Meg kell venni, tavaszig meg rendbe kell szedni és hálás gép lesz.
Közlemény
Collapse
No announcement yet.
Mennyibe kerülhet egy felújítás előtti, patinás, papíros Pannonia?
Collapse
X
-
Sziasztok
nemrég akadtam rá egy érdekesebb motorra, szürke forgalmis, 1988-ban kivonták, a tulaj már nem él de az örököst sikerült rávennem póthagyatékra
a motor cserélve lett, így a száma nem egyezik a vázszámmal, de ezt a szürke forgalmiban rögzítették, akkor ezzel nincs gondom, ugye?
szerintetek ez a tank ez miért került rá? lehetséges h. egy tlt tankja került rá gyárilag? vagy csak tetszett a tulajnak és valamikor lecserélte?
föbb vonalakban a tank, ahogy néztem hátsó lámpát és hátsó telókat kell cserélni, láncvédő vége hiányzik, de amúgy egyben van, még a kormányzár a kulcsokkal is megvan, az oldaldobozt is nyitja a másik kulcs, de a zárható oldaldobozban volt a szerszámos? akkor tuti nem rá való a tank..
Komment
-
A sok sonka és tojás között, és locsolás előtt kérnem kell egy kis segítséget Tőletek, történt egy s más január óta a motor ügyében, de közben több kérdés is felmerült:
megtörtént a póthagyatékba vétel, megvan a végzés, de a bólyi okmányirodában kiderült, nálam nem a jogerőre emelkedett végzés van, csak egy nemtudommi, a jogerős pecsétes papírt a motor új tulajdonosának lakhelyéhez (aki nem én vagyok, hanem az örökös néni) legközelebi ( az a pécsi) okmányirodába küldi (küldte?) a közjegyző, ezt hogyan szerzem onnan meg?
másik aggasztóbb dolog, próbáltam a tulajdonváltozás bejelentése előtt eredetvizsgát csináltatni, de az ember a szürke forgalmi láttán adott egy elérhetőséget, beszéljek a tuti emberrel, mert csak ő tud segíteni,ez a tuti ember a rendszám alapján azt találta a pécsi okmányirodai gépben, hogy ez egy lada rendszáma?? alvázszám szerint semmi eredmény, ez most mit jelent??
a motor 1988ban kivonták a forgalmi szerint
2-3 nap múlva a bólyi okmányirodába mentem (itt lakom) kiteríteni a lapjaim sötét gondolatok közepette, s a hölgy itt világosított fel a jogerős papír szükségességéről, de szerinte ha a tulajdonjog és adásvételi oké, a motort úgy kell forgalomba helyezni, mintha sosem lett volna forgalomban, mint egy új autót!
nem nagyon érdekelte a szürke forgalmi, a sorrend szerinte műszaki, az adatlappal eredetvizsga, biztosítás és úgy okmányiroda ahol törzskönyv, rendszám, új forgalmi
de a műszakira papírok nélkül (vagyis szürke forgalmim és adásvételim lesz) oda mehetek nézelődni vagy megcsinálják a műszakit is?
légyszíves adjatok tanácsot, mi lehet ez a lada a pancsi rendszámával? és mi a forgalomba helyezés menete?
KöszönömUtoljára szerkesztve a következő által: Noob; 2014 ápr. 20, 17:44.
Komment
-
hogy ez egy lada rendszáma?? alvázszám szerint semmi eredmény, ez most mit jelent??"When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
"Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"
- 3 likes
Komment
-
megtörtént a póthagyatékba vétel, megvan a végzés, de a bólyi okmányirodában kiderült, nálam nem a jogerőre emelkedett végzés van, csak egy nemtudommi, a jogerős pecsétes papírt a motor új tulajdonosának lakhelyéhez (aki nem én vagyok, hanem az örökös néni) legközelebi (az a pécsi) okmányirodába küldi (küldte?) a közjegyző, ezt hogyan szerzem onnan meg?
Ez nem 100%, de kérdezz utána.
Nekem ilyenem van - az aláírást kitakartam, mert ugye internet - de a lényeget el tudod olvasni:
másik aggasztóbb dolog, próbáltam a tulajdonváltozás bejelentése előtt eredetvizsgát csináltatni, de az ember a szürke forgalmi láttán adott egy elérhetőséget, beszéljek a tuti emberrel, mert csak ő tud segíteni,ez a tuti ember a rendszám alapján azt találta a pécsi okmányirodai gépben, hogy ez egy lada rendszáma?? alvázszám szerint semmi eredmény, ez most mit jelent??
Tehát úgy tudod eredetvizsgára vinni, hogy ott is igazolod magadat: kell forgalmi vagy KEKKH-s adatlap, a jogerős (vagy ha sikerül azzal egyenértékűre lepecsételtet szerezni) határozat, ha a határozatban nem te vagy az örökös, akkor az örökös és közted az adásvételi.
