Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Helyzet jelentés Cz -sek nek!

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    #31
    ...és az belinkelt elektromos kütyüről nem mondatok véleményt ?
    100 kPa felhasadási nyomás miatt szerintem nem alkalmas ilyen célra. Ok, hogy kicsi nyomáskülönbségeket lehet vele mérni, de azért 1 bar ilyen helyen bármikor előfordulhat.

    Utána kellene járni annak, hogy mekkora nyomást bír tartósan az a szivattyú. Ha a 0,2-0,3 bar-t tartósan tudja jelentős résveszteség nélkül, akkor be kell tenni a rendszerbe egy akkora fojtást, ami kb ekkora nyomást okoz, és berakni egy 0,2 bar-os gombát + 1 visszajelző lámpát a műszerfalra. Csak ugye a pakliban az is benne van, hogy megragad az a szelep, amit szét szoktak csavarozni, és a szivattyú nem tudja átnyomni rajta az olajat. A nyomás ugye ekkor is felépül, lámpa nem világít, a motor meg sül...

    Komment


      #32
      Húúú... de büszke lennék , ha az én ötletem lenne a befutó ! Szeretem ha egy olyan problémát tudok megoldani -amihez tök hülye vagyok - csak józanul és kivülálló szemszögből megközelítve a a dolgot gondolkodok

      - - - Updated - - -

      gesszti eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
      Csak ugye a pakliban az is benne van, hogy megragad az a szelep, amit szét szoktak csavarozni, és a szivattyú nem tudja átnyomni rajta az olajat. A nyomás ugye ekkor is felépül, lámpa nem világít, a motor meg sül...
      --igen , ez igaz , akkor csak marad a vizuális módszer

      --ez így nem állja meg a helyét , mert ha "szétcsavarozták a szelepet " meg amúgy is S@r a rendszer akkor minek tennék rá bármilyen figyelő megoldást
      OdinHEM, Fergusson és CZsolti kedvelte ezt.

      Komment


        #33
        Mi van akkor, ha mindenki ötletét(ötleteit) összegyúrjuk?

        - Szívó ágba omegaív. (A tartály elvileg bárhol lehet.)
        - Nyomásérzékelős kütyü a nyomóágba;
        - A benzintankba bedig 1:50-es keverék.

        Rizikófaktor gyakorlatilag nulla. A szivattyú szállítását a keverési arányhoz kell belőni.

        - - - Updated - - -

        Meglódult az agyam!

        Két nyomáskülönbség érzékelővel kell megoldani. Mindkét ágba egyet-egyet. A szívóágban és a nyomóágban is mérhető a feszültség. Ha a szivattyú nem szállít, de a nyomás kialakul, akkor a szívóágban nincs vákuum, tehát itt nullához közelít. Ha elfogy simán, akkor meg mindkét ágban szintén 0V lesz a feszkó. A kijelzést utána már lehet kombinálni. Én egyszerű voltmérőkkel oldanám meg (2 db). Lehet persze analóg erősítős IC-s kapcsolásos LED-es kijelzős apóka...sza. Ehhez viszont nem értek, ezért itt most kapcsolási rajzot tőlem ne várjon senki.

        Valami ilyesmit gondoltam egyébként: https://hu.wikipedia.org/wiki/M%C5%B...pcsol.C3.A1sai

        Utoljára szerkesztve a következő által: CZsolti; 2015 jún. 26, 11:58.

        Komment


          #34
          CZsolti eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
          Lehet persze analóg erősítős IC-s kapcsolásos LED-es kijelzős apóka
          ....fokozzuk , minek a kijelzó ? ---leveszi a gyujtást
          OdinHEM kedvelte ezt.

          Komment


            #35
            fokozzuk , minek a kijelzó ? ---leveszi a gyujtást
            ...hegynek felfelé kanyarban. Jó ötlet.
            OdinHEM és sepy kedvelte ezt.

            Komment


              #36
              Az a szelep mint írtam csak a henger és a karburátor között fellépő lengő mozgás ne tudja akadályozni az olaj útját. Tehát a szívócsőben a henger irányában mindíg nyitott nem egy bizonyos nyomás elérése után nyit és visszafele zár csak ez fontos! Ez egy golyós visszacsapó szelep mely most is működik. Az előzőekben ezt azért részleteztem mert nekem is van olyan mibe bele piszkáltak " ez nem nőgyógyász megállapítás" és fordítva működne ami nem jó hisz enyomta a szivattyú a csövet a szelepről!- Zárt rendszer lett és feltudott épülni a nyomás!!.Nem a rendszer kaki csak a bele kókányolás okozhat gondot és erre jó odafigyelni. Nyomáskapcsoló ezért nem lenne jó csak olyan megoldás mely figyeli az áramlást pl. a cső színe megváltozik olaj nélkül!.

              Komment


                #37
                figyeli az áramlást
                0,5 liter / óra áramlást elég nehéz figyelni bármivel is online. Itt meg ekkora mértékről van szó. Amire kifogy a csőből az olaj, arra rég besült a motor.

