Ha szeretnél csatlakozni hozzánk, beszélgetni, kérdezni, vagy válaszolni, üzeneteket küldeni, szavazni, akkor kérlek, szánj néhány másodpercet a regisztrációra.
Szeretném megkérdezni Noob-tól mi a tapasztalata a barnítással kapcsolatban? Használva mit tapasztaltál?Minden henger ilyen szép?, nagy a csend Uraim!.
Sajnos még nincs használatban a henger, egy fúrást\hónolást kapott s sterimobbal átmostam minden csatornáját a homok s a korom eltüntetése miatt, azóta olajozott hengerfurattal dekkol a műhelyben, a barnított, vizet kapott részekkel nem csináltam semmit, eddig makulátlan
Én megfordítottam a műveleti sorrendet!-Homokfújás- homok eltávolítás- cink spray 3 rétegben- gépmunka. Gépmunkát külső sérülés nélkül megcsinálták és a hűtő folyadék könnyen lemosható a végén.
Sziasztok!
Visszaolvastam az eddigi válaszokat, ami alapján eddigi elképzelésem látszik jónak, miszerint homokszóratnám a hengert, ezt követően valamilyen hőálló fekete festékkel festeném le.
Egy Jawa 350-es hengeréről van szó, így ehhez kapcsolódóan kérdezném, hogy valaki tudja-e, hogy eredetileg a gyárban milyen módszert alkalmaztak a festésre? Azért érdekel, mert több válasz között is voltak kétségek a későbbi hőleadó képességgel kapcsolatban.
A fúrás-homokszórás-festés tekintetében én is agyaltam a sorrenden, de végülis pont ezen sorrendet látom legjobbnak.
Csak megjegyzésként a korábbiakhoz: a hengerfejet én is gyöngyöztetni tervezem.
Szeretném megkérdezni Noob-tól mi a tapasztalata a barnítással kapcsolatban? Használva mit tapasztaltál?Minden henger ilyen szép?, nagy a csend Uraim!.
már van tapasztalat a barnított vashengerrel, kicsit rozsdásodik
de nem vészes, nem telibe rozsdás, hanem ilyen kézzel letörölhető felületi jelent meg itt-ott, a felület 2-3% ában, s azt találtam ki, amikor eszembe jut, 1/4 évente pl., akkor egy menet után a forró hengerre spriccelek fáradt olajat
másnap a felesleget ronggyal letörlöm, amit érek, a hengeren túlra jutott, onnan lecsöpögött részeket féktisztító/foltbenzin segítségével tisztítom, járatom míg meleg lessz, kis füstölés után a maradék is eltűnik, megszárad és kész
nem szép, nem tiszta dolog, foglalkozni kell vele, de működik, szerintem szebb mint a csillogós fekete festés, s hátha valaki okosabb jobb, tartósabb megoldást tud erre
ha most fognék neki, akkor a fekete horganyzást megpróbálnám, talán az a legjobb megoldás, bár nem láttam még élőben ilyen bevonatot
Utoljára szerkesztve a következő által: Noob; 2016 nov. 09, 10:16.
Oka: még eszembe jutott
Én hőálló kipufogó festékkel festettem le, és nem is volt vele semmi baj, amíg el nem kezdtem ellenőrizni úgy a melegedését, hogy ráköpködtem, és ott rozsdásodni kezdett...Lehet, hogy túl erős a pálinkánk?
Én ha feketíteni akarnám a hengerét a CZ-k nek a bevált cink spré és úgy a hőálló fekete. Minden festéshez szükséges az alapozás szerintem. A cink megakadályozza a rozsdásodást.
Én hőálló kipufogó festékkel festettem le, és nem is volt vele semmi baj, amíg el nem kezdtem ellenőrizni úgy a melegedését, hogy ráköpködtem, és ott rozsdásodni kezdett...Lehet, hogy túl erős a pálinkánk?
Ámberek... Már 1500 forintért lehet kapni lézeres hőmérőt. Ha nem ittál eleget, áthúzás közben lemérheted.
Vagy egy normális multiméteren már szokott lenni kontakt hőmérő.
Hol? Meddig mér? Csak mer sokszor fontos lehet,és még nincs. Eddig mondjuk megvoltam nélküle,de párszor megsütöttem magam. Ennyiért megéri a boxer két csövét méregetni.
Ámberek... Már 1500 forintért lehet kapni lézeres hőmérőt. Ha nem ittál eleget, áthúzás közben lemérheted.
Vagy egy normális multiméteren már szokott lenni kontakt hőmérő.
Linket, linket, linket, linket, linket!!!
...Nem vagyok hülye, csak azt mondta a rendszer, hogy legalább 20 karaktert kell írnom...
Komment