Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Karburátor korszerűsítés a jobb használhatóság érdekében

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    #46
    Bütykölni !
    Sokszor azon veszem észre magam, jobb szerelgetni mint menni
    Inkább „tönkreteszem” hogy legyen mivel babrálni
    Na meg hajt a kíváncsiság.
    Oké meggyőztél te vagy a király!.....(a..
    az egyik)
    "Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.

    Komment


      #47
      Bütykölni !
      Sokszor azon veszem észre magam, jobb szerelgetni mint menni
      Inkább „tönkreteszem” hogy legyen mivel babrálni
      Na meg hajt a kíváncsiság
      .

      Szívemből szólnak az urak! Sajnos egy hete elkapott valami hurutos nyavaja. Nem mehetek ki a műhelybe, mert az asszony hagyna helyben. (Csak el ne olvassa!)


      Pedig már úgy szeretném végre elkezdeni a Kispók étvágyfogyasztó projektet.

      Komment


        #48
        Ja és karburátort már cseréltem, próbálkoztam többel is. Sőt kb 6db-ból sikerült egy hetediket összeraknom.
        Na mindegy, ha nem sikerül zöld ágra vergődnöm a Dellorto-val majd visszakerül a gyári és kompromisszumot kötök
        100 % egy cipőben járunk. Én tavaly csináltam a sok karbiból egy marad variációt, idén próbálkoztam gyári újjal, de minden erőfeszítés ellenére szarabb, mint addig és lehet hogy ezzel a típusidegen kínai darabbal is ugyanoda fogok jutni...?
        Próbálkozni lehet és kell, amíg el nem fogynak a lehetőségek.

        Komment


          #49
          Én is a próbálgatósok közé tartozom csak rá kell jönni mindíg vissza térek az eredetihez lehet türelmetlen vagyok?.Én sem ragaszkodom a teljesen gyárihoz ha más megoldással számomra szebb , biztonságosabb vagy praktikusabb lesz a gépem.

          Komment


            #50
            és lehet hogy ezzel a típusidegen kínai darabbal is ugyanoda fogok jutni...?
            Azért próbálkozom Dellorto-val mert ez már egy biztos, kipróbált konstrukció. Bár már ebből is sok a gagyi kinai utánzat.
            Bár ez a veszély ennél nem fenyeget mert ez használt darab és eredeti.
            Másodszor mert ehhez minden alkatrész elérhető, tehát szabad a variálás lehetősége, igaz nem a legolcsóbban.
            De ha nekem sikerül belőnöm akkor már csak itt publikálnom kell az eredményt és másnak nem kell sokba kerüljön.
            Legutóbbi észrevételem a kehelycső.
            A 28-as Dellortóban 268-as van. A 26-osban pedig 266-os.(Pannónia gyári 265!)
            Na most nálam a jelenség a kis fordulaton fellépő négyüteműzés és rángatás.
            Korábban írtam hogy a Pannónia könyv szerint ez a sok üzemanyag jele.
            Ez esetben írja a tű lejjebb helyezését, azonban ha ez sem segít a 265!-ös kehelycsövet 260-asra cserélni.
            Ezek alapján most a 28-as karburátorba raktam a 26-os kehelycsövet.
            Még menni nem mentem vele, de elindítottam és járattam.
            Az eredmény: Tökéletesen indult hidegen szivatóval(bovdenes). Pár perc után szivató vissza és maradt a stabil alapjárat.
            ahogy egyre jobban melegedett a motor úgy maradt el a füstölés. Kb 20 percet járattam és minden stabil volt.
            Ha lesz valamennyire jó idő megyek is majd vele....

            Ja igen! Itt minden van a Dellorto-hoz:

            http://dellorto-karburator.hu/

            Komment


              #51
              Hol lehet kapni sr 125 Yamaha karbihoz gumi összekötő csonkot ?

              Komment


                #52
                Üdv!
                Érdeklődnék hogy sikerült végül is a beállítás?

                Komment


                  #53
                  Sziasztok!
                  Egy ideje elkezdtem a T1-esem tuningolni. Az első lépés a yamaha jog gyújtás és generátor ráépitése volt, utána tűgörgős főtengely.Második lépésben próbálkoztam a jawa 350 szögletes karbijával, ami tök jól működött, de nagyon nehézkes volt a hideginditás, ezért visszakerült egy időre a gyári. Nemrég megérkezett a fent emlitett koso pwk28as karbi amihez reneltem gumi szivócsonkot isigy befér kényelmesen a karburátor és a leválasztás is megvan. Első körben feltettem egy az egyben ahogy küldték. Nagyon szépen indult simán járt a motor vele, viszont bemelegedve nagy fordulaton elkezdett csörögni ami a szegéyn keverék jele. 110-es fúvóka volt benne amire nincs szám irva. betettem a 125-öst amit küldtek igy a magas fordulati csörgés elmult és szépen huz a gép. most ott tartok hogy alapjárat lámpánál indulásnál maradt egy pici tuldusulás, de ezt egy kisebb alapjárati fuvokával még lehet modositani ( most 40-es van benne, és a középső állásban van a súber tű. Hozzá kell tennem a magasfordulati csörgés 80 km/h felett jött elő. Még irok hogy mir jutottam. Halkabban jár a motorom, és sokkal simábban finomabban lehet vele közlekedni, és gyönyörű alapjárata van akár döntött állapotban is. Üdv mindenkinek

                  Komment


                    #54
                    Sziasztok újabb lépésről számolnék be. Sikerült még tovább tökéletesíteni a beállításomat. 38-as alapjárati fúvóka 125 főfúvóka és a súber tű a legfelső állásban van úgy, hogy a legmélyebben lógjon bele a kehelybe. Középső állásban sajnos az alacsony fordulaton túldúsulás volt. Ha megjön hozzá a fúvókaszett megpróbálom egy 35-ös alapjárati fúvókával is, hátha még több nyomaték kihozható az alacsony tartományban. Jelenleg oldalkocsival olyan 40-től negyedikben már képes nagyon lassan gyorsulni is, 55 felett kezd el rendesen húzni. 15-ös lánckerékkel. Szólóban 17-es lánckerékkel szépen megy már 45-től használható 4.-ben. Megbizható alapjárat, húz minden fordulaton, és nincs elszegényedő, vagy túldúsuló tartomány.

                    Komment


                      #55
                      damatta eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                      Megbizható alapjárat, húz minden fordulaton, és nincs elszegényedő, vagy túldúsuló tartomány.
                      Jól hangzik.. Mily karbi?

                      Komment


                        #56
                        Koso pwk28 Azóta mentem a géppel kb 500 km-et, eddig tökéletesen üzembiztos. A levegőszűrővel viszont vigyázni kell, mert visszaköpköd alapjáraton, ez pancsi jellegzetesség, ezért az erre kapható kró szűrők kb 20 km után eltömödnek, és bedusul a keverék. Én egy szivacsos 3000 ft-os sportlégszűrőt alakitottam át,mert nem volt 50-es méretben sajnos.

                        Komment

                        Ugrás az oldal tetejére
                        Working...
                        X