Sziasztok! Érdekes ez a korabeli építés, kíváncsi lennék a véleményetekre... szerintetek lehetséges, hogy egy korabeli gyári próbálkozás akár prototípus?
Közlemény
Collapse
No announcement yet.
Öszvér a múltól...
Collapse
X
-
A részletek!
Figyelj a részletekre és rájössz magadtól.A tank felfogatása sokat elárul,a vázon látszania kell minden átalakításnak.Az ülés és a tank csatlakozása hiányos,ezt mérnök nem engedné.a hátsó sárvédő és a burkolat találkozása is fura,ott is lehetne műszaki ellenőrzést tartani:élek eldolgozása,felfogatás,oldaldoboz,alatti lemezen nyomok?Ha van papírja,érdemes lenne felújítani és pl. kis kesztyűtartóval vagy tankra engedett üléssel eltüntetni a hibáit,egy egyedi darab.Mindenképpen átalakítás...most látom az ypszilon könyököt az mindenképp maszek:főleg egy Danúvián ami az emelt teljesítmény miatt vastagabb könyökkel készült,nem vékonyították volna vissza."Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.
-
Én is hasonlóan vélekedek: Kissé össze válogatott gép ettől független tényleg ha papiros?? csak akkor érdemes vele foglalkozni még az is kétséges mert lehet átalakítási engedély köteles lenne gondolok itt a kis fékdobra mely akkor már biztos nem volt járatos pld. és a korral haladni kell csak nem visszafele!zahi kedvelte ezt.
- 1 like
Komment
-
Szerintem haladt a korral a régi motoros, és egyben a divattal is. Amikor a Danuvia DV 125 menőnek számított, az ósdi teleszkópos Csepeljét a közösülésnek hívott nyereggel és lengővillával modernizálta. A kerekek és a tank pedig jobb híján maradtak a régiek. De ha jól gondolom és Csepel az alap, akkor a vázszám a bakteleszkóppal együtt eltűnt, mivel gyárilag oda van beütve. Danuviánál a blokk előtt a jobb oldali vázcsövön. Ha ezen nem, akkor csak a régi rendszámokat fogod megtalálni a kormánynyaknál. Visszaalakítani szerintem hülyeség lenne, ha nincs papírja akkor talán így eltenni ahogy van, és néha menni vele pár kört, vagy ha érdemesnek tartod rá kicsit finomítani még rajta és úgy felújítani. A dupla kipufogónak elvileg szép hangja van Csepelen, régen ez is tuning volt, és persze szimmetrikus is egyben.Utoljára szerkesztve a következő által: Titus; 2017 okt. 12, 20:20.mátéapu kedvelte ezt.
- 1 like
Komment
-
[QUOTE=Titus;n205772]
Szia kölyök!
Örülök,hogy ránk nézel!Utoljára szerkesztve a következő által: mátéapu; 2017 okt. 12, 21:08."Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.
- 3 likes
Komment
-
" ... közösülésnek hívott nyereggel és lengővillával modernizálta .... "
Ez jó ! ... Volt egy kollégám , ő mondta mindenre pl : " - Ott van az a BASZÁS .. "
Meg ne sértődj , nem bántani akarlak , csak úgy kikívánkozott !!!!!
Egyébként szerintem is házilagos átalakítás az egész , láttam már rosszabbat is . A kétágú kipufogó valóban szimmetrikussá tette a koncepciót ezáltal talán szebbé is , továbbá így megoldották a két kipuf. csatorna közötti gátrész , hengerbe való "behőtágulásának" problémáját is ...
Azért lehetett vele meló rendesen , - és ha visszaemlékszem a 80-as évek utcáin futó JAWA-ira , Pannoniáira ,MZ -jeire - nagyon sok gazda próbálta ,több kevesebb sikerrel átalakítani gépét , hogy legalább egy picit hasonlítson a hőn áhított ,modernebb vonalat képviselő ,nyugati országokban futó gépekhez. És ez jól is volt így ...
Titus kedvelte ezt.
- 1 like
Komment
-
zahi eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintésenagyon sok gazda próbálta ,több kevesebb sikerrel átalakítani gépét , hogy legalább egy picit hasonlítson a hőn áhított ,modernebb vonalat képviselő ,nyugati országokban futó gépekhez. És ez jól is volt így ...
Ja, hogy te a nyugati dolgokról beszélsz? Hát, az ország keleti végébe olyan maradványokat nemigen látni
- 1 like
Komment
-
zahi eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése"
Meg ne sértődj , nem bántani akarlak , csak úgy kikívánkozott !!!!!
Ha már átalakítás, egyik barátom MZ ETS-ét az édesapja házilag készített japános műszerfallal turbózta fel, a mintát az akkori motoros újságokban látott gépek adták.Utoljára szerkesztve a következő által: Titus; 2017 okt. 16, 22:47.
- 1 like
Komment
-
heeegany eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
A gyárból kilopott betonvasból meghajtott csomagtartó úgy jó alaposan, a kerítés hegesztő trafóval ráheftelve a vázra.
Ja, hogy te a nyugati dolgokról beszélsz? Hát, az ország keleti végébe olyan maradványokat nemigen látni
- 3 likes
Komment
-
zahi eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
Mivel én is a keleti végében élek , azt hiszem láttam már egy pár " keleti " átalakítást . Az általad leírt csomagtartó pedig csakis "kisebbségi" megoldásként jöhetne szóba , főleg fel"heftolva" a vázra ... Egyébként nem a betonvasat kell kilopni a csomagtartóhoz , hanem illik megcsinálni az egészet odabent , az igazi művészet persze a kijuttatás ...
- 4 likes
Komment
Komment