Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Csepel 250, Pannónia, Jawa 250 / 559 főtengelyek

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    Csepel 250, Pannónia, Jawa 250 / 559 főtengelyek

    Click image for larger version

Name:	DSC00010123wf3245eg hrt675.JPG
Views:	2
Size:	84.5 KB
ID:	154952Click image for larger version

Name:	DSC00007123wf3245eg hrt675.JPG
Views:	1
Size:	75.6 KB
ID:	154953Click image for larger version

Name:	DSC00002123wf3245eg hrt675.JPG
Views:	1
Size:	70.8 KB
ID:	154954Click image for larger version

Name:	DSC00004123wf3245eg hrt675.JPG
Views:	1
Size:	72.5 KB
ID:	154955Click image for larger version

Name:	DSC00011123wf3245eg hrt675.JPG
Views:	2
Size:	88.5 KB
ID:	154956
    Üdv: Minden veterán alkatrész szakértőnek.
    Ezek az alkatrészek mely motorokhoz tartoznak.
    Válaszaitokat előre is köszöntem.

    ...

    Ezek az alkatrészek nagyapám padlásáról kerültek le,és cirka 50 évig fent voltak ( ezáltal a száraz/párás levegő tette ilyen kűlsőbeni színezésűvé őket.
    Utoljára szerkesztve a következő által: ApaE; 2012 dec. 18, 23:32. Oka: A témanyitó kérdés marad

    #2
    Olyanokhoz, amiket nemrég ástak elő a föld alól- ahol hosszú évtizedeket töltöttek!!

    A tréfát félretéve: 250 Csepel(?) Pannónia, Jawa 559...

    Komment


      #3
      Főtengelyek

      Click image for larger version

Name:	DSC00011123wf3245eg hrt675.JPG
Views:	2
Size:	88.5 KB
ID:	133791Click image for larger version

Name:	DSC00010123wf3245eg hrt675.JPG
Views:	2
Size:	84.5 KB
ID:	133792

      Egy korrekt veteránosnak köszönhetően most már nagyjából tudom melyik motorokhoz valók,de azt nem hogy mit érhetnek.
      Csepel 250
      Pannónia ( ? )
      Jawa 250 / 559
      A hajtókarokat én állítottam be így a fotó kedvéért.
      Nem szorulnak nem lötyögnek,illetve nincsenek berohadva sem.
      A karok lehajlása, ha kézbe veszem olyan mint ( új ) korábban.
      Válaszaitokat nagyon köszönöm.

      ...
      Utoljára szerkesztve a következő által: ApaE; 2012 dec. 18, 23:34. Oka: összevont téma nyitó hozzászólása

      Komment


        #4
        Hát, ha így állnak a hajtókarok az égnek, akkor nem sokat.

        Komment


          #5
          demeter eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
          ha így állnak a hajtókarok az égnek, akkor nem sokat.
          Mivel adagolható vas, 55-60 ft kilója.

          Komment


            #6
            mir-mur eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
            Mivel adagolható vas, 55-60 ft kilója.
            Nekem is ez a dilemmám: van itthon pár darab hasonló állapotú kis-Csepel főtengelyem, ennyiért sajnálnám megsemmisítésre küldeni, felújítani lehetne, de általában felújításra még alkalmas állapotban marad meg mindenkié, így nem nagyon lenne értelme kínlódni az eladásukkal...

            Mondjuk ezek közül a 250-es Csepelé kilóg a sorból, az nem olyan gyakori. Az én ugyanilyen Jawa főtengelyemet pl. az ingyen elvihető dolgok között kínáltam.
            Utoljára szerkesztve a következő által: kollarg; 2012 dec. 13, 15:24.
            There's a very fine line between "hobby" and "mental illness".

            Komment


              #7
              Hát sajnos a 250-es Csepelé sem annyira borsos V*terán 5-8e Ft-ig mérik de 6 környékén simán hozzá lehet jutni. Megjegyzem a Pannónia TL blokkjában is ugyanez van.

              Komment


                #8
                Üdv, én is csak helyeselni tudok az első csepel második pannonia , a harmadikat nem ismerem személyesen.

                Komment


                  #9
                  Miert,mitol ilyen fekete?

                  Komment


                    #10
                    Nem fekete!
                    Speciális,egyedi fejlesztésű eljárással sötétbarna bevonattal tartósitott akatrészek.A barnitott felület neve:Rozsdabevonat.(-:
                    "Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.

                    Komment


                      #11
                      coli eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                      A hajtókarokat én állítottam be így a fotó kedvéért.
                      Nem is azzal van baj, hanem hogy meg is álltak így a fotó kedvéért.
                      Tehát ezzel az alsó hajtókarcsapágyazással motorba szerelni nem lehet.

                      Komment


                        #12
                        Borzasztó negatívok vagytok.
                        Everything is better when you decide you don't care.

                        Komment


                          #13
                          Most őszintén: miért gondolják egyesek, hogy amit valaki egyszer már kidobott-nem használható- az majd azért eladható valakinek..?! Ha így lenne, akkor soha nem kellene cserélni semmit egy motorban, hiszen jó az még....
                          Ezek a cuccok úgy meg vannak rozsdálva, hogy már felújítani sem érdemes őket!!

                          Komment


                            #14
                            Szervusztok!


                            Jól elvagytok",-ezekkel a főtengelyekkel,láttam én már ennél csúnyábbat is és mégis életre keltették,-nem én.Az más kérdés,hogy ezekhez a jungtájmerekhez,sokkal olcsóbban,sokkal jobb állapotút lehet venni,de akkor meg ne vegyük meg.Gondolom,ha a barátunk,egy idő után,érzékeli,hogy nem tolonganak a vásárlók,-maga is felülbírálja,az álláspontját,-ha nem,meg "úgy marad".

                            Az élet,egy folyamatos tanulás,-hagyjuk békében tanulni!

                            Üdvözlettel:Che (bántani senkit nem akartam)

                            Komment


                              #15

                              Komment

                              Ugrás az oldal tetejére
                              Working...
                              X