Én úgy tudom hogy az MT-10 nél jelent meg a kétkulcsos fék, és az MT-9/MT-10 nél szintén a lábvédő(itt még szép kivitelben, az MT-11 nél már igénytelenül, pl fordítva domborított és kivágott) .
Az egykulcsos belső karos fék csak dísz...ha behúzod, annyi történik csak, hogy nem gyorsul tovább. A kétkulcsossal meg is áll.
Viszont MW-750M-et nem láttam még nélküle...
Elvileg 1974-től gyártották a gyár szerint.
Gyártási idők:
KMZ K-750(rövid lengőkaros): 1959-1962
KMZ K-750M:1963-1968
KMZ MW750(rövid lengőkaros katonai kivitel, oldalkocsihajtással, rükverc nélkül):1964-1973
KMZ MW750M(teleszkópos-rükverces katonai kivitel):1973-1976
Dnepr MT-12(oldalkocsihajtással és rükverccel, civil kivitel):1977-1982
Az egykulcsos belső karos fék csak dísz...ha behúzod, annyi történik csak, hogy nem gyorsul tovább. A kétkulcsossal meg is áll.
Viszont MW-750M-et nem láttam még nélküle...
Elvileg 1974-től gyártották a gyár szerint.
Gyártási idők:
KMZ K-750(rövid lengőkaros): 1959-1962
KMZ K-750M:1963-1968
KMZ MW750(rövid lengőkaros katonai kivitel, oldalkocsihajtással, rükverc nélkül):1964-1973
KMZ MW750M(teleszkópos-rükverces katonai kivitel):1973-1976
Dnepr MT-12(oldalkocsihajtással és rükverccel, civil kivitel):1977-1982
Komment