Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Dnepr k750???

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    Dnepr k750???

    Sziasztok!
    A minap került hozzám ez a gépezet.Bár még nem tudom mi lesz a sorsa! A tulaj szerint Dnepr k750 a gép, ebben szeretnék megerősítést kérni! Illetve, hogy mi eredeti rajta és mi nem?!
    Click image for larger version

Name:	Kép0480.jpg
Views:	1
Size:	196.7 KB
ID:	155388 Click image for larger version

Name:	Kép0477.jpg
Views:	1
Size:	197.9 KB
ID:	155389

    #2
    Nagyrészt K-750M. Hosszúvázas 1967 utáni. A tank nem rávaló (MT10), és mintha a kormány is a magas fajta Dnepr kormány lenne.
    A csónak MT10/11-é lehet a sárvédőből és a lámpákból következtetve. Fékje van?
    Nekem is ilyen hátsó sárvédő van a motoromon, elvileg nem a gumis végű kellene(azt akarom én is cserélni még), de láttam már ilyet OT-s motoron is(elvileg MT-é az is).
    ÉÉÉÉs igen: kék szigetelőszalag a kormányon Ukrán tuning
    Erről bárhol a Földön fel lehet ismerni az ukrán motorokat
    Utoljára szerkesztve a következő által: wsievers; 2013 márc. 12, 11:19.
    sepy, OdinHEM és Marci199 kedvelte ezt.
    "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
    "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

    Komment


      #3
      Marci199 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
      A minap került hozzám ez a gépezet
      Megkérdezhetem mennyibe mérték ? ( lehet privátban is )

      Komment


        #4
        Nekem még ez a téma nagyon új. Eddig jobbára csak a Magyar motorok mozgattak. Félek is tőle kicsit...Nos visszatérve a motorhoz: Az oldalkocsin fékkel nem találkoztam. De rakok még fel pár képet, a blokk-váltó kombó is érdekelne, hogy eredeti-e vagy már azt is úgy házasították!
        Click image for larger version

Name:	Kép0478.jpg
Views:	1
Size:	192.6 KB
ID:	134818Click image for larger version

Name:	Kép0482.jpg
Views:	1
Size:	194.6 KB
ID:	134819Click image for larger version

Name:	Kép0483.jpg
Views:	1
Size:	195.4 KB
ID:	134820

        Komment


          #5
          mir-mur eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
          Megkérdezhetem mennyibe mérték ? ( lehet privátban is )
          Hát ez ilyen csereberés dolog volt...

          Komment


            #6
            A blokk '67 utáni K-750M. A váltó lehet gyári, mivel a váz hosszú váznak tűnik,és ha '71 utáni a motor(úgy tudom e miatt a váltó miatt kellett a hosszú váz). A váltó rükverces MT- 802(légszűrőöntvény van, így korban illeszkedik).
            A csónak miatt jól jön a rükverces váltó ne félj. Az én Dneprembe nem olyan való, de nekem is az van fent. Sőt egy másik fórumtag, Igor a vázat is átalakította, hogy a rövid vázba beférjen a rükis váltó.
            Ha nincs fék, lehet az oldalkocsiváz is gyári, csak a sárvédője volt cserés.
            Lehet hogy számodra kissé elrettentő az állapota, de ezek így szoktak kinézni...
            A gyári tank húzós tétel lesz, 14-22 eft börzéken, és ritka is.
            Minden kapható hozzá amúgy újonnan is, csak készülj arra, hogy itt azért erősebb árak vannak, mint egy kommerszebb motornál.
            Működik amúgy?(ezeknél ez a legfontosabb kérdés, minden más csak elhatározás kérdése)




            mir-mur eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
            Megkérdezhetem mennyibe mérték ? (lehet privátban is)
            Nocsak te is gondolkodsz egy ilyenen? o.O
            Tudod minnél olcsóbban...ez az egy szempont ha csak a gyűjteménybe kell.
            (650-esek 80-100 körül, 750 esek 100-150 körül)
            Utoljára szerkesztve a következő által: wsievers; 2013 márc. 12, 12:36.
            sepy és OdinHEM kedvelte ezt.
            "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
            "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

