Közlemény
Collapse
No announcement yet.
Melyik motor kormányvég tükre lehet ez?
Collapse
X
-
Szerintem ez tök univerzális volt, de nevezhető márkaspecifikusnak, mert ugye a '70es évek második felében a JAWA CZ rendelkezett a kormánykezelőkön likkal a tükörnek és volt is benne tükör, míg az MZ-knek ilyen nem volt így általában ezekre tették a vásárláskor. Más típus akkor már nem volt, ha csekély száma miatt az IZS-t elhanyagoljuk.
Azt nem tudom hogy az iparcikkbolt döntötte el hogy mit tesz rá kormányvégest vagy bilincsest vagy a vevő, illetve az iparcikkes, hogy csak ilyen van köll-nem köll.
És ugye minden egyéb addig eladott motorra is kellett barkácsolni valamit műszakira. Ízlés szerint, vagy ami volt.taluga kedvelte ezt.
- 1 like
Komment
-
Légy erős Bilo! EZ EGY VERHOVINA TÜKÖR. Tuti az én Verhó-5-ös gépemen ilyen volt. Sokat kibír, Én estem vele, borult fel a gép rá a tükörre. Lehet, hogy szerencsém volt, de meg sem repedt. Azért nem szerettem, mert nagyon oldalra kell nézni ahhoz, hogy láss benne valamit. Előnye a rövid szár és a minimális rezgés.
- 4 likes
Komment
-
Bilo eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseBejön nekem nagyon az eféle tükör, ezt akkor horizontálisan nem is tudom állítani?
- 3 likes
Komment
-
EZ EGY VERHOVINA TÜKÖR.
- 3 likes
Komment
-
Én amit ajánlottam és Bilónak elkelt a kormányba dióval rögzíthető míg az Mz tükörnek a markolatot le kellett vágni mert a kormányra lehet rögzíteni ha jó az emlékem egy M6-os csavarral.Ez ezüst vagy fekete színű volt.Biló álma pedig teljesen krómozott és enyhén kékes színű a tükör benne.
- 2 likes
Komment
-
Üdv Olvtársak!
A képen látható,hogy milyen visszapillantó volt az MZ-en,de érdemes elolvasni a cikket is ,mert kiderül,hogy milyen fafejű tudott lenni a hatóság. A vezetői vizsgán is csak a kézzel jelzett irányváltási szándékot fogadták el.
- - - Updated - - -
Miért lesz ilyen kicsi a kép? Mit tehetek ellene?
- - - Updated - - -
A tükrökből ilyen volt a választék. Az idő:1971
- 4 likes
Komment
Komment