Ts felni a nyerő!
Tegnap cseréltem egy párat,és ezeket faragom nagyfékdobos kerekekhez a T-5-H-ba,és nem érdekel tudom az már túléli a motort!Lehet még jobban is gyorsul majd!
Igyaz a szakértők észreveszik,de ők nem motoroznak,csak a tréleren!
Tegnap cseréltem egy párat,és ezeket faragom nagyfékdobos kerekekhez a T-5-H-ba,és nem érdekel tudom az már túléli a motort!Lehet még jobban is gyorsul majd!
Igyaz a szakértők észreveszik,de ők nem motoroznak,csak a tréleren!

- - - Updated - - -
Szerintem meg, ha anno egybe festették, akkor restauráláskor nekünk is egybe illene.
Ezt nem a konkrét motorhoz fűztem hozzá, csak úgy általánosságban.
Ezt nem a konkrét motorhoz fűztem hozzá, csak úgy általánosságban.
)- - - Updated - - -
Én pont ezzel a dilemmával küzdök ! Az Izs 49 kerekeit kéne rendbe tennem, de annak a fékdobja 2-3mm-es lemez. Ráadásul ,állítólag 7 különböző méretű küllőt tartalmaz. Ha én azt újra fűzöm, abból minden lesz, csak vizsgaképes fék nem. (Ha csak Tibi nem készít nekem esztergált agyakat a cnc-n)
De az sem jobb , ha az adott állapotú kereket lefújod a kívánt színre , és a laza küllők - legalább is a nem egyformán megfeszített küllők - miatt , majd a "nyócas" ugrik bele ! Arról meg ne is beszéljünk , hogy a laza küllők miatt a ráf , niplik által terhelt felülete ki tudja milyen állapotban van , (lehet kiszakadás határán , vagy a küllőanya nyaka meg van kopva !!!) ez pedig csak széfűzés után lesz látható .... (bár nem törvényszerű ! ) Ha már szét van fűzve , már meg kell csinálni tisztességesen. 

Igaz nem biztos hogy valaki a "restaurálás"
után még használni is akarja ????
Majd ahogy Mátéapu is írta , lehet Tréleren motorozni vele .

Múltkor vérzett is a szivem, amikor elektronikai lomtalanítás volt, és láttam a szép, lakkozott fakávás antik rádiókat kikandikálni a konténerből.
Komment