Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Kilométeróra javítása

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    #31
    Kilométeróra javítás:
    Haudeknél, Budapest XIII. ker Alig u. !
    Már száz éve! :-))
    apacsavo kedvelte ezt.

    Komment


      #32
      sepy kedvelte ezt.

      Komment


        #33
        Helló nem tudom hogy ide vág-e a téma nekem egy kawasaki van és azt szeretném már régóta megtudni hogy hogy lehetne újra festeni a kapcsolok fel iratait ha valaki tudna mondani valami kreatív megoldást jó lenne.

        Komment


          #34
          km óra

          sziasztok elképzelhető hogy a motorom csak 40-et megy? a meghajtó szerkezetet kicseréltem most megint szétszedem az órát ehez vettem új peremet csak tanácsot szeretnék kérni hogy miként kell rászoritani az órára nem szeretném eltörni.

          Komment


            #35
            csacsa73 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
            sziasztok elképzelhető hogy a motorom csak 40-et megy? a meghajtó szerkezetet kicseréltem most megint szétszedem az órát ehez vettem új peremet csak tanácsot szeretnék kérni hogy miként kell rászoritani az órára nem szeretném eltörni.
            Hali!

            Ezt olvasd el:http://veteran.forum.hu/felujitasi-f....html#post3316

            Üdv

            Komment


              #36
              Álltalában van a kilóméter óra számlapján egy vonal, jelölés, amit csak akkor látsz, ha a keret, üveg le van szerelve, hol kell nyugalmi állásban álnia a mutatónak.(nincs a visszatérítő rugónak feszitése) ha nincs ilyen akkor azzal a hozzászólóval értek egyet aki a pecek mögé teszi fel és átemei!!! a 0 pontra. Ezt pedig a legegyszerűbb úgy végrehajtani, hogy a mutató hegyénél egy vékony fogpiszkálóval megemeled a pecekfölé.(ha véletlenül lecsuszik nem sérted meg a számlapot)
              OdinHEM, sepy és 2 további látogató kedvelte ezt.

              Komment


                #37
                ApaE eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                Alig utca 12.

                Ha nem is száz éve, de valóban elég régóta. Nem a legolcsóbb hely, de amit eddig odavittem, azt rendben megcsinálták.

                Más kérdés, hogy a régebbi órákat kis odafigyeléssel az ügyeskezű veterános otthon is szépen meg tudja javítani - a peremezés az, amit érdemes megfelelő céleszközzel bíró szakemberre bízni, hogy szép és tartós legyen.
                Én szintén Haudekékhoz vittem az órámat. A házat belül fehérre, kívül szürkére festettem, a szerkezetet megpucoltam és Haudek Mester építette össze. A számlap gyártásában is segített. Volt egy viseltes eredeti számlápom, és az alapján lett új készítve.
                Íme ilyen lett:
                sepy és Che kedvelte ezt.

                Komment


                  #38
                  Fehérszámlapos Pannónia órát raknék össze, eléggé megsárgult a műanyag,
                  azt mivel lehet eredményesen kifehéríteni?
                  A számokat mivel festettétek be feketére?
                  Illetve van egy kézzel írott kis egyedi sorszám is, azt milyen kis irkával csinálhatták anno, és mivel lehetne reprodukálni?
                  Kérem tapasztaltabbak válaszát! Köszönöm.

                  Komment


                    #39
                    Szia!
                    Ebben a topicban már írtak erről, itt nézd meg:

                    Pannónia km-órák
                    Utoljára szerkesztve a következő által: taluga; 2013 máj. 14, 20:00.
                    Duke kedvelte ezt.

                    Komment


                      #40
                      Én Hatvanba szoktam vinni ismerősömnek felújításra km órát. Szépen és jól dolgozik és nem csak Pannóniát csinál.

                      Komment


                        #41
                        Sziasztok!
                        A 140-es fehér számlapos órámnak van egy nagy problémája. Hol méri a megtett távolságot hol nem...
                        Ma rászántam magam és szétszedtem. Meg is lett elég hamar a hiba:
                        Click image for larger version

Name:	P6100105.jpg
Views:	2
Size:	189.0 KB
ID:	137619
                        Szerintetek mit tudok ezzel csinálni?

                        Komment


                          #42
                          Legegyszerübb,ha felcseréled az utolsóval amig nem lessz alkatrészed,
                          ha jól látom a kis fogaskerék sérült,
                          ha privátban megadod a cimed küldök,néhány napon belül.
                          joker, OdinHEM és heeegany kedvelte ezt.
                          "Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.

                          Komment


                            #43
                            A másik probléma pedig hogy a sebességmérő eléggé pontatlan és nagyon kileng(50-nél 60 és 80 között lengedezik)
                            Olvastam itt a témában hogy a mutatónak kell némi előfeszítés. Most kicsit előrébb raktam. Esélyes hogy jó lesz ez is?

                            (jó lenne ha jó lenne ez a fránya óra aztán a randa bicikli kilométerórát leszedhetném már végre)

                            Komment


                              #44
                              Helló!

                              heeegany eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                              a sebességmérő eléggé pontatlan és nagyon kileng (50-nél 60 és 80 között lengedezik)
                              Ugyanez a probléma van a P12-esen is: a sebességmérő és a távolságmérő is kb. 20-20 %-ot csal.
                              A kérdésem az lenne,hogy hogyan tudnám ezt a problémát orvosolni?
                              Előre is köszi a segítséget

                              Komment


                                #45
                                A mutató nagyobb mértékü ingadozása szorulásra akadozásra utal,végig kell nézni a spirált nem e akadozik meghajlitott állapotban ,a meghajtó alkatrészeit is ellenőrizni kellene.Egy kis zsir és olaj sokszor csodákat tesz!
                                És ha minden jó ,akkor következik az óra,sajnos nekem négy órából mindnek ugynaz a spiáter öntvény deformálódott,repedt porlott.esélyes a hasonló probléma,ha nem akkor más alkatrész sérült vagy kopott.
                                A nagyobb előfeszités a mutatónál nagy mértékü sebességeltérést okoz,ezt nem ajánlom.
                                A sebességeltérést okozhatja más méretü külsőgumi,kerékméret,és a meghajófogaskerék fogszáma.
                                OdinHEM kedvelte ezt.
                                "Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.

                                Komment

                                Ugrás az oldal tetejére
                                Working...
                                X