Üdv mindenkinek!---megint csak bocsánat kéréssel kezdem--de ha valaki pontosan betü szerint olvassa az irásom nem hiszem hogy bárkit megbántottam volna a HITÉBEN .
azért had jegyezzem meg tisztelt -nyuszifül :azért a "restaurálás" szóval illik nagyon csinnyán bánni-én nagyon kevés "restaurált" motort látok szana-szét az országban-látok viszont sok-sok gyönyörü csepelt,danuviát........stb amiket a tulajok becsületére mondva megmentenek az utókornak,motoroznak,kiállitanak.....és nagyon jól érzik magukat (igy helyes!!!)
--de kérdem én:hány van nitróvalfestve,hányon van Mátrafém lánc,hányon van Emergé gumi,hányban van bakelit akumlátor,hány van összerakva feketitett 11mm laptávu m6 anyával.........? és ezek csak a látható "-restaurálási"problémák.
--itt kérdem akkor én vagyok az ertnek mert azt mondom hogy esetleg -ez Ön szavaival álve-egy hengerhiányos 20 évekbeli motorra (amugy menthető jó állapotu-alkatrész beszerezhetetlen vagy csak aranyért) ,irodalom -fénykép alapján egy hiper CNC gépen legyártok egy nikasilos hengert yamaha dugóval ...stb-ezután kiviszem emberek közé és olyant láthatnak amit csak könyvekben--akkor én csaló vagyok ?
-mert szeretném ha jól müködne egy csomó találkozón?-szóval a restauráls szót csak módjával vágjuk egymás fejéhez.
De természetesen elöre bocsánatát kérem mert nem ismerem a munkásságát,csak egy kicsit árnyalni próbáltam a FHÉR-FEKETÉT.
Tisztelt dino 125ad!
Önnek csak annyit tanácsolnék hogy nézzen be a RÓNA-hoz hátha tapasztal némi fejlődést náluk,estleg néhány infó verseny robogósoktól .....stb.
Az ém tapasztalataimat persze nem kell elfogadni.(Bár igy zárójelben megjegyezném Pannónia nagyfékböl-csak max 1500ft-os börze hulladékból,250-es 30LE-ős verseny benellikre gyártok első féket RÓNA ragasztással)
A horganyzás, eloxálás......stb persze hogy régi dolgok--de ha figyelmesen olvas --án azt irtam :-tchnológiák érhetők el MINDENKINEK........
ezért nem szükséges otthoni "alternativákkal" dolgozni.
De teljes mértékben osztom az ön véleményét:"mindenki azt főz amit akar,és tud!"
azért had jegyezzem meg tisztelt -nyuszifül :azért a "restaurálás" szóval illik nagyon csinnyán bánni-én nagyon kevés "restaurált" motort látok szana-szét az országban-látok viszont sok-sok gyönyörü csepelt,danuviát........stb amiket a tulajok becsületére mondva megmentenek az utókornak,motoroznak,kiállitanak.....és nagyon jól érzik magukat (igy helyes!!!)
--de kérdem én:hány van nitróvalfestve,hányon van Mátrafém lánc,hányon van Emergé gumi,hányban van bakelit akumlátor,hány van összerakva feketitett 11mm laptávu m6 anyával.........? és ezek csak a látható "-restaurálási"problémák.
--itt kérdem akkor én vagyok az ertnek mert azt mondom hogy esetleg -ez Ön szavaival álve-egy hengerhiányos 20 évekbeli motorra (amugy menthető jó állapotu-alkatrész beszerezhetetlen vagy csak aranyért) ,irodalom -fénykép alapján egy hiper CNC gépen legyártok egy nikasilos hengert yamaha dugóval ...stb-ezután kiviszem emberek közé és olyant láthatnak amit csak könyvekben--akkor én csaló vagyok ?
-mert szeretném ha jól müködne egy csomó találkozón?-szóval a restauráls szót csak módjával vágjuk egymás fejéhez.
De természetesen elöre bocsánatát kérem mert nem ismerem a munkásságát,csak egy kicsit árnyalni próbáltam a FHÉR-FEKETÉT.
Tisztelt dino 125ad!
Önnek csak annyit tanácsolnék hogy nézzen be a RÓNA-hoz hátha tapasztal némi fejlődést náluk,estleg néhány infó verseny robogósoktól .....stb.
Az ém tapasztalataimat persze nem kell elfogadni.(Bár igy zárójelben megjegyezném Pannónia nagyfékböl-csak max 1500ft-os börze hulladékból,250-es 30LE-ős verseny benellikre gyártok első féket RÓNA ragasztással)
A horganyzás, eloxálás......stb persze hogy régi dolgok--de ha figyelmesen olvas --án azt irtam :-tchnológiák érhetők el MINDENKINEK........
ezért nem szükséges otthoni "alternativákkal" dolgozni.
De teljes mértékben osztom az ön véleményét:"mindenki azt főz amit akar,és tud!"
Komment