Ha szeretnél csatlakozni hozzánk, beszélgetni, kérdezni, vagy válaszolni, üzeneteket küldeni, szavazni, akkor kérlek, szánj néhány másodpercet a regisztrációra.
Semmit sem muszáj , de azért jó lenne tudni. Első ránézésre nagyon hasonlit a CZ 150C tipushoz amit 1950-51 ben gyártottak. Viszont sok apró különbség van.
mint pl. a motorblokk helye,(a cz- épp csak befér itt még van mögötte hely.) villanyak merevitése a hátsó teleszkópok elhelyezkedése , a hátsó villa ive , a pumpa felfogatása a benzintank alatt van. Stb...
Sajnos nincs:csak a 634-esekhez volt szerencsém.Valami furcsa hatás miatt ami nem volt bölcsővázas azt sokáig nem tartottam jó motornak,mikor kicsit ráolvastam belátom jók ,de a mai napig idegenkedem tőlük ezeket a csepptankos 250-350-esekre értem régebbikkel pedig nem találkoztam!?Egyszer láttam élőben egy szelepest,gondolom az volt az 500-as,de csak rövid ideig csodálhattam a részletekre:nem volt időm.
"Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.
Én is várom a megfejtést a hátsó motortartó és szerszámos kissé más nem az eredeti-é. Én valami nyugatira tippelek de mivel nem vagyok tipus tudor így csak találgatnák. Esetleg Attila? , nálad több megfordul. Mivel régebben nem problémáztak némi alakításon így biztosan használták is.
Egyszerre csak egy képet tudok tölteni. Ez hasonló...főleg a bakteleszkóp befogó váznyúlvány. Sajnos nincs olyan memóriám,hogy mindent megjegyezzek amit látok.
Komment