Ha szeretnél csatlakozni hozzánk, beszélgetni, kérdezni, vagy válaszolni, üzeneteket küldeni, szavazni, akkor kérlek, szánj néhány másodpercet a regisztrációra.
Helló nem tudom hogy ide vág-e a téma nekem egy kawasaki van és azt szeretném már régóta megtudni hogy hogy lehetne újra festeni a kapcsolok fel iratait ha valaki tudna mondani valami kreatív megoldást jó lenne.
sziasztok elképzelhető hogy a motorom csak 40-et megy? a meghajtó szerkezetet kicseréltem most megint szétszedem az órát ehez vettem új peremet csak tanácsot szeretnék kérni hogy miként kell rászoritani az órára nem szeretném eltörni.
sziasztok elképzelhető hogy a motorom csak 40-et megy? a meghajtó szerkezetet kicseréltem most megint szétszedem az órát ehez vettem új peremet csak tanácsot szeretnék kérni hogy miként kell rászoritani az órára nem szeretném eltörni.
Álltalában van a kilóméter óra számlapján egy vonal, jelölés, amit csak akkor látsz, ha a keret, üveg le van szerelve, hol kell nyugalmi állásban álnia a mutatónak.(nincs a visszatérítő rugónak feszitése) ha nincs ilyen akkor azzal a hozzászólóval értek egyet aki a pecek mögé teszi fel és átemei!!! a 0 pontra. Ezt pedig a legegyszerűbb úgy végrehajtani, hogy a mutató hegyénél egy vékony fogpiszkálóval megemeled a pecekfölé.(ha véletlenül lecsuszik nem sérted meg a számlapot)
Ha nem is száz éve, de valóban elég régóta. Nem a legolcsóbb hely, de amit eddig odavittem, azt rendben megcsinálták.
Más kérdés, hogy a régebbi órákat kis odafigyeléssel az ügyeskezű veterános otthon is szépen meg tudja javítani - a peremezés az, amit érdemes megfelelő céleszközzel bíró szakemberre bízni, hogy szép és tartós legyen.
Én szintén Haudekékhoz vittem az órámat. A házat belül fehérre, kívül szürkére festettem, a szerkezetet megpucoltam és Haudek Mester építette össze. A számlap gyártásában is segített. Volt egy viseltes eredeti számlápom, és az alapján lett új készítve.
Íme ilyen lett:
Fehérszámlapos Pannónia órát raknék össze, eléggé megsárgult a műanyag,
azt mivel lehet eredményesen kifehéríteni?
A számokat mivel festettétek be feketére?
Illetve van egy kézzel írott kis egyedi sorszám is, azt milyen kis irkával csinálhatták anno, és mivel lehetne reprodukálni?
Kérem tapasztaltabbak válaszát! Köszönöm.
Sziasztok!
A 140-es fehér számlapos órámnak van egy nagy problémája. Hol méri a megtett távolságot hol nem...
Ma rászántam magam és szétszedtem. Meg is lett elég hamar a hiba:
Szerintetek mit tudok ezzel csinálni?
Legegyszerübb,ha felcseréled az utolsóval amig nem lessz alkatrészed,
ha jól látom a kis fogaskerék sérült,
ha privátban megadod a cimed küldök,néhány napon belül.
A másik probléma pedig hogy a sebességmérő eléggé pontatlan és nagyon kileng(50-nél 60 és 80 között lengedezik)
Olvastam itt a témában hogy a mutatónak kell némi előfeszítés. Most kicsit előrébb raktam. Esélyes hogy jó lesz ez is?
(jó lenne ha jó lenne ez a fránya óra aztán a randa bicikli kilométerórát leszedhetném már végre)
a sebességmérő eléggé pontatlan és nagyon kileng (50-nél 60 és 80 között lengedezik)
Ugyanez a probléma van a P12-esen is: a sebességmérő és a távolságmérő is kb. 20-20 %-ot csal.
A kérdésem az lenne,hogy hogyan tudnám ezt a problémát orvosolni?
Előre is köszi a segítséget
A mutató nagyobb mértékü ingadozása szorulásra akadozásra utal,végig kell nézni a spirált nem e akadozik meghajlitott állapotban ,a meghajtó alkatrészeit is ellenőrizni kellene.Egy kis zsir és olaj sokszor csodákat tesz!
És ha minden jó ,akkor következik az óra,sajnos nekem négy órából mindnek ugynaz a spiáter öntvény deformálódott,repedt porlott.esélyes a hasonló probléma,ha nem akkor más alkatrész sérült vagy kopott.
A nagyobb előfeszités a mutatónál nagy mértékü sebességeltérést okoz,ezt nem ajánlom.
A sebességeltérést okozhatja más méretü külsőgumi,kerékméret,és a meghajófogaskerék fogszáma.
Komment