Közlemény

Collapse
No announcement yet.

K55 avagy az "orosz csoda"

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    #76
    atti69 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    pazar lelet.. a kerítésnek támasztott indiánt meg otthagytad!?
    :d:d:d:d:d:d:d:d:d:d:d:d:d:d:d:d:d:d:d:d:d:d

    Komment


      #77
      Van új a nap alatt

      Click image for larger version

Name:	IMG_20200424_195101.jpg
Views:	256
Size:	36.7 KB
ID:	222814 Click image for larger version

Name:	IMG_20200425_101911.jpg
Views:	206
Size:	23.3 KB
ID:	222815 Click image for larger version

Name:	IMG_20200424_195138.jpg
Views:	198
Size:	27.8 KB
ID:	222816 Click image for larger version

Name:	IMG_20200425_101352.jpg
Views:	213
Size:	72.1 KB
ID:	222817

      Komment


        #78
        ritt74 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
        Click image for larger version  Name:	IMG_20200425_101352.jpg Views:	0 Size:	72.1 KB ID:	222817




        Mi a fene ez az audis lelet ?
        "Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.

        Komment


          #79
          Szerintem Auto Union vagy is NSU talan

          Komment


            #80
            mátéapu eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
            Mi a fene ez az audis lelet ?
            Pontaz aminek látszik német K55

            Komment


              #81
              movisz eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
              Auto Union
              Tudtommal az három karikás volt..........
              "Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.

              Komment


                #82
                mátéapu eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                Tudtommal az három karikás volt..........
                Audi Horch Wanderer DKw 4 karika az Auto Union, ez egy DKw amúgy, ebből lett a k125, a Csepel 125, a bsa bantham, a harley 125 öse, sőt még az első Yamaha is

                Komment


                  #83
                  ritt74 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                  r DKw 4 karika az Auto Union,
                  Ott a pont ,lehet a hárombetű zavart.igaz élőben még nem láttam.....
                  "Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.

                  Komment


                    #84
                    Igazad van aDkw az igen ez a modell ami a legtobben lekopointottak a haboru utan.

                    Komment


                      #85
                      Igen az egyik legsikeresebb '45 előtti DKW tipus az RT125 volt .Alacsony ára , megbízhatósága, menetteljesítménye népszerűvé tette . '45 után a "licence"-ét vitte boldog - boldogtalan főleg mert fizetni sem kellett érte .Mivel Német ország a vesztesek oldalára került így le kellett nyelniük a békát . Gyártották a háború urán - mintegy jóvátételként beszerzett gépekkel, szerszámokkal, esetenként a raktárakból megszerzett alkatrészek felhasználásával - az oroszok K55 néven (az IZS-350 is DKW származék) , de próbálkozott vele még a Harley-Davidson is , bár kevesebb sikerrel . Sőt a korai Japán gépek alapjául is szolgált . A későbbi NDK-s MZ is, a DKW-s mérnökök bölcsőjében ringott , az adott tipusból bőven alkalmaztak megoldásokat emiatt .
                      Lehet mondani , hogy megjelenésekor megelőzte korát a masina . Viszont gyártották még akkor is , amikor már elavultnak számított ...
                      Az eredeti koncepció , és az "utángyártott változatok" minősége, sajnos köszönő viszonyban sincs egymással .
                      A négy karika ... igen AUDI , ami később tagja lett egy un. AUTO-UNION nevű egyesülésnek , aminek a Wanderer-en , és Horch-on kívül tagja volt a DKW is . (később az NSU-t is beolvasztották)
                      Ezzel magyarázható az öntvényen lévő jelölés is . Vagyis vagy eredeti DKW cuccról beszélünk , vagy az eredeti szerszámokkal gyártott alkatrészről .(Jóvátételként leszerelték , és elköltöztették az egész gyárat gépestől , szerszámostól ... ) Vagyis a "lekoppintás" kifejezés, nem tudom hogy megállja -é a helyét teljes mértékben . Bár az igazsághoz az is hozzátartozik , hogy az szovjet gépjárműtechnika kevévbé táplálkozik saját kútfőből (tisztelet a kivételnek) , szeret "mások jól bevált koncepcióját , design-ját használni" ....

                      Komment


                        #86
                        zahi eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                        Igen az egyik legsikeresebb '45 előtti DKW tipus az RT125 volt .Alacsony ára , megbízhatósága, menetteljesítménye népszerűvé tette . '45 után a "licence"-ét vitte boldog - boldogtalan főleg mert fizetni sem kellett érte .Mivel Német ország a vesztesek oldalára került így le kellett nyelniük a békát . Gyártották a háború urán - mintegy jóvátételként beszerzett gépekkel, szerszámokkal, esetenként a raktárakból megszerzett alkatrészek felhasználásával - az oroszok K55 néven (az IZS-350 is DKW származék) , de próbálkozott vele még a Harley-Davidson is , bár kevesebb sikerrel . Sőt a korai Japán gépek alapjául is szolgált . A későbbi NDK-s MZ is, a DKW-s mérnökök bölcsőjében ringott , az adott tipusból bőven alkalmaztak megoldásokat emiatt .
                        Lehet mondani , hogy megjelenésekor megelőzte korát a masina . Viszont gyártották még akkor is , amikor már elavultnak számított ...
                        Az eredeti koncepció , és az "utángyártott változatok" minősége, sajnos köszönő viszonyban sincs egymással .
                        A négy karika ... igen AUDI , ami később tagja lett egy un. AUTO-UNION nevű egyesülésnek , aminek a Wanderer-en , és Horch-on kívül tagja volt a DKW is . (később az NSU-t is beolvasztották)
                        Ezzel magyarázható az öntvényen lévő jelölés is . Vagyis vagy eredeti DKW cuccról beszélünk , vagy az eredeti szerszámokkal gyártott alkatrészről .(Jóvátételként leszerelték , és elköltöztették az egész gyárat gépestől , szerszámostól ... ) Vagyis a "lekoppintás" kifejezés, nem tudom hogy megállja -é a helyét teljes mértékben . Bár az igazsághoz az is hozzátartozik , hogy az szovjet gépjárműtechnika kevévbé táplálkozik saját kútfőből (tisztelet a kivételnek) , szeret "mások jól bevált koncepcióját , design-ját használni" ....
                        Na az az igazság, hogy szinte mindenben van 4 karika Szóval röviden újabb restaurálás indul, ez egy eredeti 1940 es DKW RT125

                        Komment


                          #87
                          Nézd meg a tipustáblát , kiderül hogy mid van ...

                          Komment


                            #88
                            zahi eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                            Nézd meg a tipustáblát , kiderül hogy mid van ...
                            Tudom hogy mim van

                            Komment


                              #89
                              "... szalma lángból nem lesz kráter , nyúlból nem lesz hózentráger ... "

                              Komment


                                #90
                                zahi eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                                "... szalma lángból nem lesz kráter , nyúlból nem lesz hózentráger ... "
                                De azé DKW-ból lehet DKW... mert nekem az a váz merevnek tűnik. Ha az + a blokk megvan, akkor kis idő s összeáll. Rittnek meg lesz egy RT 125 múzeuma...

                                Komment

                                Ugrás az oldal tetejére
                                Working...
                                X