Ezen kívül más nem, meg kellene tudni minden épkézláb vizsgabiztosnak csinálnia ezek alapján. Te igazolod, hogy a tiéd a gép, ők ezek alapján megcsinálják, adnak papírt, te fizetsz és mindenki megy a maga dolgára.
a motor 1988ban kivonták a forgalmi szerint
2-3 nap múlva a bólyi okmányirodába mentem (itt lakom) kiteríteni a lapjaim sötét gondolatok közepette, s a hölgy itt világosított fel a jogerős papír szükségességéről, de szerinte ha a tulajdonjog és adásvételi oké, a motort úgy kell forgalomba helyezni, mintha sosem lett volna forgalomban, mint egy új autót!
nem nagyon érdekelte a szürke forgalmi, a sorrend szerinte műszaki, az adatlappal eredetvizsga, biztosítás és úgy okmányiroda ahol törzskönyv, rendszám, új forgalmi, de a műszakira papírok nélkül (vagyis szürke forgalmim és adásvételim lesz) oda mehetek nézelődni vagy megcsinálják a műszakit is?
légyszíves adjatok tanácsot, mi lehet ez a lada a pancsi rendszámával?
és mi a forgalomba helyezés menete?
-közjegyző, megkérni, hogy lássa el az határozatodat "jogerőre emelkedett" megjegyzéssel, aláírással, pecséttel valaki az irodájukból
-ezt a határozatot (már pecsétes állapotában!) meg az adásvételit lefénymásolni
-a fénymásolatokat egy adatszolgáltatási kérvényhez csatolva elküldeni a KEKKH-KNYO-nak, kérve hogy adják ki az XY-12-34 frsz-ú motorkerékpárról rendelkezésre álló adataikat, illetve erősítsék meg, hogy a motorkerékpár XY (aki az örökhagyó a hagyatéki határozaton) nevén szerepel
(ez kerülő lehet, de biztos ami biztos alapon én megtenném)
-ha a KEKKH-tól megvan az adatlap, akkor az adatlappal, a hagyatéki határozattal és az adásvételivel irány a biztosító, személyesen kötni biztosítást, hogy ne legyen keveredés a sokféle papírból, ők adnak előzetes fedezetigazolást
-ugyanezekkel a papírokkal irány az eredetiségvizsga, ahol adnak a megvizsgálásról határozatot
-műszaki (megint kelleni fog minden papír)
-a KEKKH igazolásával, a hagyatéki határozattal, az adásvételivel, az eredetvizsga határozatával, a műszakin kapott igazolással, az előzetes fedezetigazolással és az igazolványaiddal irány az okmányiroda.
Láthatod, hogy a szürke forgalmi nem szerepelt sehol: ha van KEKKH-s adatlap, akkor a régi papír nem feltétlenül szükséges. Én így eltettem emlékbe a motorjaim szürke forgalmijait, még ha ez nem is teljesen szabályos (mert le kellett volna adnom megsemmisítésre - de ahhoz nem volt szívem).
Ha nem hajlandók átírni így, akkor kérni, hogy kérdezzék meg máshogy hogyan megy, mert - ha így, ahogy leírtam megvan minden papír - akkor ez teljesen következetes, átlátható és érthető. Én is kértem már meg ügyintézőt, hogy legyen kedves szólni a felettesének, mert szerintem nincs igaza. De mindezt nyugodtan, udvariasan: akinek igaza van annak nem kell idegeskedni.
(Bocs bármilyen helyesírási hibáért, most estem fel a műhelyből a házba. )Utoljára szerkesztve a következő által: kollarg; 2014 ápr. 20, 20:05.There's a very fine line between "hobby" and "mental illness".
- 3 likes
Komment
-
Én csak annyit tennék hozzá, hogy nem kell az eredetiségvizsgálathoz mindenek előtt ragaszkodni. Műszakira lehet vinni anélkül is és úgyis az az adatlap lesz az alapja mindennek, amit ott adnak. Így elkerülhető, hogy az eredetiségvizsgálaton ellentmondó adatok kerüljenek a hatósági bizonyítványra és problémázás legyen belőle utána valahol...
- 2 likes
Komment
-
a KEKKH igazolásávalUtoljára szerkesztve a következő által: wsievers; 2014 ápr. 20, 21:09."When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
"Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"
Komment
-
Minek feleslegesen a pénzt ölteni ilyenekre, és az időt tölteni vele, s túlbonyolítani mindent?
Mármint ez nekem megért 2500 forintot meg kétszeri postaköltséget.Utoljára szerkesztve a következő által: kollarg; 2014 ápr. 20, 21:24.There's a very fine line between "hobby" and "mental illness".
Komment
Komment