Közlemény

Collapse
No announcement yet.

1962-es T1 újra töltve

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    1962-es T1 újra töltve

    Üdv Mindenkinek , de főleg és nagy tisztelettel Mátéapunak !
    Igen lassan indultam el a felújítással mivel minden alkatrészt innen -onnan kellett összevásárolnom , de azért lassan haladgatok. Megpróbálok pár képet feltölteni ,remélem sikerül.
    Egy kis szösszenet miből indultam. A sima T1-es csupasz váz volt meg először. Kaposvárról vásároltam , nade jöjjenek a képek.
    Attached Files
    Jankó51, movisz és Titus kedvelte ezt.

    #2
    Érdemtelenül megtisztelő....

    Vaau!

    Ez mát felette van az én motorom állapotának.Azért elvisz melózni minden nap becsülettel,egyszer én is csak nekikezdek........
    Jankó51 és Atti69 kedvelte ezt.
    "Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.

    Komment


      #3
      Lassan halad a munka. A tank, lengővilla , oldaldoboz fedelek már 3 hete a csíkozó mesternél vannak. Már nagyon várom ,hogy elkészüljön.
      Sajnos az első lengés csillapítók alsó csúszószárai menthetetlenek a bronzperselyekkel együtt. Egyenlőre sajnos nem találtam használható állapotút.
      Azért picit izgulok is mert már kezd motorformája lenni a pannoniának. Ismét egy pár képet felrakok.
      Üdv mindenkinek Csabi
      Attached Files
      zahi, pasetta és 5 további látogató kedvelte ezt.

      Komment


        #4
        Molinári eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
        Lassan halad a munka
        Molinári eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
        Azért picit izgulok is mert már kezd motorformája lenni a pannoniának.
        Hajrá! Hajrá! Szép lesz az, jó lesz az! Gyenge, selymes őszi napsütés ideális idő a bejáratáshoz!

        Komment


          #5
          Szia Jankó 51!
          Köszi a biztató szavakat.Egy kis segítséget kérnék tőletek , mármint aki olvassa? Állítólag van egy Deli László nevű úr aki pannonia km órákkal foglalkozik,neki szeretném megszerezni a telefonszámát. És volna még egy úr akit keresek,de az ő nevét sem tudom,csak azt T1 hez csinálnak új alsó csúszószárakat bronzperselyekkel együtt.Ezekben ha valaki tudna segíteni nagyon köszönném.

          Komment


            #6
            Molinári eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
            új alsó csúszószár
            Szia!

            Még 2016-ban csináltam egy T1 első teleszkópot, itt a fórumon elég sok információ található a témáról.
            Elkészítettem "heeegany" kolléga rajzai alapján a kiszedőt, szinterbronz perselyből egy tapasztalt öreg esztergályossal az új perselyeket, kemény krómozott hidraulika rúdból (25,4 mm-esből) a 2 új szárat, igazából csak méretre kellett szúrni és a végére menetet vágni. A 2 persely egytengelyűségéről megoszlottak a vélemények, de az egyesével elkészített perselyekkel is kielégítő lett a teleszkóp, a teljesen elkopott régi persely - szárhoz képest meg pláne...
            Pár fotón mutatom a munkát.Talán tudok vele segíteni.

            Üdv DT






            Komment


              #7
              Szia Tamás!
              Köszönöm szépen ,sokat segítettél. Így legalább eltudok indulni valamerre.
              Üdv : Csabi

              Komment


                #8
                Molinári eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                Deli László nevű úr aki pannonia km órákkal foglalkozik,neki szeretném megszerezni a telefonszámát.
                Szia!
                Deli László: 06704343184. Egy Csepel órát vettem tőle Danuviából átalakítva, nem volt olcsó de cserébe tökéletes.

                Komment


                  #9
                  Szia Titus!
                  Köszönöm szépen a számot ,holnap fel is hívom.
                  Üdv: Csabi

                  Komment


                    #10
                    Hát sajna ez a telefonszám sem jó már.

                    Komment


                      #11
                      Molinári eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                      Hát sajna ez a telefonszám sem jó már.
                      Pedig egy aktív hirdetésben találtam. De talán csak a régi berögződés miatt nem csöngött ki, mivel +36 helyett 06-al írtam ide le. Nekem a telefonom még tudja kezelni, de volt dolgom másikkal, ami nem vette be, csak ha +36-al írtam. Viszont ha így sem megy, akkor írj neki a jófogáson.
                      Üdv :Titus
                      Kínál Pannonia P21 kezelési könyv masolat.: Eredeti könyv jó minőségű másolata.

                      Komment


                        #12
                        Oké köszönöm akkor próbálkozomtovább. Köszönöm Titusz mégegyszer a fáradozásod.
                        Most két napot görcsöltem a cdi gyújtással , sehogy sem bírtam szikrát kicsikarni a gyútógyertyánál . Minden csatlakozást kötést vezetékszínt kb 88szor átnéztem ,semmi.
                        Mára kaptam kölcsön egy multimétert most két hétig magamon nevetek a gyujtótrafó testelendő felea levegőben lógott ,nem csoda, hogy nem volt szikra. Gyorsan felcsavaroztam ,rögzítettem, szikra ? mint állat . Ígyhát a mai nap második rugásra BEINDULT A MOTOR!!!!!
                        Attached Files

                        Komment


                          #13
                          Igazán nincs mit! Heves megyei az illető, a Pannónia hirdetéseket erre a megyére leszűrve nem kellett sokáig böngésznem
                          Komoly vezeték mennyiséggel jár ez a rendszer, nem csoda, hogy egy szabadon álló vezeték elveszett a tömegben. Ez a fórumon korábban már tárgyalt gyújtás lenne?
                          Gratulálok a sikeres indításhoz! Szépen haladsz a Pancsival, még idén felteheted rá a rendszámot is!

                          Komment


                            #14
                            Szia Dvtamas58!
                            Köszi a tippeket és a sok képet mégegyszer. Én is a te utad követtem a sok igérgetés és várakozás után. rendeltem keménykrómozott hidraulika csövet 1,m-es darabot kicsit húzósan 24000FT volt, azután a Csapágy. Hu-ról szinterbronzperselyt 25x30x30mm-es méretben aminek csak a belső átmérőjét kellett picit dörzsáraznom . A holnapi munka után indul az első futómű összerakása.
                            Mégegyszer köszönöm a hasznos segítséged.
                            Üdv : Csabi
                            Attached Files

                            Komment


                              #15
                              Szia Titus!
                              Szorri a kései reagálásért , de az elmult időszakban sok családi megoldandó problémám volt, ami nagyon vitte az időt, ideget, és a pénzt. Nagyon *nagyon köszi az aktív segítséged, és a gratulációd. Nagyon szeretném, ha szép motor lenne ,de ne legyen agyoncsiszolt csilivili, hanem őrizze az eltelt 60 évet és tegye a dolgát a napi használatban,ezzel is öregbítve e kiváló márka (motor : PANNONIA) hírnevét. Remélem nekem is sok örömet fog okozni az eljövendő közös motorozások alkalmával és alig várom a forgalombahelyezést.
                              Jó egészséget. Üdv : Csabi

                              Komment

                              Ugrás az oldal tetejére
                              Working...
                              X