Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Karburátor korszerűsítés a jobb használhatóság érdekében

Collapse
X
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

  • #46
    Bütykölni !
    Sokszor azon veszem észre magam, jobb szerelgetni mint menni
    Inkább „tönkreteszem” hogy legyen mivel babrálni
    Na meg hajt a kíváncsiság.
    Oké meggyőztél te vagy a király!.....(a..
    az egyik)
    "Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.

    Komment


    • #47
      Bütykölni !
      Sokszor azon veszem észre magam, jobb szerelgetni mint menni
      Inkább „tönkreteszem” hogy legyen mivel babrálni
      Na meg hajt a kíváncsiság
      .

      Szívemből szólnak az urak! Sajnos egy hete elkapott valami hurutos nyavaja. Nem mehetek ki a műhelybe, mert az asszony hagyna helyben. (Csak el ne olvassa!)


      Pedig már úgy szeretném végre elkezdeni a Kispók étvágyfogyasztó projektet.

      Komment


      • #48
        Ja és karburátort már cseréltem, próbálkoztam többel is. Sőt kb 6db-ból sikerült egy hetediket összeraknom.
        Na mindegy, ha nem sikerül zöld ágra vergődnöm a Dellorto-val majd visszakerül a gyári és kompromisszumot kötök
        100 % egy cipőben járunk. Én tavaly csináltam a sok karbiból egy marad variációt, idén próbálkoztam gyári újjal, de minden erőfeszítés ellenére szarabb, mint addig és lehet hogy ezzel a típusidegen kínai darabbal is ugyanoda fogok jutni...?
        Próbálkozni lehet és kell, amíg el nem fogynak a lehetőségek.

        Komment


        • #49
          Én is a próbálgatósok közé tartozom csak rá kell jönni mindíg vissza térek az eredetihez lehet türelmetlen vagyok?.Én sem ragaszkodom a teljesen gyárihoz ha más megoldással számomra szebb , biztonságosabb vagy praktikusabb lesz a gépem.

          Komment


          • #50
            és lehet hogy ezzel a típusidegen kínai darabbal is ugyanoda fogok jutni...?
            Azért próbálkozom Dellorto-val mert ez már egy biztos, kipróbált konstrukció. Bár már ebből is sok a gagyi kinai utánzat.
            Bár ez a veszély ennél nem fenyeget mert ez használt darab és eredeti.
            Másodszor mert ehhez minden alkatrész elérhető, tehát szabad a variálás lehetősége, igaz nem a legolcsóbban.
            De ha nekem sikerül belőnöm akkor már csak itt publikálnom kell az eredményt és másnak nem kell sokba kerüljön.
            Legutóbbi észrevételem a kehelycső.
            A 28-as Dellortóban 268-as van. A 26-osban pedig 266-os.(Pannónia gyári 265!)
            Na most nálam a jelenség a kis fordulaton fellépő négyüteműzés és rángatás.
            Korábban írtam hogy a Pannónia könyv szerint ez a sok üzemanyag jele.
            Ez esetben írja a tű lejjebb helyezését, azonban ha ez sem segít a 265!-ös kehelycsövet 260-asra cserélni.
            Ezek alapján most a 28-as karburátorba raktam a 26-os kehelycsövet.
            Még menni nem mentem vele, de elindítottam és járattam.
            Az eredmény: Tökéletesen indult hidegen szivatóval(bovdenes). Pár perc után szivató vissza és maradt a stabil alapjárat.
            ahogy egyre jobban melegedett a motor úgy maradt el a füstölés. Kb 20 percet járattam és minden stabil volt.
            Ha lesz valamennyire jó idő megyek is majd vele....

            Ja igen! Itt minden van a Dellorto-hoz:

            Dellorto karburátorok és alkatrészek online kis és nagykereskedelme

            Komment


            • #51
              Hol lehet kapni sr 125 Yamaha karbihoz gumi összekötő csonkot ?

              Komment


              • #52
                Üdv!
                Érdeklődnék hogy sikerült végül is a beállítás?

                Komment

                Working...
                X