-10 nél szintén a lábvédő(itt még szép kivitelben, az MT-11 nél már igénytelenül, pl fordítva domborított és kivágott) .
      Az egykulcsos belső karos fék csak dísz...ha behúzod, annyi történik csak, hogy nem gyorsul tovább. A kétkulcsossal meg is áll.
      Viszont MW-750M-et nem láttam még nélküle...
      Elvileg 1974-től gyártották a gyár szerint.
      Gyártási idők:
      KMZ K-750(rövid lengőkaros): 1959-1962
      KMZ K-750M:1963-1968
      KMZ MW750(rövid lengőkaros katonai kivitel, oldalkocsihajtással, rükverc nélkül):1964-1973
      KMZ MW750M(teleszkópos-rükverces katonai kivitel):1973-1976
      Dnepr MT-12(oldalkocsihajtással és rükverccel, civil kivitel):1977-1982
      Utoljára szerkesztve a következő által: wsievers; 2013 máj. 11, 22:43.
      Marci199 kedvelte ezt.
      "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
      "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

      Komment


      • #18
        Szervusztok!

        Nem Dneper,csak hasonlatos Ural.Ma találtam a mellékelt képeket és írásokat és úgy gondoltam,hogy felteszem a márka rajongóinak és egyben ösztönzésként is,hogy további darabokat szerezzenek be,ha módjukban áll.Úgy tűnik a tengeren túl kezd "népszerű" lenni (ott is vannak önkínzók) és ezért talán az érdekelteknek megérheti a márka gyűjtése.

        Üdvözlettel:Che (Forrás:balrad.ru)
        Utoljára szerkesztve a következő által: Che; 2018 jan. 06, 18:11. Oka: Forrás megjelölés
        emu kedvelte ezt.

        Komment


        • #19
          A 3, és 4, kép szerintem Dnyepr

          Komment


          • #20
            Emukám!

            Az meglehet,-nekem nincs tökéletes típusismeretem,csak annyit tudok,hogy a II.VH. után,a háborús jóvátételként Németországban leszerelt és a Szovjetunióban ismét üzembe helyezett BMW és a ZÜNDAPP boxermotorjainak és vázainak,mint alapvető konstrukciós alapok alkalmazásával készültek.A gyártás folyamán az alapvetően az alap nem változott,de minden bizonnyal számtalan változtatáson mentek át.

            Tudni való továbbá,hogy a Szovjetunió felbomlásával az Ural,valahol Oroszországban készül,a Dnyeper meg a mai Ukrajnában,hogy melyik a jobb,azt nem tudom.

            Az előző témával kapcsolatos hozzászólásom alapjául a balrad.ru mai írását és képanyagát használtam fel,képmetsző segítségével anélkül,hogy annak tartalmát felülbíráltam volna.

            Üdvözlettel:Che

            zahi, sepy és mátéapu kedvelte ezt.

            Komment


            • #21
              Józsi bátyám!

              Nem piszkálni vagy kioktatni kívántalak, csak pontosítani illetve hozzáfűzni az én ismereteimet, melyek nem biztos hogy helytállóak.
              A Dnyepr egyik legszmbetűnőbb ismérve a hamadik képen jól látható félkör metszetű sárvédő mely szerintem formásabbá teszi a gépet, a 4. képet ahol ez merkánsan nem látható azért gondolnám Dnyeprnek mert nagyon széles a motorblokk ami a 750-es dnyepr sajátja.
              Ezekre a megállapításokra azért bátorkodtam, mert hagytam magam átvermi egy M63-as blokkal szerelt Dnyepr-el
              Che kedvelte ezt.

              Komment


              • #22
                Kedves Emu!

                Nem veszem sem kioktatásnak,sem piszkálásnak az általad leírtakat,mert ebben az Ural kontra Dnyeper típusismeretben nagyon nagy hiányokkal küzdök és ezért rám fér minden felvilágosítás,sőt kioktatás,ami a tudásomat előbbre viszi.Soha nem ástam magam bele ebbe a történetbe,mert valahogy ezek a gépek nem a "szívem csücskei",elsősorban azért nem,mert a mostani gyártójukkal ellentétben egy más nép szellemi termékét és identitását hordozzák.Olyan ez a dolog nálam,-mintha egy madár idegen tollakkal ékeskedne,-madár-madár,-lehet,hogy szépen is repül és dalol,-de végül is milyen madár is ez?

                Ami a kioktatást és a bátorkodást illeti,-sokkal jobban kedvellek és becsüllek annál,hogy akármilyen megbántottságot is éreznék irántad,-sőt.

                Baráti üdvözlettel:Che
                zahi és emu kedvelte ezt.

                Komment


                • #23
                  Chang Jiang !!!!

                  Erre keress rá akkor ,mi van ha valaki az idegen tollakat ,is kicseréli újjabb idegen tollakra ????????
                  sepy, zahi és 2 további látogató kedvelte ezt.
                  "Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.

                  Komment

                  Working...
                  X