Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Csepel 125 festés

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    #46
    Titus írtad, hogy miket krómoztattál le azok körülbelül mennyibe kerültek/hova lenne érdemes vinni a krómoztatni való alkatrészt? Esetleg eleve krómozottat venni és cseredarabokat adni érte (persze itt nem szőrbe gondolom a cserét)?

    Komment


      #47
      Már elég régen volt, talán 6 éve, úgy hatvanezer Ft körüli áron jött ki az egész. Akkor még Székesfehérvár mellett, Sárszentmihályon, de az idő közben bezárt. Utoljára két éve Budapestre a Soroksári útra vittem egy doboz alkatrészt. Mindkét helyen alárezeztek, Sárszentmihályon olyan vékony volt néhol a króm, hogy inkább a rezet lehetett látni A Soroksári úton nekem úgy tűnt, mintha húsosabb krómréteget tennének rá. Talán kicsivel ezért drágább is. A várakozási idő minimum egy hónap. Ha sietsz, akkor lehet cserélni is, ezek az alkatrészek általában vannak a kereskedőknél készleten. Mondjuk ha nem teljesen ép amit viszel nekik akkor szerintem nem cserélik be. A krómozás áráért viszont most a vaterán épp árulnak rozsdamentes anyagból utángyártott kipufogókönyököt, az nem megy tönkre soha. A többi Csepelemhez már megvettem előre
      Utoljára szerkesztve a következő által: Titus; 2017 nov. 05, 20:27.

      Komment


        #48
        Sziasztok!

        Örömmel vettem észre, hogy végre valaki konkrét témát indított T-Csepel festés ügyben. Annak idején hozzám került egy ezüsttankos, mert egy felújítandó D-Csepel "keresés" közben belebotlottam és beleszerettem rögtön, papíros volt így ideális motornak gondoltam...
        Az érdekesség az, illetve azért is írom le ezt, hiszen a vaterás képen a motorom szerepel (nem vaterán vettem meg)
        A motor olyan szinten konzerválva volt, hogy áttisztítást követően be is indult, mint a képen is látszik. Problémája volt, hogy a karburátor torok kopott volt és csavar meghúzást követően is fals levegőt szívott, így mint a kép is bizonyítja bő üzemanyaggal pöffent be! Videót is csináltam róla, az is megvan.
        A blokkot megbontottam, mert a csapágyhelyek kikoptak annyira, hogy a főtengely nem csak golyós csapágyon forgott, hanem a csapágy külső "siklócsapágyként" járt körbe a blokkban.
        Rengeteg képet csináltam az alkatrészekről, úgy ahogy hozzám került. Az első sárhányón is nagyon szép a csíkozás, a hátsót sajnos már cserélték, mert arany csíkos volt!
        A felnik közül a hátsó teljes mértékben elhagyta a festék színét, az elsőn viszont 1 negyed köríven még látható volt a szín: ezüst betét, vékony fehér kontúrral kihúzva.
        Időközben sikerült vennem egy még szebb állapotú tankot, ezen látszik minden csíkozás. Sajnos a másik oldala teljesen rozsda martaléka lett. :/

        Jelenleg a blokk felújítva, szerencsére mérnökként volt lehetőségem a megmunkálási eljárások alkalmazására, így ez már összeállt főtengely felújítást követően. Egyedül a henger lett festve, de nincs polírozva semmi rajta és nem is lesz.
        Kevés alkatrészt krómoztattam (csak ami króm volt eredetileg is), illetve van ami még cink-nikkeleztetésre vár. A festéshez nem nyúltam, nem volt szívem tönkretenni egy ilyen emléket..
        Sajnos a vázat hegeszteni kellett, mert a blokktartók használhatatlanok voltak rajta. A teleszkópszárat valaki alulról megfúrta, mert nem tudta kitekerni a koronás anyát, így ezt is javítani kellett.
        Mint látható a hátsó ülés is tákolmány. Próbáltam az évek alatt mindent beszerezni hozzá, nem volt könnyű mutatvány. Pedig azt hinné az ember a képek alapján, hogy ezzel már nincs munka csak egy gyors törölgetés...

        Komment


          #49
          Köszönöm Titus a válaszod.
          Valószínű, hogy én becserélem az alkatrészeit.
          Petiv köszi a tartalmas írást nagyon jól néz ki a géped és köszi, hogy "méretes" rajzot is csináltál a tankról D

          Komment


            #50
            Szia Peti!

            Ez tényleg ugyanaz a motor! Na legalább egyszer(vagy többször) élőben is láthatom amit valamikor ,,régen" megcsodáltam monitoron keresztül majd megörökítésre méltónak találtam Unalomig ismételt szöveg de igaz, hogy kicsi a világ.

            zolle: nagyon szívesen! A cserénél az is előny, hogy meg tudod nézni a motorra kerülő alkatrészt mielőtt fizetsz, esetleg elveszel egy másikat ha van rajta egy kis hiba. A krómozónál válogatni nem lehet, ott azt kapod amit ki tudtak hozni az alkatrészeidből.

            Komment


              #51
              Így kell csíkozni rácok, ez nem olyan nagy dolog.....
              https://www.facebook.com/BikersTech/...0481429461381/

              Komment


                #52
                Szerintetek hány éve foghatja azt az ecsetet?

                Komment


                  #53
                  Azt nem tudni de ,hogy nem most vett először kézbe ecsetet és van szimetria érzéke is az biztos. Gyönyörű amit csinál de az a festés sem utolsó mire húzza a csíkot!

                  Komment


                    #54
                    Valamikor a Csepelekre Danuviákra, Pannőniákra stb pont így kézzel húzták a csíkot napi 8 órában és gondolom volt norma amit teljesíteni kellett

                    Komment


                      #55
                      Én képtelen lennék rá nem érzek magamban annyi tehetséget. A majolkár hölgyeket is csak csodáltam mikre képesek szabad kézzel!

                      Komment


                        #56
                        sepy eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                        Én képtelen lennék rá nem érzek magamban annyi tehetséget.
                        Biztos azért mert nincs.. Én is csak ámulok-bámulok lézerkezű Józsi munkáin. Én ragasztani sem tudok oly egyenesen mint amit Ő szabad kézzel húz.

                        Komment


                          #57
                          Sziasztok! A napokban sikerült hozzájutnom egy ezüsttankoshoz! Egész szépen megmaradt a tankon a festés és a csepel (matrica vagy nem tudom mi a helyes), ha valakit érdekel szívesen töltök fel róla képeket!

                          Komment


                            #58
                            Ez szuper lenne,ha látszanának a csíkozás kezdetei,íve, a matrica színei
                            "Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.

                            Komment


                              #59
                              Csíkozâs sajnos nem de a matrica nagyon jol latszik!

                              Komment


                                #60
                                Köszönjük, jó képek! Ha lehetne még fotós kérdés, a kerekről is tudnál feltenni közeli képet? Elvileg ott is piros és fehér csík fut körbe egymás mellett. A piros mintha látszana is.

                                Komment

                                Ugrás az oldal tetejére
                                Working...
                                X