Közlemény

Collapse
No announcement yet.

MZ előgyújtásszabályzó.

Collapse
X
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

  • #31
    Ha annyira vacak
    Annyira azért nem vacakok, csak lelkük van. (meg célszerszám igényük...) Magam szerelem őket, de ehhez rendesen fel kellett szerelkezni.

    (bár most ősszel egyik rendesen megszivatott. Forr a víz. HF felújítás. Még mindig forr. Szétszedés után derült ki, hogy blokk elrepedt. Vettem zugbontóból cseremotort. Összerakom. Az is ugyanúgy repedt. (előtte nem látszódott) A 3. motor lett jó. Erre most asszony fogott vele egy nyulat....)

    - - - Updated - - -

    osárban veszel egy 350-es Jawát
    tulajdonképp így az igazi, nem?

    Komment


    • #32
      Mindenki szeret játszani valamivel. Én Koreai autót vettem (csak a4 kereke,meg a teteje miatt) Utána még kettőt. Ennek a ,játéknak vége. Már működik. Jöhet akövetkező.

      Komment


      • #33
        A márka vitába most nem mennék bele, csak mellékesen megjegyezném, hogy látam már MZ alkatrészt Jawa típusú motorkerékpáron. Fordítva még nem nagyon A Pannóniák pedig... szépek.

        Kis MZ töri.
        Nem volt sorozatban gyártott 5 gangos ES, se ETS. Az első sorozatban gyártott öt sebességes MZ a TS 250/1. Verseny blokkokat szereltek előtte öt sebességes váltóval. A különleges modellek, mint az ETS 250 Eskort (de 60 darab sem sorozat) voltak még esetleg öt sebességesek, de az is az MZ ETS-G 5 váltóját kapta meg, ami a gyári terepgépük volt.

        Click image for larger version

Name:	72MZ-2.jpg
Views:	1
Size:	19.9 KB
ID:	144575Click image for larger version

Name:	61855_forumfullimg_tuning_1254508226876_1254510076333_500.jpg
Views:	1
Size:	28.3 KB
ID:	144576

        Komment


        • #34
          Igy van. Titkon a fehér hollóban reménykedtem. Mellesleg: úgy 8éve a szigetszentmiklósi börzén gazdát cserélt egy Eskort blokk.

          Komment


          • #35
            taluga eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
            A márka vitába most nem mennék bele, csak mellékesen megjegyezném, hogy látam már MZ alkatrészt Jawa típusú motorkerékpáron. Fordítva még nem nagyon
            Nana! Nálam most van 1 250/1 es, amin Jawa gyujtástrafó van. Jah, és a Jawa benzincsapját csak a Millenium Falconra és az Enterprise csillaghajóra nem szerelték fel eddig.
            "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
            "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

            Komment


            • #36
              Kis türelmeteket kérném, mert a motor átfordul, de nem veszi a sebességeket. Így nem tudom hány sebességes.
              A hiba elhárítása folyamatban.

              Komment


              • #37
                Akkor még nem mentél emelkedőn 2 hengeressel? és a Cz krossz gépek sem voltak kisebbek mikor azok taroltak a világ krosz pályáin épp úgy mint a salak pályákon a Jawa. No de örök a barátság és ezen öregedő gépek szeretete. Néztem a Szlovák srácokat mikor 05-ös Jawával bejárták Európát. Itt a bizonyíték és az ágyban nem a nagyság számít mindíg csak a felnőtt filmekben.Lényeges maradjunk gyerekek és játékosak.

                Komment


                • #38
                  Nana!
                  Jóvannna...........................................................

                  - - - Updated - - -


                  Akkor még nem mentél emelkedőn 2 hengeressel?
                  Emelkedőn akármi jól megy... lefelé
                  Amúgy én is bírom a kéthengereseket. Szépek és a hangjuk....
                  A Jawa és CZ is legalább olyan megbízható gépek hírében áll, mint az MZ. És mindkettőnél egy feltétel van, a megfelelő gondos karbantartás.

                  Komment


                  • #39
                    Amúgy én is bírom a kéthengereseket.
                    Amúgy én is De szerintem túl sok bennük a dugattyú.

                    Komment


                    • #40
                      Millenium Falconra és az Enterprise csillaghajóra nem szerelték fel eddig.
                      .....Apám.....ezen besírtam!

                      Komment


                      • #41
                        Kis türelmeteket kérném,
                        Protekció van ?,,,,,,,,,,,,,,,

                        Komment


                        • #42
                          Atti69 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                          Amúgy én is De szerintem túl sok bennük a dugattyú.
                          Én is bírom ,általában mind az összes meg szokott benne lenni , bár néha keletkezik némi anyag folytonossági hiány ...

                          Komment


                          • #43
                            Protekció van ?,,,,,,,,,,,,,,,
                            Nyugi, ne siess. Ha széttiprod, a tiéd se vesz majd egy sebességet se. ;-)

                            Komment

                            Working...
                            X