Titus írtad, hogy miket krómoztattál le azok körülbelül mennyibe kerültek/hova lenne érdemes vinni a krómoztatni való alkatrészt? Esetleg eleve krómozottat venni és cseredarabokat adni érte (persze itt nem szőrbe gondolom a cserét)?
Közlemény
Collapse
No announcement yet.
Csepel 125 festés
Collapse
X
-
Már elég régen volt, talán 6 éve, úgy hatvanezer Ft körüli áron jött ki az egész. Akkor még Székesfehérvár mellett, Sárszentmihályon, de az idő közben bezárt. Utoljára két éve Budapestre a Soroksári útra vittem egy doboz alkatrészt. Mindkét helyen alárezeztek, Sárszentmihályon olyan vékony volt néhol a króm, hogy inkább a rezet lehetett látni A Soroksári úton nekem úgy tűnt, mintha húsosabb krómréteget tennének rá. Talán kicsivel ezért drágább is. A várakozási idő minimum egy hónap. Ha sietsz, akkor lehet cserélni is, ezek az alkatrészek általában vannak a kereskedőknél készleten. Mondjuk ha nem teljesen ép amit viszel nekik akkor szerintem nem cserélik be. A krómozás áráért viszont most a vaterán épp árulnak rozsdamentes anyagból utángyártott kipufogókönyököt, az nem megy tönkre soha. A többi Csepelemhez már megvettem előreUtoljára szerkesztve a következő által: Titus; 2017 nov. 05, 20:27.
- 4 likes
Komment
-
Sziasztok!
Örömmel vettem észre, hogy végre valaki konkrét témát indított T-Csepel festés ügyben. Annak idején hozzám került egy ezüsttankos, mert egy felújítandó D-Csepel "keresés" közben belebotlottam és beleszerettem rögtön, papíros volt így ideális motornak gondoltam...
Az érdekesség az, illetve azért is írom le ezt, hiszen a vaterás képen a motorom szerepel (nem vaterán vettem meg)
A motor olyan szinten konzerválva volt, hogy áttisztítást követően be is indult, mint a képen is látszik. Problémája volt, hogy a karburátor torok kopott volt és csavar meghúzást követően is fals levegőt szívott, így mint a kép is bizonyítja bő üzemanyaggal pöffent be! Videót is csináltam róla, az is megvan.
A blokkot megbontottam, mert a csapágyhelyek kikoptak annyira, hogy a főtengely nem csak golyós csapágyon forgott, hanem a csapágy külső "siklócsapágyként" járt körbe a blokkban.
Rengeteg képet csináltam az alkatrészekről, úgy ahogy hozzám került. Az első sárhányón is nagyon szép a csíkozás, a hátsót sajnos már cserélték, mert arany csíkos volt!
A felnik közül a hátsó teljes mértékben elhagyta a festék színét, az elsőn viszont 1 negyed köríven még látható volt a szín: ezüst betét, vékony fehér kontúrral kihúzva.
Időközben sikerült vennem egy még szebb állapotú tankot, ezen látszik minden csíkozás. Sajnos a másik oldala teljesen rozsda martaléka lett. :/
Jelenleg a blokk felújítva, szerencsére mérnökként volt lehetőségem a megmunkálási eljárások alkalmazására, így ez már összeállt főtengely felújítást követően. Egyedül a henger lett festve, de nincs polírozva semmi rajta és nem is lesz.
Kevés alkatrészt krómoztattam (csak ami króm volt eredetileg is), illetve van ami még cink-nikkeleztetésre vár. A festéshez nem nyúltam, nem volt szívem tönkretenni egy ilyen emléket..
Sajnos a vázat hegeszteni kellett, mert a blokktartók használhatatlanok voltak rajta. A teleszkópszárat valaki alulról megfúrta, mert nem tudta kitekerni a koronás anyát, így ezt is javítani kellett.
Mint látható a hátsó ülés is tákolmány. Próbáltam az évek alatt mindent beszerezni hozzá, nem volt könnyű mutatvány. Pedig azt hinné az ember a képek alapján, hogy ezzel már nincs munka csak egy gyors törölgetés...7 képek
- 9 likes
Komment
-
Szia Peti!
Ez tényleg ugyanaz a motor! Na legalább egyszer(vagy többször) élőben is láthatom amit valamikor ,,régen" megcsodáltam monitoron keresztül majd megörökítésre méltónak találtam Unalomig ismételt szöveg de igaz, hogy kicsi a világ.
zolle: nagyon szívesen! A cserénél az is előny, hogy meg tudod nézni a motorra kerülő alkatrészt mielőtt fizetsz, esetleg elveszel egy másikat ha van rajta egy kis hiba. A krómozónál válogatni nem lehet, ott azt kapod amit ki tudtak hozni az alkatrészeidből.
- 1 like
Komment
-
Így kell csíkozni rácok, ez nem olyan nagy dolog.....
https://www.facebook.com/BikersTech/...0481429461381/
- 5 likes
Komment
-
sepy eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseÉn képtelen lennék rá nem érzek magamban annyi tehetséget.
- 3 likes
Komment
Komment