Közlemény
Collapse
No announcement yet.
Kart eszterga
Collapse
X
-
Kedves Szoda!
Köszönöm a "foszlányokat",-egyenlőre elmentettem,nagyítottam,próbálkozom belőle kikövetkeztetni,mit is tartalmaz.Időt kérek és egyben kérem azt is,hogy az előző hozzászólásomban feltett kérdéseket,alkalomadtán válaszold meg!Nagyon úgy tűnik,hogy a képen ábrázolt cserekerekekhez,még van mit pótolni és valahogy a 4mm.-es vezérorsó menetemelkedés sem tűnik reálisnak.
Üdvözlettel:Chesoveny kedvelte ezt.
- 1 like
Komment
-
Kedves Che!
A váltókerék mögött valóban nincs több fogaskerék, csak az ami a norton szekrényben van. A vezérorsó menetemelkedését is megnéztem az is 4mm. Remélem tudtam segíteni a masina megfejtésében. Megkérnélek, ha a pótolandó cserekerekek fogszámát is megfejted akkor majd írd meg légy szíves. Megpróbálom legyártatni valahol.
Üdvözlettel: Szoda
Komment
-
-
Hali pityesz001!
Köszi,hogy megosztottad ezt az oktató filmet!Biztos sok hasznát venném,ha bejártam volna annak idején rendesen az elektrotechnika órákra...Sajna nem tettem,ezért teljesen kínai az elektronikus része,pedig mit nem adnék érte,ha érteném!
Most vettem egy kisebb régi (1975-ös) kisesztergát 220/380-a motor van rajta,valahogy be kellene kötnöm 220V-ra....Szerinted ennek komoly szerepe lehet az ügyben?
Üdv:
Homa
Komment
-
Homa eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseSzerinted ennek komoly szerepe lehet az ügyben
Ha a villanymotorodnak 6 kivezetése van és nem dahlander motor(több fordulatu) akkor simán kondikkal is meglehet oldani üzemelést. Csak gyengébb lesz!
Én azt javaslom hogy próbálkozz 220V motorral.
Úgylátom könnyen meglehet oldani a motorcserét!
és üzembiztosabb!
Nekem azért van szükség ilyen módszerre mert egybe van épitve a motor a váltóval, és a motor 2fordulatru ( dahlander), ezért nemtudok motorcserét véghez vinni!
Azért nemárt a bekötéshez némi tapasztalat, ha nincs akkor inkább kérj meg egy szakembert vagy aki már csinált olyat!
Komment
-
Homa eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseSzerinted jó lesz?
Relé is van benne?
Az imi motorok többsége inditó kondenzátoros volt és inditórelé is volt bennük , hogy csak kapcsolgatni, és ne keljen nyomógombot nyomkodni.
Az E1N ek is kb 1Kw és 1,5Kw os motorja van.
Komment
-
hks67 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseképen látható esztergának nem tudom a pontos típusát,
Szép üzemtörténeti darab,becsülöm,ha felújítod az utókor örömére!"Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.
- 1 like
Komment
Komment