mátéapu eredeti hozzászólása
Hozzászólás megtekintése
Közlemény
Collapse
No announcement yet.
Pannonia T1 - 1963
Collapse
X
-
Csak egy ötlet ha van esztergályos cimbid akkor legközelebb vegyél magadnak mert kb 2/3-ad áron kijössz. L45449/10 ebbe egy persely kell mert nagyobb a belső gyűrű átmérője mint a tengelyé amire ráhúzod. Koyo luxus KML is tökéletes mindkét márka tesztelve beépítve, illetve van harmadik is de az passz most nem jut eszembe a neve.
- 3 likes
Komment
-
Sziasztok! Az újáélesztés közepedte, ismét előkerült egy probléma:
A gyári gyújtás át lesz alakítva 12V-ra. Minden 6V-os elem (ok, a kürt nem ) le lesz cserélve, igen ám, de eljutottam az akkuig. Ha jól érzékelem, ide egy kb. 90x80x160-as méretű akku kellene, amit 6V-ban találok, de 12V-ban, nem.
Milyen 12V-os akkut lehet betenni a dobozba? Megküzdött már ezzel valaki? Ha van egy típus, meg tudnátok adni?
Köszönöm!
Komment
-
Halal eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseMilyen 12V-os akkut lehet betenni a dobozba?
http://elektro-shop.hu/?s=emos+b9653
- 3 likes
Komment
-
Halal eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseSziasztok! Az újáélesztés közepedte, ismét előkerült egy probléma:
A gyári gyújtás át lesz alakítva 12V-ra. Minden 6V-os elem (ok, a kürt nem ) le lesz cserélve, igen ám, de eljutottam az akkuig. Ha jól érzékelem, ide egy kb. 90x80x160-as méretű akku kellene, amit 6V-ban találok, de 12V-ban, nem.
Milyen 12V-os akkut lehet betenni a dobozba? Megküzdött már ezzel valaki? Ha van egy típus, meg tudnátok adni?
Köszönöm!Utoljára szerkesztve a következő által: heeegany; 2018 jún. 30, 00:11.
- 2 likes
Komment
-
heeegany eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
Én annó egyszerűen besétáltam az első útba eső aksi kereskedésbe a kezembe a méretekkel. A boltos rögtön mondta a méreteket látva hogy Pannóniába lesz? 12V-osban olyan méret valóban nem volt. De valami más volt ami befért volna a helyére. Aztán végül zselés aksit vettem én is.
- 4 likes
Komment
-
Halal eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintésenem a pannonia, de még a millimiéter szóval is meg kell küzdeni. Már a típusszám sem elég, lassan cikkszámot, vagy vonalkódot kell adni, máskülönben közli, hogy "olyan nincs".
Nem tudtak velem mit kezdeni...meg én sem velük...
Aztán Interneten vettem.
- 1 like
Komment
-
Lemezjáték eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintésealkatrész üzletbe mentem be
A szakembernek kötelező a minimálbért megadni,azóta szakembert nem alkalmaznak csak annyit amennyi a működési engedélyhez kell,viszont azt csak részidőben az engedélyek miatt......"Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.
- 1 like
Komment
-
A TLF 60/9..... blokkban nem találtam a fényképen látható olajozó furatot, van bontva tartaléknak egy T14........blokk is és abban sincs furat. Tudtok evvel kapcsolatban információt megosztani, hogy a furat megléte típus vagy évjárat függő?
Komment
-
Nem kötelező halálra izgulnod magad!
nem minden blokkban van furat,ettől függetlenül jól működnek( a 70-es motoromban nincs,az előző p10/70-esben volt....ez mégis szebben ketyeg,gazda alkatrész szerelő azonos és mégis.. Nenm igazán számít a furat,ha van akkor figyelni kell rá !!!!"Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.
Komment
Komment