jandoarpad eredeti hozzászólása
Hozzászólás megtekintése
Közlemény
Collapse
No announcement yet.
T5H feltámasztása
Collapse
X
-
"Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.
- 3 likes
-
mátéapu eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseBocsi ! Ugyan ez kell a méretvételhez:megméred az alkatrész külsejét és a horony fészkét és kiszámolod a vastagságot,persze a gyűrűnek kicsit nagyobbnak kell lennie,hogy tömörüljön beszereléskor...
Komment
-
jandoarpad eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseCsak nem értem a katalógust, hogy miért így adták meg a méretet.Utoljára szerkesztve a következő által: Titus; 2021 jan. 24, 20:48.
- 1 like
Komment
-
Titus eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseazt hiszem 2 vagy 2,5 mm vastagok voltak.
- 2 likes
Komment
-
Titus, Jankó51, és persze Mátéapu, köszönöm a válaszokat!
Közben akadt egy kolléga, aki felújít sebességmérő műszereket. Lehet, hogy köztünk van itt is, nem tudom. Deli László, aki Hatvanban járul hozzá ezeknek a szép gépeknek a megújulásához.
Megkértem, hogy csináljon nekem is egy műszert, mert úgy látom, szépen dolgozik. :-)
Viszont ezzel elvetettem a fényszóró visszajelző integrálásának ötletét, mert nem szeretném a kész műszert emiatt szétszerelni...
Nem baj, valamit majd kitalálok erre! A lámpafejet továbbra sem szeretném megfúrni.
- 2 likes
Komment
-
Hétvégén megint kicsit játszottam a LEGO-val. Egész jól összepakoltam, talán felismerhető, hogy mi lesz belőle.
Lazán idekapcsolva itt a régi vicc, az orosz hűtőszekrény gyártó vállalat dolgozójáról, aki apránként hazahordta az alkatrészeket, és otthon a sufniban rakosgatta össze.
Csak hát akárhogy csinálta, mindig harckocsi jött ki belőle...
Szerencsére nekem minden alkatrész saját, és talán a végeredmény sem lesz nagy meglepetés.
Egyenlőre ez az összeállítás csak ellenőrzésre van, leginkább a középállványra voltam kíváncsi. Így, egy hátsó teleszkóppal, azon is kissé meglógósodott gumiszemekkel , úgy néz ki, hogy kicsit emelni kellene még a pozíción. Mármint a középtámaszén. Ha a kormány egyenesben van, már kicsit billeg a motor. Lehet, hogy ha bele/rá kerül minden súly, ez javiul majd...
Úgy döntöttem, hogy a sztender nem lesz lefújva egyenlőre, majd csak ha már komplettebb a motor.
A hátsó lengővilla hiányzó dörzstárcsáját elkészítettem, de ez kevés lesz az örömhöz: a csőtengely nem meglepő módon az egyik oldalon ki van kopva. Az átmenő csavaron nagyot tud mozogni.
Ezenkívül oldalirányban is laza az illesztés, az egész lengővilla mocorogni tud.
A csőtengelyt kicserélem, az oldalirányú játékot hézagolással tervezem limitálni.
A lábtartók mind ferdén állnak, kissé felfelé, befelé. Ez gondolom nem a gyári beállítás, hanem elferdültek? Egyenesen kellene állniuk, nem?
Több problémát nem találtam, így most már tényleg közeleg a fényezés...
- 4 likes
Komment
-
jandoarpad eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseEgyenesen kellene állniuk, nem?"Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.
Komment
-
mátéapu eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseÜhüm........................................
Komment
-
mátéapu eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseAz enyém mind egyenes..,ha belegondolsz ezeket a tulajhoz állítjuk, körbeforgatva sok állásban nem lenne motorozható !!!!!Vagy akkora kanyarvadász volt, hogy még a válla is leért a kocsma előtti kanyarban!
- 5 likes
Komment
Komment