Ha szeretnél csatlakozni hozzánk, beszélgetni, kérdezni, vagy válaszolni, üzeneteket küldeni, szavazni, akkor kérlek, szánj néhány másodpercet a regisztrációra.
Sajnálom,de hosszú távon a hidraulikacső vulkanizálódik a melegtől és elenged...
Akkor jön a fém cső. Vagy, ha bírja még pár évig akkor van még egy ugyan ilyen cső valahol itthon...
A régi cső egyszer elszállt 9 bárnál. Kb fél m-re voltam tőle. Úgy hirtelen elcsendesedett minden, csak a kompresszor tompa morgását hallottam. Meg láttam hogy apámnak mozog a szája, csak nem hallottam hogy mond is valamit (ő a garázs másik végébe volt)
Na de a csövet akkor megcsináltuk(csak persze eresztett) a fülem meg pár nap múlva már nem csengett.
Rosszabb meg csak nem lesz ez se. Főleg hogy most már van nyomáskapcsoló, ami 7.5 bár környékén kikapcsolja. Szóval ha el is száll, akkorát nem fog szólni.
Én anno Trabant 601 légszűrő házat építettem rá és a mai napig az van rajta. Nem sivatagban használom mindíg a műhelyen kívül dohogott és elég nagy a felülete 1x cseréltem filtert benne eddig.
A motorfelújítást kompresszorépítéssel kezdtem IFA sűrítő, IFA tartályés egy már majdnem eladott 4kW-os motor. Részletes videót készítek róla hamarosan, egyenlőre a hét végi sikeres homokfújási próbáról egy rövid videó. Ezen a legnagyobb (7mm-es) fúvókát használom.
Jelenleg a szárítórendszer összeépítésével foglalatoskodom, de közben tervezgetek egy homokszóró kabint is.
Komment