atti69 eredeti hozzászólása
Hozzászólás megtekintése
Közlemény
Collapse
No announcement yet.
K55 avagy az "orosz csoda"
Collapse
X
-
ritt74 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése"Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.
Komment
-
mátéapu eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseMi a fene ez az audis lelet ?
- 2 likes
Komment
-
movisz eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseAuto Union"Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.
Komment
-
mátéapu eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseTudtommal az három karikás volt..........
- 3 likes
Komment
-
ritt74 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéser DKw 4 karika az Auto Union,"Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.
- 1 like
Komment
-
Igen az egyik legsikeresebb '45 előtti DKW tipus az RT125 volt .Alacsony ára , megbízhatósága, menetteljesítménye népszerűvé tette . '45 után a "licence"-ét vitte boldog - boldogtalan főleg mert fizetni sem kellett érte .Mivel Német ország a vesztesek oldalára került így le kellett nyelniük a békát . Gyártották a háború urán - mintegy jóvátételként beszerzett gépekkel, szerszámokkal, esetenként a raktárakból megszerzett alkatrészek felhasználásával - az oroszok K55 néven (az IZS-350 is DKW származék) , de próbálkozott vele még a Harley-Davidson is , bár kevesebb sikerrel . Sőt a korai Japán gépek alapjául is szolgált . A későbbi NDK-s MZ is, a DKW-s mérnökök bölcsőjében ringott , az adott tipusból bőven alkalmaztak megoldásokat emiatt .
Lehet mondani , hogy megjelenésekor megelőzte korát a masina . Viszont gyártották még akkor is , amikor már elavultnak számított ...
Az eredeti koncepció , és az "utángyártott változatok" minősége, sajnos köszönő viszonyban sincs egymással .
A négy karika ... igen AUDI , ami később tagja lett egy un. AUTO-UNION nevű egyesülésnek , aminek a Wanderer-en , és Horch-on kívül tagja volt a DKW is . (később az NSU-t is beolvasztották)
Ezzel magyarázható az öntvényen lévő jelölés is . Vagyis vagy eredeti DKW cuccról beszélünk , vagy az eredeti szerszámokkal gyártott alkatrészről .(Jóvátételként leszerelték , és elköltöztették az egész gyárat gépestől , szerszámostól ... ) Vagyis a "lekoppintás" kifejezés, nem tudom hogy megállja -é a helyét teljes mértékben . Bár az igazsághoz az is hozzátartozik , hogy az szovjet gépjárműtechnika kevévbé táplálkozik saját kútfőből (tisztelet a kivételnek) , szeret "mások jól bevált koncepcióját , design-ját használni" ....
Komment
-
zahi eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseIgen az egyik legsikeresebb '45 előtti DKW tipus az RT125 volt .Alacsony ára , megbízhatósága, menetteljesítménye népszerűvé tette . '45 után a "licence"-ét vitte boldog - boldogtalan főleg mert fizetni sem kellett érte .Mivel Német ország a vesztesek oldalára került így le kellett nyelniük a békát . Gyártották a háború urán - mintegy jóvátételként beszerzett gépekkel, szerszámokkal, esetenként a raktárakból megszerzett alkatrészek felhasználásával - az oroszok K55 néven (az IZS-350 is DKW származék) , de próbálkozott vele még a Harley-Davidson is , bár kevesebb sikerrel . Sőt a korai Japán gépek alapjául is szolgált . A későbbi NDK-s MZ is, a DKW-s mérnökök bölcsőjében ringott , az adott tipusból bőven alkalmaztak megoldásokat emiatt .
Lehet mondani , hogy megjelenésekor megelőzte korát a masina . Viszont gyártották még akkor is , amikor már elavultnak számított ...
Az eredeti koncepció , és az "utángyártott változatok" minősége, sajnos köszönő viszonyban sincs egymással .
A négy karika ... igen AUDI , ami később tagja lett egy un. AUTO-UNION nevű egyesülésnek , aminek a Wanderer-en , és Horch-on kívül tagja volt a DKW is . (később az NSU-t is beolvasztották)
Ezzel magyarázható az öntvényen lévő jelölés is . Vagyis vagy eredeti DKW cuccról beszélünk , vagy az eredeti szerszámokkal gyártott alkatrészről .(Jóvátételként leszerelték , és elköltöztették az egész gyárat gépestől , szerszámostól ... ) Vagyis a "lekoppintás" kifejezés, nem tudom hogy megállja -é a helyét teljes mértékben . Bár az igazsághoz az is hozzátartozik , hogy az szovjet gépjárműtechnika kevévbé táplálkozik saját kútfőből (tisztelet a kivételnek) , szeret "mások jól bevált koncepcióját , design-ját használni" ....
Komment
-
zahi eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseNézd meg a tipustáblát , kiderül hogy mid van ...
Komment
-
zahi eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése"... szalma lángból nem lesz kráter , nyúlból nem lesz hózentráger ... "
- 2 likes
Komment
Komment