Közlemény

Collapse
No announcement yet.

1962-es T1 újra töltve

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    #16
    Molinári eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    Köszi a tippeket
    Szia Molinári!

    Igazán örülök, hogy tudsz haladni, remélem szép és kitűnő lesz a motorod, ha elkészül.Minden esetre az eddig látottak erre utalnak.
    Üdv DT

    Komment


      #17
      Szia Csabi!
      Molinári eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
      Szorri a kései reagálásért
      Fölösleges restelkedni a válaszod ideje miatt, többen is vannak így néha, az azonnali reagálás pedig nem kötelező Remélem a másik problémád időközben megoldódott, legalább olyan gördülékenyen, ahogyan a T1-esed is épül.
      Molinári eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
      Nagyon szeretném, ha szép motor lenne ,de ne legyen agyoncsiszolt csilivili, hanem őrizze az eltelt 60 évet és tegye a dolgát a napi használatban,ezzel is öregbítve e kiváló márka (motor : PANNONIA) hírnevét.
      Az eddigiek alapján nem kell vele szégyenkezned sehol sem az egész biztos. Szerintem a T1-es a legszebb Pannónia, úgyhogy az csak is szép lehet, másmilyen nem.
      Nekem is van T1-esem, igaz még a sorára vár. A teleszkóp felújítás érdekes lesz, a zsíros teleszkópok általában mindig elhasználódnak a Pannóniáknál, ennek az alapos felújítását majd én sem tudom kikerülni, de a szár cseréjével biztos a megoldás.
      Molinári eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
      Jó egészséget.
      Köszönöm, jó egészséget és kitartást kívánok én is a továbbiakhoz!

      Üdv: Titus

      Komment


        #18
        Szia Titus!
        Köszönöm a jó kívánságokat. Sajna a lengővillát le kell vennem mert valamelyik oldalon nem jól raktam össze a kerek tárcsákat,illetve elgondolásm szerint nem egyforma helyzetben áll a két oldal.
        Amennyiben bal oldalon feszítek a láncra a jobb oldali állítórész előre jön illetve fordítva. Amugy a 130 szemes lánc olyan hosszu volt ,hogy 5 patentszemmel kurtítanom kellett.
        Azért ízelítőnek egy közös kép a várható végeredményről.
        Üdv mindenkinek: Csabi
        Attached Files

        Komment


          #19
          Szia DT!
          Neked is köszi mindent sokat segítettél.Bízom benne tényleg szép lesz.
          Üdv : Csabi

          Komment


            #20
            Szóval a 130 szemes lánc azért volt hosszúmert a 120-as helyett azt vettem . Micsoda égés?

            Komment


              #21
              Molinári eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
              mert a 120-as helyett azt vettem
              Mázli...nagyból lehet kicsit csinálni.

              Komment


                #22
                Igen köszi Atti69 ez így igaz. Ez a jobbik eset.

                Komment


                  #23
                  Akkor nagyjából ilyen lesz a végeredmény. Még a kettő oldaldoboz tető és kettő visszapillantó tükör felrakása várat magára. A mult vasárnap 3km távot motoroztam , nagyon szépen megy.
                  A gyujtáskapcsolóval és a reflektor visszajelző bekötésével elszórakoztam kettő délutánt, mire sikerült.Most oldaldoboz tető tengelyének keresek valamit, de még nem tudom mit?
                  Attached Files

                  Komment


                    #24
                    Molinári eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                    de még nem tudom mit?
                    Heg elektróda..esetleg küllő.

                    Komment


                      #25
                      Szia Atti69!
                      Maradt az általad is javasolt megoldás , az eredeti pannonia küllő.Most bvoltam az okmány irodában és lassan indul a papírozás stb..egyebek.
                      Baromira kiváncsi vagyok mikor lesz vége, mennyi ideig tart az egész. azért remélem minden jól sikerül.
                      Üdv : Csabi

                      Komment

                      Ugrás az oldal tetejére
                      Working...
                      X