                A 0,5 liter/ óra mennyiség annyit jelent, hogy egy 6 mm belső átmérőjű csőben másodpercenként kb. ~5 mm-t halad az olaj. Ezt menet közben meglátni... ?
                Utoljára szerkesztve a következő által: gesszti; 2015 jún. 26, 12:18.
                Fergusson kedvelte ezt.

                Komment


                  #38
                  ...máshonnan közelítve -----ha kimostuk az olajtartájt , odafigyelünk mit-miből öntünk bele , jó a szivattyu , jó a szelep ,

                  ---mikor megy tönkre ? hány 10 000 km- t megy el gond nélkül egy motor ....mongyamtovább ?
                  sepy, UK és 4 további látogató kedvelte ezt.

                  Komment


                    #39
                    ---mikor megy tönkre ? hány 10 000 km- t megy el gond nélkül egy motor ...mongyamtovább ?
                    Sztem ez a megoldásod lesz a célravezető,és elfogadott.

                    Komment


                      #40
                      0,5 liter / óra
                      Az min 20l benzin. Egy kicsit kevesebbel kell számolni.
                      sepy kedvelte ezt.

                      Komment


                        #41
                        Nagyságrend miatt írtam. (azért, ha meg van csiklandozva a gázkar, és ha nagy gáz mellett bővebben is adagolja az olajat a rendszer, akkor majdnem megvan a fél liter)

                        Komment


                          #42
                          mikor megy tönkre ? hány 10 000 km- t megy el gond nélkül egy motor
                          És kezdjük előről! ha belekeverjük az olajat az nem romlik és kopik.......csak a feledékenységi tényező marad!
                          Viszont lehet elektromosan,mechanikusan adagolni a kockázat nagyobb!Kéretik választani kinek mi éri meg!!!!!!!!!!..............
                          Utoljára szerkesztve a következő által: mátéapu; 2015 jún. 26, 20:35.
                          OdinHEM és Fergusson kedvelte ezt.
                          "Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.

                          Komment


                            #43
                            Tegnapi napon jelentem tisztelettel tiszta tankkal és szivattyúval megtörtént a " bemelegítő" kör 20km.
                            St.Z.350, Titus és 9 további látogató kedvelte ezt.

                            Komment


                              #44
                              sepy eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                              Egy bukócsőre mely a Sport-ra való vevő lennék.
                              Esetleg valami ilyesmi?
                              Click image for larger version

Name:	IMG_20150630_201645.jpg
Views:	2
Size:	198.2 KB
ID:	144831Click image for larger version

Name:	IMG_20150630_201703.jpg
Views:	1
Size:	195.8 KB
ID:	144832Click image for larger version

Name:	IMG_20150630_201713.jpg
Views:	4
Size:	197.0 KB
ID:	144833Click image for larger version

Name:	IMG_20150630_201742.jpg
Views:	2
Size:	199.9 KB
ID:	144834
                              A tartószerkezete egy 33,3x1,5-ös csőre van hegesztve. A tartószerkezet pedig bilincsekkel, csavarokkal a vázhoz fogatva. A bukócső meg bedugva két oldalról a colos csőbe és csavarokkal rögzítve benne.
                              Szóval a colos cső elég sok motorra rászabható, csak az alsó és a felső cső közötti távolság adott.

                              Ez pedig a testvére annak ami a motoromon van. Ez nincs méretre vágva, ezt a leendő gazdájára hagyom :Click image for larger version

Name:	IMG_20150701_182122.jpg
Views:	2
Size:	198.2 KB
ID:	144835
                              És egy méretezett rajz:Click image for larger version

Name:	V6_1-page-001.jpg
Views:	1
Size:	170.8 KB
ID:	144836
                              A két vége valamivel hosszabb mint 100mm

                              Komment


                                #45
                                Kedves Márkatársaim az Úrban! Egy régi gondra szeretném felhívni figyelmeteket .A CZsolti javaslatát , ötletét felhasználva javítottam a gépem még a Mátrai túra előtt és bevált a dolog. Sokat panaszkodtam a kuplung automata felőli olaj folyás - szivárgásra. A túra előtt cseréltem a kislánckeréknél simeringet és esztergáltattam egy új távtartó gyűrűt a lánckerék alá 0,1 mm-rel nagyobb átmérőjűre/ C45-ből/ és még egy lényeges Zsolti javaslatára ennek a távtartónak a csapágy felől eső felét 45 fokban letörték természetesen a belső / kisebb átmérő/ felé.Ebbe a keletkezett résbe a tengelyre ráhúzva tettem egy 24x1,5 mm -es olajálló " O " gyűrűt. Tehát szerelési sorrend: O gyűrű a tengelyre , távtartó, lánckerék, biztosító lemez és az anya. Szivárgás nincs csak a hő által megolvadt és a centrifugális erő hatására kiverődő Láncspré nyomai találhatók . Cseréltem már jobb minőségűre mondván az nem csapódik de nagy melegben ez nem igaz , Zsóri fürdőtől mikor kanyarodtunk ki a hőmérő 40° ot mutatott helyenként állt a levegő nesze neked léghűtés. Meleg ide vagy oda hősiesen állta a sarat a gép pedig Gyöngyösre menet elég alattomosak az emelkedők.

                                Komment

                                Ugrás az oldal tetejére
                                Working...
                                X