            Komment


              #7
              Sajnos nem működik, ezért is félek tőle. Mondjuk nagyjából már sikerült analizálni a hiba okát. Az egyik a hiányos gyújtás, nem tudom ez képekről mennyire jön vissza. A másik hiányzik 2 darab szelep, vagy még nem tudom minek kellene ott lenni-e. A dolog jó oldala, hogy a levett hengerből egy 0 km-es dugattyú köszönt rám fúrott hengerrel. Szóval most örülök is és nem is. Az oldalkocsi sárvédője szerintem sem eredeti lehet mert nekem nem nagyon oda illőnek tűnik!
              sepy kedvelte ezt.

              Komment


                #8
                wsievers eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                Nocsak te is gondolkodsz egy ilyenen? o.O
                Főleg a szemem kívánja. De az eszemmel tudom hogy teljesen felesleges. Előbb azokat kéne rendbe tenni, meg papírozni, amik már megvannak. Meg egyébként sem tudok már hova sufnit építeni. De azért a gondolattal lehet játszadozni. Nem
                OdinHEM és wsievers kedvelte ezt.

                Komment


                  #9
                  Látom eladás lessz a sorsa...
                  Eladó Dnepr k750m csere - Képes Motor
                  "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
                  "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

                  Komment


                    #10
                    Eladás nem lesz...max csere, de azt is nagyon meggondolom! Egyenlőre sajnos nincs időm rá ezért gondoltam feldobom, hátha kapok rá valami érdekes ajánlatot.Egyébként számomra nagyon jó ajánlatnak kell érkeznie, hogy megváljak tőle!
                    wsievers kedvelte ezt.

                    Komment


                      #11
                      Sz.J. eredeti hozzászólása
                      Ez lehet MT-12
                      Én is gondoltam erre, de az MT 12 is jött ki tányérnyereggel? Ha szivacsnyerges volna, én is erre gondoltam volna először.
                      Az MT-kben pedig nem szokott lenni alvázszám, igaz?




                      Marci199 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                      Egyébként számomra nagyon jó ajánlatnak kell érkeznie, hogy megváljak tőle!
                      Gyorsan szóltam egy barátomnak, hogy vegye fel veled a kapcsolatot, de hát ha Mz-re nem akarsz cserélni...
                      "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
                      "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

                      Komment


                        #12
                        Hát az Mz valahogy nem fogott meg..




                        Az MT 12-nél a km óra és a lámpa is más vagy tévedek? Legalábbis amivel én személyesen találkoztam azon más volt...

                        Komment


                          #13
                          Marci199 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                          Az MT 12-nél a km óra és a lámpa is más
                          Nem feltétlen...
                          Click image for larger version

Name:	dnepr12....jpg
Views:	2
Size:	36.0 KB
ID:	137367Click image for larger version

Name:	Dnepr_MT12_1978[1].jpg
Views:	1
Size:	78.5 KB
ID:	137368Click image for larger version

Name:	dnepr12.jpg
Views:	1
Size:	204.5 KB
ID:	137369
                          Tehát jött ki tányérnyereggel...viszont az oldalkocsihajtás nélküli motor lehet MT-12?
                          "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
                          "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

                          Komment


                            #14
                            Sz.J. eredeti hozzászólása
                            valami oknál fogva
                            Megmaradt pár ezer valameik sarokban, és a Vörös Hadseregnek már nem kellett...
                            Utoljára szerkesztve a következő által: wsievers; 2013 máj. 11, 23:41.
                            "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
                            "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

                            Komment


                              #15
                              Ebből látszik milyen szegényes még a tudásom Dnepr téren.... Egyébként olyan kérdésem lenne még, hogy mi a helyzet a 2 kulcsos fékkel az mely évjáraton volt rendszeres? Mert eddig még azt csak a fentebb említett MT 12-őn figyeltem meg.(legalábbis élőben)Illetve a "térdvédő"? Bár az utóbbit az enyémről sajnos "lenyúlták"...

                              Komment

                              Ugrás az oldal tetejére
                              Working...
                              X