Közlemény
Collapse
No announcement yet.
Lyukas tank javítása
Collapse
X
-
Hát én egy összetört táblaüveg darabjait tettem bele, plusz három kromofágos palack törmelékét... A kromofágos palack igen erős, 1 kg-os kalapáccsal többször erősen le kellett csapnom, mire összetört...
A végén az üveg éle olyan gömbölyűre kopott, hogy bátran lehetett a bőrömet dörgölni vele...soveny kedvelte ezt.
- 1 like
Komment
-
Szárazon kevertem, kb 1,5 órán át különböző pozíciókban... Mivel az üveg legömbölyödött, nem vagyok elégedett az eredménnyel, még egy adag friss cseréppel fogom átmozgatni. Az én tankom műgyantával volt kezelve rossz minőségben-ezt az anyagot marattam fel 2l kromofággal, és a megszáradt szmötyit porrá őrölve tudtam kiönteni a fáradt üveggel együtt..
Szerintem a második kezelés lesz az igazán eredményes... Mivel a tank nem lyukas, én nem fogom kiönteni semmivel-kimosom alaposan és mehet bele a benzin...
- 3 likes
Komment
-
Korábban írtam, hogy a nem rozsdás belsejű tankom rögzítőfüle rosszul volt felhegesztve és másik tankot akartam a motorra rakni. Itt jól látszik:
Végülis egyszerűbbnek tűnt áthegeszteni a fület a megfelelő pozícióba, mint az agyonrozsdált belsőt letisztítani.
Harmadikra aztán sikerült jó helyre odapöccinteni, mert ezt aztán mérni nemigen lehet.
A különbség látszik és szemre úgy gondolom, jól áll már a tank a vázon.
- 4 likes
Komment
-
Komár 2 moped tank felújítás
Sziasztok!
Két éve kaptam egy Komár 2-es és most értem oda, hogy kipofozom. Ma letekertem a tanksapkát és azt láttam, hogy tiszta rozsda a tank belülröl.
Mi a teendő? A tank ép, nem lukas.
Hogy 'tisztítsam' ki belőle a rozsdát ( olyan a fal, mit ha buborékok lennének rajta) ?
Szép estét!Utoljára szerkesztve a következő által: soveny; 2012 dec. 09, 11:55. Oka: A hozzászólásokat áthelyeztem a Che által is említett témába, ahol a kérdést már részletesen kitárgyaltuk
Komment
-
Szervusz Eusebius!
A következőket keresd:szakmai fogások-jukas tank javítása 2.lap legfelül nagyfékdobos írása!Amennyiben végigolvasod az egészet és csak a felét tanulod meg,akkor is doktorit írhatsz a témában.
A fórumon nagyon sok ismeret anyag van felhalmozva,csak vegyetek fáradtságot a megismerésére!
Üdvözlettel:Chesepy kedvelte ezt.
- 1 like
Komment
-
Én is mint karosszéria lakatos javítottam üzemanyag tankot, nem nagy örömmel pedig kellő odafigyeléssel gond nélkül darabolható és hegeszthető. A bevált technológia : fórróvizes mosás után ki kell levegővel száritani és a levegőt folyamatosan fúvatni kell a javítás teljes ideje alatt. Robbanni csak a gőz fog. Ha nincs gőz nincs baj. A peremező-lyukasztó fogó használata nem mellőzhető. Peremező,hogy kimerevítse a tankot a foltozás helyén a lyukasztó pedig mint előttem is írták a folt szélét kell kiperforálni. Ez tényleg a későbbi balesetek esetén lehet hasznos, co-val megpöttyentve és utána lehet gondolkodni lágyforrasz - ragasztó vagy szakaszolt /ellentétes irányú/ hegesztés. Én ezt tartom biztonságosabb és iparososabb megoldásnak, réz forrasz nem megoldás itt.Sok helyre jó a réz de lemezre nem való mert balesetkor szakad és komoly sérüléseket okozhat. Persze lehetnek újabb és jobb megoldások, kíváncsi vagyok mások megoldására, én személy szerint tankot nem ragasztok. Motoron nagyobb a rezonancia mint autón ezt szem előtt kell tartani. Nem lehet bosszantóbb mint egy nagygenerál után évek multán leváló ragasztott folt. A tank oldala pedig biztosan ott lyukad ki ahol dupla a lemez / térdgumi tartó alatt / ott ritkán tud teljesen kiszáradni és ott általában hiányos a festés. Javításnál ajánlom a cink spráj használatát. Köszönöm a figyelmet. Üdv. Sepy.
- 3 likes
Komment
-
A festőket kirázza a hideg az RO 55 -től,először mert nem csak a korrodált helyre kenik a másik pedig tapadási gondok adódnak utána. Előfordulhat,hogy még későbbiekben is dolgozik az anyag és leválik esetleg a festék meg még egy dolog olyan kemény marad a festett felületen mint az üveg. üdv. Sepy
- 3 likes
Komment
Komment